Η ιστορία του Ιρλανδού Τομ που έχασε σύζυγο, κόρη, γονείς και αδέλφια στον πόλεμο του IRA και βρήκε τον παράδεισό του στην Ελλάδα...





Ο Τομ δεν είναι ένας συνηθισμένος κάτοικος της Πλάκας. Η ιστορία της ζωής του θα μπορούσε να αποτλέσει σενάριο κινηματογραφικής ταινίας με μπόλικες δόσεις κατασκοπίας και δράσης, πολεμικές σκηνές στην άγρια Αφρική και happy end με μπίρες και κρασιά υπό τη σκιά της Ακρόπολης.



Σύμφωνα με την Espresso, ο Τομ είναι ένας περιπλανώμενος ναυαγός που έζησε στην κόψη του ξυραφιού, έχασε ό,τι αγαπούσε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και έμεινε μόνος να ταξιδεύει στον κόσμο αναζητώντας τη λύτρωση της ψυχής του. Μέχρι που έριξε άγκυρα στην Πλάκα.



Γεννημένος στη Βόρεια Ιρλανδία, ο Τομ σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανικός αλλά υπηρέτησε για 6 χρόνια στον στρατό ως οπλίτης και άλλα τρία ως μυστικός πράκτορας που είχε στόχο να διεισδύσει στα άδυτα του IRA. Ωστόσο, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, η εμπλοκή του στις κρατικές μυστικές υπηρεσίες είχε αποτέλεσμα να στοχοποιηθεί από τα μέλη της οργάνωσης και τελικά να χάσει 5 μέλη της οικογένειάς του που σκοτώθηκαν σε βομβιστική επίθεση έξω από το σπίτι τους στο Μπέλφαστ.









"Είναι μια μέρα που άλλαξε για πάντα τη ζωή μου και που δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ", λέει ο ίδιος στην εφημερίδα και θυμάται: "Η βομβιστική επίθεση έγινε το 1981. Οι τρομοκράτες είχαν παγιδεύσει με εκρηκτικά το αυτοκίνητό μας, προφανώς για να με βγάλουν από τη μέση. Ωστόσο εκείνη τη μέρα μπήκαν στο αυτοκίνητο η γυναίκα μου, η κόρη μου, οι γονείς μου και η αδερφή μου. Ήμουν στο δωμάτιό μου όταν άκουσα έναν τρομακτικό κρότο. Ο θάνατός τους ήταν ακαριαίος. Τα πτώματά τους διαμελίστηκαν, δεν μπόρεσα ούτε να τους θάψω. Ο αδερφός μου που ήταν αστυνομικός δολοφονήθηκε και εκείνος από τον IRA ενώ αρκετοί συνάδελφοί μου στις μυστικές υπηρεσίες έχασαν τη ζωή τους από τρομοκρατικές επιθέσεις. Αποφάσισα να εγκαταλείψω τη χώρα αφού ήξερα πως αν έμενα εκεί οι μέρες μου ήταν μετρημένες".



Στα τρία χρόνια που εργάστηκε ως μυστικός πράκτορας ο Τομ εξειδικεύτηκε στις παρακολουθήσεις και μεταμορφώθηκε δεκάδες φορές. Σύμφωνα με τα όσα λέει ο ίδιος η ομάδα του ήταν η καλύτερη στο καμουφλάζ και μπορούσε να διεισδύσει οπουδήποτε!



"Όταν είσαι μέλος ων μυστικών υπηρεσιών, πρέπει να έχεις πάντα ανοιχτά τα μάτια και ακόμη περισσότερο τα αυτιά σου! Προκειμένου να συλλέξω στοιχεία, δούλεψα σε διάφορα πόστα και έκανα ό,τιι μπορείς να φανταστείς. Τη μία μέρα ήμουν τυφλός ζητιάνος, ή νεκροθάφτης, την άλλη οδηγός λεωφορείου, υπάλληλος καταστήματος κτλ..."



Μετά τη βομβιστική επίθεση και τον χαμό της οικογένειάς του ο Τομ εγκατέλειψε τις μυστικές υπηρεσίες και έφυγε από τη χώρα του με προορισμό τη Γερμανία όπου έμεινε λίγο, με επόμενο προορισμό τη Νότιο Αφρική. "Προτού έρθω στην Ελλάδα, έζησα στη Γερμανία, την Αφρική και το Ισραήλ. Το 1984 στην Αγκόλα κατατάχθηκα στον στρατό ως μισθοφόρος και πολέμησα εναντίον των κομμουνιστών ανταρτών. Ήμουν σίγουρος πως κάποια στιγμή θα σκοτωνόμουν στο πεδίο της μάχης. Δεν με ενδιέφερε γιατί δεν είχα τίποτα να χάσω. Δυστυχώς δεν με πέτυχε καμία σφαίρα. Τρία χρόνια ήμουν εκεί, με το όπλο στα χέρια! 'Οταν έφυγα από την Αφρική πήγα στο Ισραήλ. Εκεί δεν έκανα απολύτως τίποτα. Είχα έρθει η ώρα να χαλαρώσω και να ζήσω όπως ακριβώς ήθελα με ποτό και γυναίκες. 'Εφαγα όλα τα χρήματα που είχα και αναγκάστηκα να φύγω. Τελικά κατέληξα στην Ελλάδα. όταν ήρθα στο Μοναστηράκι και την Πλάκα είπα εδώ είναι ο παράδεισος!"



Ο Τομ φορώντας χακί στρατιωτική στολή και κράνος ζωγραφίζει πάνω σε κομμάτια ξύλου και πουλάει τα έργα του στους περαστικούς.



"Είμαι εδώ 13 χρόνια και δεν θα φύγω ποτέ! Αγαπώ την Ελλάδα και τους Έλληνες. Βλέπεις όλα αυτά τα χρόνια δεν γνώρισα τη σημαίνει γαλήνη και ηρεμία. Οι άνθρωποι με αγαπάνε και μου φέρονται με ευγένεια και καλοσύνη. Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν είναι όνειρο ή πραγματικότητα. Μου προσφέρουν φαγητό με χαιρετάνε με χαμόγελο".



Το σπίτι όπου μένει ο Τομ ανήκει στην εκκλησία. Όπως λέει ο ίδιος το φροντίζει και το περιποιείται, ενώ από αυτά που πουλάει κερδίζει 3 έως 5 ευρώ τη μέρα.



"Θέλω να με ερωτευτεί και να με αγαπήσει μια όμορφη και πολύ πλούσια γυναίκα. Να μου χαρίσει την πιστωτική της κάρτα και μια Λαμποργκίνι. Να ζήσω τις μέρες που μου απομένουν γλεντώντας", αναφέρει.

http://planet-greece.blogspot.com/
 
Top