Την ώρα που η Ελληνική Εθνική Μειονότητα στη Βόρειο Ήπειρο δέχεται ισχυρό πλήγμα μετά την  καταδίκη, από το καθεστώς Ράμα, του εκλεγμένου δημάρχου Χειμάρρας Φρέντι Μπελέρη, ο Βαγγέλης Τάβος συνεργάζεται με την κυβέρνηση Ράμα.

Έτσι με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, διορίστηκε περιφερειάρχης Αυλώνας. Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που το 2017, ως βουλευτής Αργυρόκαστρου με το Σοσιαλιστικό Κίνημα Ένταξης (διάσπαση του Σοσιαλιστικού Κόμματος του Ράμα), καταγγέλλοντας προεκλογικές παρατυπίες δήλωνε Αλβανός:

«Τόπος γέννησής μου είναι η Δρόπολη, εγώ όμως είμαι περήφανος Αλβανός, Λάμπης (Λιάπης) Αργυροκαστρίτης …», δήλωνε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα ο ίδιος όταν τον Ιανουάριο υπήρχαν πληροφορίες ότι ο Ράμα θα τον βάλει προσωρινό δήμαρχο Χειμάρρας, όχι μόνο τις διέψευδε αλλά δήλωνε πως «δεν έχω καμία επιθυμία να ασχοληθώ με την πολιτική αυτή τη στιγμή της ζωής μου»!

Τι άλλαξε άραγε μέσα σε μόλις δυο μήνες και του ήρθε η επιθυμία να ασχοληθεί με την πολιτική; Μήπως του έταξε ο Ράμα και την επιστροφή του στο Σοσιαλιστικό Κόμμα και την υποψηφιότητά του στις επόμενες βουλευτικές εκλογές στην Αλβανία;
 
Top