Νέους κεραυνούς εξαπέλυσε ο Γιώργος Κύρτσος, μετά τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία, άφησε αιχμές για τη ΝΔ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, κατηγορώντας τον για αντιδημοκρατική λογική.

«Δεν είμαι υποχρεωμένος να προσαρμοστώ σε αυτή τη νοοτροπία του αφεντικού Μητσοτάκη που όλοι θα προσκυνάμε, στο κάτω κάτω τον Μητσοτάκη τον βοήθησα να βγει αρχηγός, τον κουβάλησα στην πλάτη μου στον α΄ γύρο, έβαλα την υπογραφούλα μου όταν έψαχνε υπογραφές, ήμουν και σύμβουλος του πατέρα του, αν δεν μπορεί να ακούσει έναν τύπο σαν εμένα, τότε δεν κάνει για τη δουλειά, δεν μπορεί να αντιληφθεί τα προβλήματα», δήλωσε χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων.

Όταν ρωτήθηκε για την αποδοκιμασία Βέμπερ και την διαδικασία αποπομπής του από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα απάντησε: «Να δούμε και τη συνέχεια, γιατί και εγώ δεν θα το αφήσω έτσι. Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα δεν κυριαρχεί στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, υπάρχουν και άλλες δυνάμεις».

Ενώ σε ερώτηση αν προτίθεται να εγκαταλείψει την έδρα, όπως του ζήτησε η Νέα Δημοκρατία, τόνισε πως θα συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του και πρότεινε να εγκαταλείψει ο πρωθυπουργός τη θέση του, γιατί αυτά που κάνει δεν έχουν σχέση με την εντολή που έλαβε από τον ελληνικό λαό.


 
Top