Ανακοίνωση εξέδωσε το δικηγορικό γραφείο του Ανδρέα Θεοδωρόπουλου με την οποία ο δικηγόρος στρέφει τα πυρά του κατά του συναδέλφου του Αλέξη Κούγια.


Συγκεκριμένα αναφέρεται σε αυτή:
Το δικηγορικό μου γραφείο ανέλαβε στις 23/08/2021 την υπόθεση της κ. Αφροδίτης Μπάρμπα, ορίζοντάς με ως πληρεξούσιο και αντίκλητό της Δικηγόρο.
Η ίδια μου ανέφερε κατ' ιδίαν πως οι προηγούμενοι δικηγόροι που είχαν επικοινωνήσει μαζί της προκειμένου να την εκπροσωπήσουν ενώπιον του ανακριτή τής ζητούσαν να δηλώσει πως είναι τοξικομανής. Βεβαίως δεν δέχθηκε ποτέ να δηλώσει πως είναι χρήστης ναρκωτικών ουσιών.
Της τόνισα πως καλώς έπραξε και δεν δέχθηκε κάτι το οποίο δεν ισχύει και πως η αλήθεια είναι η μόνη μας νομική οδός. Έτσι, λοιπόν, συμφωνήσαμε με την εντολέα μου να πορευτούμε εις την ανάκριση.
Με ενημέρωσε επίσης η κ. Μπάρμπα πως συνεργάτης του κ. Κούγια την Κυριακή 22/08/2021 είχε μεταβεί στο Α.Τ. Ηλιουπόλεως για να της ανακοινώσει πως ο κ. Κούγιας επιθυμεί να αναλάβει την υπεράσπισή της. Εκείνη όμως, όπως προκύπτει, και για δικούς της λόγους δεν δέχθηκε να την υπερασπιστεί και εξ αυτού του λόγου δεν παρέστη και στην ανάκριση ως δικηγόρος της.
Η αντισυναδελφική συμπεριφορά του κ. Κούγια εναντίον μου προκύπτει από τη δήλωση που έκανε στις 27/08/2021 στην εκπομπή του Ν. Ευαγγελάτου «Live news» και στην οποία ανέφερε πως «σέβεται τους συναδέλφους που παρέστησαν κατά την ανάκριση».
Εάν με σεβόταν ως συνάδελφό του θα μου τηλεφωνούσε να ενδιαφερθεί για το τι ελέχθη στην ανάκριση και τι αιτήματα είχα υποβάλει και τότε θα του απαντούσα πως δεν υπέγραψα το απολογητικό υπόμνημα που συνέταξε η έτερη δικηγόρος Αικ. Δήμου, διότι το θεωρούσα νομικά ανεπαρκές και όχι προς όφελος της κατηγορουμένης.
Απεναντίας ο κ. Κούγιας εκδίδει συνεχώς ανακοινώσεις με το ίδιο περιεχόμενο, ακριβώς ότι εγώ ως συνήγορός της είχα ζητήσει από την 24η Ανακρίτρια Αθηνών στην ανάκριση, δηλαδή την εξέταση του dna και των αποτυπωμάτων της σακούλας με τα φιξάκια της κοκαΐνης, όπως και τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης για ενδεχόμενη διάρρηξη του ΙΧ της και τοποθέτηση GPS, αφού την Τετάρτη στις 25/08/2021 ο πατέρας της κ. Μπάρμπα, Βασίλειος Μπάρμπας, μεταβήκαμε στο Α.Τ Γλυφάδας που φυλασσόταν το κατασχεθέν Ι.Χ της μάρκας Range Rover, όπου και κατέθεσε μήνυση κατ΄ αγνώστων για τοποθέτηση συσκευής GPS ύστερα από πληροφορία που είχε.
Μάλιστα με ρώτησε εάν θα πρέπει να κατονομάσει τον άνθρωπο που τοποθέτησε το GPS και εγώ του απάντησα πως πρώτα πρέπει να ελεγχθεί το αυτοκίνητο από τα εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ. και την Δ.Ε.Ε. για να αποδειχθεί η ύπαρξη του GPS και ύστερα να κατονομαστεί πως αυτός που τοποθέτησε το GPS προφανώς τοποθέτησε τις ναρκωτικές ουσίες στο ΙΧ της κ. Μπάρμπα.
Τα όσα ο κ. Κούγιας ισχυρίζεται εκ των υστέρων έχουν κατατεθεί ήδη από εμένα γραπτώς στην κ. Ανακρίτρια προτού αναλάβει εκείνος ως νέος νομικός της παραστάτης.
Οι δε τοξικολογικές εξετάσεις που αιτείται να υποβληθεί η κ. Μπάρμπα δεν εισφέρουν τίποτε, καθώς δεν κρίνεται η αποφυλάκισή της από αυτήν την εξέταση, αλλά από την απόδειξη ποιος ή ποια της τοποθέτησε τα ναρκωτικά για να την παγιδεύσει.
Εάν θέλει ο κ. Κούγιας να βοηθήσει την εντολέα του, ας ανακαλύψει με αποδείξεις ποιος της έστησε την υπόθεση και ας πάψει να αντιγράφει κατ' εικόνα τη δική μου υπερασπιστική τακτική και τα αιτήματα πραγματογνωμοσύνης που πρώτος εγώ κατέθεσα ενώπιον των δικαστικών αρχών ως ο συνήγορος της κ . Μπάρμπα μέχρι και την ανάκριση.
Εύχομαι να αποδειχθεί η αθωότητα της κ. Μπάρμπα διότι εγώ τη γνωρίζω από το 2011 και την πιστεύω πως δεν είναι διακινήτρια κοκαΐνης. Δικαίωμά της να συνεχίσει με όποιον νομικό παραστάτη εκείνη ή η οικογένειά της επιθυμεί, όμως έπρεπε να ακουστεί η δική μου πλευρά, καθώς εγώ συνεισέφερα αρχικώς να προβληματίσω νομικώς την κ. Ανακρίτρια και τον κ. Εισαγγελέα , οι οποίοι διαφώνησαν στην αρχή για την προφυλάκισή της και μετά σύσκεψη δύο ωρών τελικώς ήρθη η διαφωνία μεταξύ τους.

 
Top