Νίκος Καρβέλας: «Η αλήθεια πάντα ζορίζεται», λέει μετά την επεισοδιακή συνέντευξη στη Νίκη 


«Η αλήθεια πάντα ζορίζεται», σημείωσε ο Νίκος Καρβέλας σε ανάρτησή του, μετά την επεισοδιακή συνέντευξη που έδωσε χθες στη Νίκη Λυμπεράκη.


Σε μια σπάνια συνέντευξη του συνθέτη και πλέον συγγραφέα στην εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» που προβλήθηκε ζωντανά στο MEGA, ο Νίκος Καρβέλας μίλησε για την πολιτική, την εκκλησία, το βιβλίο του αλλά και τις γυναίκες της ζωής του.

Ωστόσο, σε αρκετά σημεία υπήρξε ένταση ανάμεσα στον ίδιο και τη Νίκη Λυμπεράκη, καθώς -μεταξύ άλλων- της τόνισε σε αυστηρό ύφος ότι δεν επιθυμεί να τον διακόπτει, ενώ δεν δίστασε να της πει ότι η συζήτηση μαζί της είναι «λίγο απογοητευτική». «Με ειδοποίησαν πριν έρθω ότι οι άνθρωποι που πας να μπλέξεις, είναι δυστυχώς εκείνοι που έκαναν τη ζημιά στη χώρα. Πιθανόν να είσαι ένας εξ’ αυτών. Θα πρέπει να απολογηθείς στους ανθρώπους που βλέπουν και αύριο θα φροντίσεις να πεις ο άνθρωπος αυτός… Κατορθώνεις να χάνουμε μισή ώρα για το αν είπα ότι η Βουλή είναι εξ’ ολοκλήρου ένας βόθρος. Η συζήτηση μαζί σου είναι λίγο απογοητευτική», είπε χθες χαρακτηριστικά.

Σήμερα ο Νίκος Καρβέλας επανήλθε δημοσιεύοντας ένα ασπρόμαυρο στιγμιότυπό του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και κάτω από αυτό, έγραψε μόνο τέσσερις λέξεις:



«Η αλήθεια πάντα ζορίζεται»

Μιλώντας για το πολιτικό τοπίο της χώρας, ο Νίκος Καρβέλας το αποκάλεσε «βόθρο», ωστόσο, όταν η Νίκη Λυμπεράκη ζήτησε περισσότερες διευκρίνισες για να τεκμηριώσει την άποψή του, ο ίδιος εκνευρίστηκε.

«Πιάνεσαι από μία λέξη. Δεν θα μου λες τι θα λέω. Με έφερες εδώ να πω αυτό που θέλω. Δεν σε ρώτησα εσένα, εσύ ρωτάς εμένα» είπε με τη Νίκη Λυμπεράκη να απαντά: «Να λες ό,τι θέλεις. Εγώ επιτρέπεται να λέω; Χωράει και η δική μου γνώμη; Κανονικά στους θεσμούς οφείλουμε σεβασμό. Το αν δεν στέλνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους να το συζητήσουμε».

«Εδώ ήρθα όχι για να μιλήσω με εσένα αλλά με τον κόσμο. Εσένα σε χρησιμοποιώ σαν μέσο»

«Όταν ξεκίνησα να έρθω στην τηλεόραση, πίστευα ότι θα μιλήσω με έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θα είναι όπως όλοι οι άλλοι. Δυστυχώς λες τα ίδια όπως όλοι οι άνθρωποι, οι οποίοι κιτρινίζουν την κουβέντα, πιανόμενοι από μία λέξη που είπα ότι η Βουλή είναι ένας βόθρος, ο οποίος βρωμάει και τον αισθάνονται 12 εκ. Έλληνες. Το τι λέω εγώ άσε να το κρίνει ο κόσμος. Εγώ εδώ ήρθα όχι για να μιλήσω με εσένα αλλά με τον κόσμο. Εσένα σε χρησιμοποιώ σαν μέσο. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι απόλυτος» συνέχισε ο Νίκος Καρβέλας, προκαλώντας την εύλογη απορία της δημοσιογράφου η οποία αναρωτήθηκε αν σε αυτή τη συνέντευξη θα της επιτρέπεται να μιλάει και η ίδια.


«Εγώ είμαι εδώ, αλλά μου απαγορεύεις να σου μιλήσω; Επιτρέπεται κάποιος άνθρωπος που κάθεται απέναντί σου να έχει γνώμη;» ρώτησε συγκεκριμένα.

