«Δεν έχω συμμετοχή σε καμία εταιρεία του εξωτερικού», τόνισε σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, το βράδυ της Τετάρτης (13 Μαρτίου). «Ο νόμος (Τσίπρα) για τις εταιρείες εξωτερικού ήταν λάθος».

Πρόσθεσε δε, ότι, αν ψηφίστηκε για να χτυπηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι κάτι που δεν τον βρίσκει σύμφωνο. Υποστήριξε δε ότι ο νόμος έγινε για τα «μαύρα» λεφτά των Ελλήνων πολιτικών στο εξωτερικό και όχι για τα «άσπρα» χρήματα των ομογενών. Είπε ότι θα δώσει εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη, εφόσον κληθεί – «και αν χρειαστεί, θα πληρώσω το πρόστιμο».

«Έχω μεταβιβάσει όλη τη συμμετοχή που μπορεί να είχα στο παρελθόν, έχει μεταβιβαστεί, τα αστακοκάραβα ήταν μέρος μιας επιχείρησης η οποία είναι γνωστή στον κόσμο, ήταν σε συνεργασία με μια εισηγμένη στο χρηματιστήριο στη Νέα Υόρκη εταιρεία, την οποία τη γνωρίζετε, με την οποία η συνεργασία μου λύθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο, εφόσον δεν είχαμε συμφωνήσει στην αμοιβή που μου οφειλόταν και διεκδικώ τα δεδουλευμένα μου», συνέχισε.

«Αν κληθώ θα δώσω εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη. Ο Στέφανος Κασσελάκης δεν επιθυμεί ποτέ να αρχειοθετηθεί. Είμαι ο πολιτικός που θα τηρήσει το νόμο. Εφόσον έχει υπάρξει μία παρατυπία και χρειαστεί να πληρώσω κάποιο πρόστιμο θα το πληρώσω, αλλά ο Έλληνας πολίτης να γνωρίζει ότι ουδέποτε έχω φοροδιαφύγει», ξεκαθάρισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Σχετικά με το δάνειο στα media του ΣΥΡΙΖΑ, αν του έχουν δοθεί τα χρήματα και αν έχουν επιστραφεί με τη διαδρομή από την οποία έφυγαν, είπε ότι «τα χρήματα έχουν επιστραφεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο στην OSIOS και μάλιστα με ζημία, λόγω συναλλάγματος. Ήταν ένα άτοκο δάνειο, ώστε να κάνουν Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά οι εργαζόμενοι».

Μάλιστα, ο κ. Κασσελάκης μίλησε για τις προτάσεις που παρουσίασε την Τρίτη (12/3) για την οικονομία, αναφέροντας ότι «δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο εγώ ως πρωθυπουργός να στείλω τη χώρα στα βράχια. Το αντίθετο. Εν αντιθέσει με τον κύριο Μητσοτάκη, τον κύριο Χατζηδάκη και όλους που διοικούν αυτή τη χώρα, εγώ έχω επιχειρήσει και καταλαβαίνω πολύ καλά ισολογισμούς».

Στην ερώτηση, εάν αν θα είναι επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε «όχι». Αρνητικά απάντησε, επίσης, όταν ρωτήθηκε αν θα πάρει τη θέση κάποιου βουλευτή από το Επικρατείας.

Ο κ. Κασσελάκης αποκάλυψε πως έχει συναντηθεί με τον Αλέξη Τσίπρα μετά το Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ενώ σε ερώτηση εάν ο πρώην Πρωθυπουργός θα τον αμφισβητήσει, ο διάδοχός του απάντησε «όχι, με τίποτα. Δεν πρόκειται να γίνει αυτό». Αναφερόμενος στο μαξιλάρι της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, «αυτό και μόνο σας φανερώνει τη χρυσή διοίκηση που έκανε ο Αλέξης Τσίπρας» ισχυρίστηκε ο κ. Κασσελάκης, συμπληρώνοντας πως «ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ένας καλός πρωθυπουργός».

«Ο Αλέξης είναι ο τέως πρόεδρος του κόμματος είναι ο πρώην πρωθυπουργός, έχει κάθε δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του για το κόμμα, για το χώρο, για την ευρύτερη κεντροαριστερά. Οι αξίες μας είναι πλήρως ευθυγραμμισμένες, θέλουμε ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι η μεγάλη δημοκρατική παράταξη του χώρου, αυτό θα κάνουμε», υπογράμμισε.

«Ο κόσμος έχει βαρεθεί το gaslighting. Σκεφτείτε τι προσπαθούν να μου προσάψουν από την αρχή. Ότι ήμουν ηλίθιος, ότι ήμουν lifestyle. Ότι ο 35χρονος απόδημος Στέφανος Κασσελάκης είναι διαπλεκόμενος. Πολύ ανησυχία από τον κ. Γκρίνμπεργκ», ανέφερε επίσης στη συνέντευξή του. Σύμφωνα με τον ίδιο, «κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσουμε. Ο Έλληνας πολίτης γνωρίζει το πόθεν του κ. Μητσοτάκη; Είναι καιρός ο πολιτικός να είναι υπηρέτης του πολίτη».

