Ήταν ένα από τα κορίτσια που μας συστήθηκαν στο τηλεοπτικό reality Next Top Model,…



πριν από μερικά χρόνια. Η Ευαγγελία είναι σήμερα 25 χρόνων, συνεχίζει την καριέρα της ως μοντέλο και πήρε τη μεγάλη απόφαση όπως εξηγεί σε γνωστό περιοδικό.

Η Ευαγγελία – στη φωτό επάνω από μια φωτογράφηση για τις ανάγκες της τηλεοπτικής εκπομπής Next Top Model – ήθελε καιρό να κάνει πλαστική. «Το είχα πάντα στο μυαλό μου. Υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν κάνει πολλές πλαστικές» σημειώνει και εξηγεί. «Νιώθω τυχερή γιατί και με τη μύτη που είχα πριν δούλεψα πολύ και σε κάποιες δουλειές με έπαιρναν μόνο για αυτό το λόγο».



Παρά το γεγονός πως ήταν αποφασισμένη η Ευαγγελία εξηγεί πως έτρεμε το αποτέλεσμα της επέμβασης. «Το πρόσωπό μου είναι εργαλείο για τη δουλειά μου και βέβαια ήμουν πολύ φοβισμένη» αναφέρει και συμπληρώνει: «όταν μου έβγαλε το νάρθηκα, σοκαρίστηκα, έβαλα τα κλάμματα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω».

Πάντως η ίδια αναφέρει πως τα σχόλια είναι όλα κολακευτικά για τη νέα της εμφάνιση. «Όλοι μου λένε “καλά έκανες’» αναφέρει.



πηγή

 
Top