Ο Χάρης Ρώμας εκτός από ηθοποιός και σεναριογράφος, αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική ως υποψήφιος δήμαρχος Χαλανδρίου. Για την ενασχόλησή του με την πολιτική μίλησε καλεσμένος στην εκπομπή «Πάμε Δανάη», ενώ σχολίασε και την τραγωδία στα Τέμπη.

«Αυτό που μένει περισσότερο από την επιτυχία που μπορεί να σε ακολουθεί είναι οι ανθρώπινες σχέσεις με συναδέλφους, που εγώ έχω την τύχη να αγαπιέμαι με πολλούς συναδέλφους που δουλέψαμε μαζί. Είναι ένα παράσημο να σε αποδέχονται στον χώρο σου σαν μία θετική προσωπικότητα.

Έχω νιώσει την αμφισβήτηση. Τα τελευταία χρόνια κιόλας έμπλεξα με την πολιτική που είναι ένα καινούργιο πεδίο που αμφισβητείται κάποιος έτσι κι αλλιώς. Εκεί (στην πολιτική) δοκιμάζεσαι ακόμη περισσότερο, γιατί πέφτουν σαν σκυλιά να σε ”φάνε”».

Όπως ανέφερε δε μετάνιωσε για την ενασχόληση του με την πολιτική: «Εξασκώ την θέση της αντιπολίτευσης με μεγάλη υπευθυνότητα». Σχετικά με τις σοβαρές υποθέσεις που χειρίζεται η ελληνική δικαιοσύνη είπε: «Όταν ακούω μαζί με όλο το πακέτο ότι η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί, δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια. Έχει δικαίωμα η κα Καρυστιανού και οι φίλοι που έχασαν τους ανθρώπους τους και λειτουργεί το θυμικό να το λένε. Αμφισβητώ την δικαιοσύνη, όταν την αμφισβητούν δικαστικοί λειτουργοί, γιατί είναι μέσα στο χώρο και έχουν όλη την γνώση».

Για την τραγωδία των Τεμπών αναφέρθηκε και στον πρώην υπουργό Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή επισημαίνοντας πως «αν ήμουν στην θέση του γνωστού υπουργού, θα είχα ζητήσει ο ίδιος την άρση της ασυλίας μου».
 
Top