Ως προς το χρόνο, κατά τον οποίο ο ίδιος προτίθεται να δώσει στη δημοσιότητα την περιουσιακή του κατάσταση, «αυτό είναι 30 Ιουνίου με το Πόθεν Έσχες μου» απάντησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σημειώνοντας παράλληλα πως «τα χρήματα έχουν επιστραφεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο στην Osios και μάλιστα με ζημία στην Osios», ως προς το δάνειό του στα κομματικά ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ.

Για τη συγκεκριμένη δανειακή σύμβαση, «εγώ θα τη δώσω στη Δικαιοσύνη, εφόσον κληθώ» τόνισε ο κ. Κασσελάκης, για να υπογραμμίσει πως «ο Έλληνας πολίτης γνωρίζει και το Πόθεν μου και το Έσχες μου. Είναι καιρός οι πολιτικοί αυτής της χώρας να είναι υπηρέτες και όχι άρχοντες».

Ο κ. Κασσελάκης ρωτήθηκε επίσης και για τις πρόσφατες δηλώσεις του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης κ. Κοντονή ότι επί ΣΥΡΙΖΑ στο Μαξίμου είχε στηθεί ένα παραυπουργείο. «Ο κύκλος του 15-19 έχει κλείσει. «Στο νέο κύκλο του ΣΥΡΙΖΑ θα μπουν και νέα πρόσωπα είπε ο κ. Κασσελάκης» και στην ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι νίπτει τας χείρας του για τους κ.κ. Παππά και Πολάκη, απάντησε: «Και οι δύο χαίρουν της εμπιστοσύνης μου».

Ερωτηθείς για τις προτάσεις που παρουσίασε την Τρίτη, 12 Μαρτίου, με επίκεντρο την ακρίβεια και τη φορολογία, «αυτό το οποίο προτείνω εγώ είναι να υπάρχει μια πολύ πιο προοδευτική κλίμακα ειδικά στα εισοδήματα κάτω των 60.000 ευρώ, ώστε να μπορεί να βγει ο μήνας» εξήγησε ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, επισημαίνοντας πως «για την συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών, θα υπάρξει λιγότερος φόρος για αυτόν τον τρόπο». «Για όλους τους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους, οι εισφορές θα μειωθούν», όπως είπε, κάνοντας λόγο για προσωρινά μέτρα στην ακρίβεια, κόστους 3,2 δις ευρώ.

«Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο εγώ ως Πρωθυπουργός να στείλω τη χώρα στα βράχια» ξεκαθάρισε, ενώ αναφερόμενος στα μέτρα για τα διυλιστήρια, απάντησε ότι η ισχύς τους θα είναι για μία χρονιά. Ταυτόχρονα, «βάζω πλαφόν στο ρεύμα δεν έχει δημοσιονομικό κόστος, έχει κόστος στους μετόχους», ισχυρίστηκε, για να παρατηρήσει πως θα αυξηθεί το εισόδημα που θα ανακυκλώνεται στην κοινωνία. «Σε βάθος πενταετίας, αυτό το εισόδημα θα μειώσει το χρέος», διευκρίνισε ο κ. Κασσελάκης, σχολιάζοντας ότι «αυτή τη στιγμή έχουμε ρεκόρ σχεδόν τριακονταετίας σε έμμεσους φόρους».

«Γιατί δεν μειώνει το ΦΠΑ;» διερωτήθηκε ακόμη για τον κ. Μητσοτάκη, για να συμπληρώσει πως «το φορολογικό πλαίσιο το οποίο προτείνω θα έχει έκρηξη της ανάπτυξης και πάταξη της φοροδιαφυγής».

Κληθείς να τοποθετηθεί απέναντι στο «mea culpa» του Αλέξη Τσίπρα, ο νυν Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ επανέλαβε πως «ο κύκλος 2015-2019 του ΣΥΡΙΖΑ έχει κλείσει. Υπάρχει ένας καινούριος κύκλος που έχει ανοίξει και ο οποίος εμπεριέχει και πολύ μεγάλη ανανέωση». Απέναντι στα όσα είπε ο προκάτοχός του για το θέμα των τηλεοπτικών αδειών, αλλά και την Novartis, «εγώ ήμουν στην Αμερική τότε, προσπαθούσα να σταθώ στα πόδια μου» τόνισε, ενώ «και ο κ. Παππάς και ο κ. Πολάκης χαίρουν της εμπιστοσύνης μου», συμπλήρωσε.

«Δεν ήμουνα στην κυβέρνηση τότε, δεν γνωρίζω» αντέτεινε για τις δύο υποθέσεις και συνέχισε, λέγοντας πως «πείτε ότι υπήρχαν ατυχείς παρεμβάσεις. Ας τα κρίνει η Δικαιοσύνη».
 
Top