Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης παραχώρησε συνέντευξη στα «Παραπολιτικά», όπου αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, στη γνωριμία του με την Ευγενία Μανωλίδου, αλλά και στην πορεία του στην πολιτική.

Ερωτηθείς ο υπουργός για το πρώτο μεροκάματο και για το αν τον ενοχλεί ο χαρακτηρισμός «εθνικός βιβλιοπώλης», απάντησε: «Ήµουν 15 χρόνων και ο πατέρας µου µού έδωσε την ευθύνη του περιπτέρου των Εκδόσεων Γεωργιάδη στην έκθεση βιβλίου, που γινόταν τότε στην Κηφισιά».

«Τον θεωρώ εξαιρετικά τιμητικό. Δεν ισχύει. Υπάρχουν πολύ καλύτεροι και μεγαλύτεροι βιβλιοπώλες από εμένα, αλλά ως τίτλος είναι πολύ τιμητικός. Ξέρεις, καµιά φορά σκέφτομαι ότι έχω δεχθεί τόση κριτική για το ότι πούλαγα βιβλία και αναρωτιέμαι: Αν πούλαγα ναρκωτικά, θα είχα τέτοια κριτική; Από τον ΣΥΡΙΖΑ. Προφανώς και όχι» τόνισε ο υπουργός.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας για τη χροιά της φωνής του και αν εκείνη τον ενοχλεί δήλωσε: «Η φωνή μου είναι ενοχλητική, ιδιαίτερα όταν ανεβάζω τόνους, οπότε γίνεται πολύ τσιριχτή. Άλλωστε, από μικρό με έλεγαν «τσιρίδα» γι’ αυτόν τον λόγο. Στις πωλήσεις όμως απεδείχθη πάρα πολύ χρήσιμη, διότι είναι πολύ χαρακτηριστική. Αρα, ο άλλος με αναγνώριζε εύκολα και εύκολα καθόταν να με ακούσει».

Ο άγνωστος πρώτος γάμος του υπουργού
Ο ίδιος δεν δίστασε να αποκαλύψει για τον πρώτο του γάμο που διήρκησε από από το 1999 μέχρι το 2003: «Με την πρώην σύζυγό μου, Μαρία Φρονιμίδη, μεγαλώσαμε στην ίδια γειτονιά. Ήταν ο παιδικός μου έρωτας και κράτησε περίπου δέκα χρόνια, με χωρισμούς λίγων μηνών, μέχρι το πανεπιστήμιο. Ο γάμος όμως δεν κράτησε πολύ. Χωρίσαμε συναινετικά τρία χρόνια αργότερα, γεγονός που όμως δεν επηρέασε τη σχέση μας, αφού για 10 και πλέον χρόνια ήταν αναπόσπαστο στέλεχος των Εκδόσεων Γεωργιάδη. Η Μαρία ήταν κόρη του παλιού τερματοφύλακα του Ολυμπιακού Γιάννη Φρονιμίδη».

Η γνωριμία του Άδωνι Γεωργιάδη με την Ευγενία Μανωλίδου
Τέλος ο ίδιος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη γνωριμία του με την Ευγενία Μανωλίδου: «Είχε έρθει στην Ελληνική Αγωγή, αρχικά για να βγάλουμε έναν δίσκο δικό της, με μουσική πάνω στους ορφικούς ύμνους, και στη συνέχεια υπήρξε και μαθήτριά μου στο μάθημα της Ιστορίας… Είναι τελειομανής και, εφόσον ως τελειομανής είναι αυστηρή με τον εαυτό της, είναι και με εμένα. Η ίδια δεν ήθελε να συνεχίσει να κάνει τηλεόραση. Την τηλεόραση την έκανε μόνο για συγκεκριμένο λόγο, για να βγάλει κάποια χρήματα, ώστε να πληρώσει παλαιά χρέη που είχε. Όταν αυτά εκπληρώθηκαν, δεν της άρεσε καθόλου αυτή η δουλειά».


 
Top