Της Ιωάννας Υψηλάντη
Ως πολίτης με δικαιώματα μιας χώρας, θέλω να ρωτήσω, γιατί μου... απαγορεύεται:
Να στείλω ή να πάρω χρήματα, να ταξιδέψω, να ενημερωθώ, να εισάγω και να εξάγω ενέργεια και τρόφιμα, πρώτες ύλες, ρούχα, παπούτσια και πολλά άλλα, από χώρες που δεν εγκρίνετε;;
Γιατί πρέπει να κρυώνω και να πεινάω, να φοβάμαι, να αγχώνομαι πώς θα τα βγάλω πέρα με τους φόρους, τέλη, λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις, που μου επιβάλλονται;;
Γιατί πρέπει να υφίσταμαι ψέματα και τρόμο, από τα ΜΜΕ και όταν θέλω να παρακολουθήσω ειδήσεις, σινεμά και εκπομπές;;
Γιατί πρέπει να μισώ κάποιον που δεν με έχει ενοχλήσει, σκοτώσει, ή έκανε κακό σε κάποιον δικό μου άνθρωπο;;
Γιατί πρέπει να πληρώνω θανατηφόρα όπλα, για να τα χρησιμοποιείτε, εναντίον άλλων λαών, αντί μ΄αυτά να υπερασπίζεστε την ελευθερία μου και την ανεξαρτησία μου;;
Γιατί πρέπει να σκοτώνονται τα παιδιά μας, για προσωπικά και εθνικά σας οικονομικά συμφέροντα;;;
Ποιοι, την αγανάκτηση μου μέσα,  είστε εσείς, που αποφασίζετε για μένα, χωρίς εμένα;;
Με ποιο δικαίωμα επιβάλλετε τις "κυρώσεις" σας, χωρίς να υπολογίζετε τις ανάγκες των λαών σας;; Ποιος σας εξουσιοδότησε, για τέτοιες αποφάσεις, που ΜΟΝΟ τους λαούς βλάπτουν;;
ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!!!
Δέχεστε κάποιον πόλεμο και αντιδράτε;;
Πείραξε τους λαούς σας ο Πούτιν;;
Προστατεύετε χώρα του ΝΑΤΟϊκού σας δόγματος;;
Ποιον προστατεύετε και από τι ακριβώς;;
Τον Ζελένσκι, από μια δίκη, για γενοκτονίες και κλέψιμο του πλούτου των πολιτών του;; Ενα φασιστόμουτρο, που εξοπλίζετε, για να σκοτώνει αθώους;; Αξίζει να σκοτωθεί τόσος κόσμος, για να τον προστατεύσετε;;
Γιατί λοιπόν;; Απαντήστε!
Φυσικά και δεν μπορείτε!

 
Top