«Με ειδοποίησαν πριν έρθω ότι οι άνθρωποι που πας να μπλέξεις, είναι δυστυχώς εκείνοι που έκαναν τη ζημιά στη χώρα. Πιθανόν να είσαι ένας εξ’ αυτών. Θα πρέπει να απολογηθείς στους ανθρώπους που βλέπουν και αύριο θα φροντίσεις να πεις ο άνθρωπος αυτός… Κατορθώνεις να χάνουμε μισή ώρα για το αν είπα ότι η Βουλή είναι εξ’ ολοκλήρου ένας βόθρος. Η συζήτηση μαζί σου είναι λίγο απογοητευτική» είπε σε αυστηρό τόνο ο Νίκος Καρβέλας με τη Νίκη Λυμπεράκη να του δίνει την επιλογή να διακόψει αν τη συνέντευξη αν αυτό επιθυμεί.

«Θες να συνεχίσουμε ή να το κλείσουμε; Μπορούμε να πάρουμε ένα διάλειμμα και να το σκεφτείς» του είπε χαρακτηριστικά.

«Μόλις τελειώσω, θα με ρωτάς»
Η ένταση, ωστόσο, επανήλθε λίγο αργότερα, καθλως ο Νίκος Καρβέλας δεν επιθυμούσε να δέχεται ερωτήσεις.

«Να σε ρωτήσω κάτι;» του είπε η Νίκη Λυμπεράκη με εκείνον να τονίζει: «Όχι, να με ακούς, μόλις τελειώσω, θα με ρωτάς».

«Θα ήταν σαν να κάναμε TEDx, που βγαίνει κάποιος σε μία σκηνή και μιλά για τη ζωή του, τα έργα του κ.λ.π. ανάλογα με το θέμα. Θέλω να ρωτάω και εγώ» του είπε η δημοσιογράφος με τον συνθέτη να απαντά: «Είναι σαν πράξη αυτοϊκανοποίησης, συνεύρεσης. Θες να συνευρεθούμε».

«Το μόνο καλό που έχει κάνει η εκκλησία στην ανθρωπότητα είναι η ενίσχυση της σεξουαλικής διέγερσης»

Με αφορμή το νέο του βιβλίο με τίτλο «Νοοσοφία», ο Νίκος Καρβέλας μίλησε για τη θρησκεία, κάνοντας λόγο για ό,τι πιο «κατάπτυστο υπάρχει σε αυτή τη ζωή», καθώς το «πιστεύω σημαίνει δεν γνωρίζω».

«Η θρησκεία είναι ό,τι πιο κατάπτυστο υπάρχει σε αυτή τη ζωή. Ξέρεις τι σημαίνει πιστεύω; Με αγάπη στο λέω. Πιστεύω σημαίνει ότι δεν γνωρίζω. Όταν λες πιστεύω σε κάτι είναι σαν να λες πιστεύω σε αυτό που δεν γνωρίζω. Εννοείται έχω προσευχηθεί, είσαι σοβαρή τώρα; Η εκκλησία το μόνο καλό που έχει κάνει στην ανθρωπότητα – που τους το δίνω – είναι η ενίσχυση της σεξουαλικής διέγερσης. Η θρησκεία έχει σχέση με το σεξ. Όπως στο λέω αυτό το πράγμα. Αν δεν υπήρχε η ηθική που σου λέει απαγορεύεται να πας με αυτή τη γυναίκα ή με αυτόν τον άνδρα, δεν θα υπήρχε η διάθεση. Η θρησκεία έθεσε τις βάσεις, είναι σεξουαλικό ενισχυτικό. Το σεξ είναι από τα βασικά τροφοδοτικά της ευτυχίας. Η εκκλησία έπαιξε βασικό ρόλο» ανέφερε, μεταξύ άλλων.

«Ο μύθος από τους μορφωμένους πρέπει να γκρεμιστεί»
«Είμαι υπέρ των ανθρώπων που δεν έχουν τίποτα να δημιουργήσουν» τόνισε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του ο Νίκος Καρβέλας, συμπληρώνοντας: «Αυτοί που διαβάζουν είναι παπαγάλοι. Το να διαβάσεις και να πεις «Αυτά είπε ο Πλάτων» και να έρθεις μετά να μου πεις ότι τελείωσε Φιλοσοφική, θα του πω είσαι παπαγάλος των Φιλοσόφων. Είσαι φερέφωνο αυτών που είπαν κάποιοι άλλοι. Συνεπώς ο μύθος από τους μορφωμένους πρέπει να γκρεμιστεί. Η λέξη “θαυμάζω” για να τη χρησιμοποιήσει πρέπει να ξέρει τι λέει. Από κάποια δυσλειτουργία ξέφυγα και μπορώ να θεωρήσω την αποβλάκωσή μου και να τη χειρίζομαι. Ιδιαιτερότητά μου είναι ότι αναγνωρίζω την αποβλάκωσή μου. Αυτός που με εκτιμάει πρέπει να πει ”ρε φίλε χαίρομαι”».


«Ο κόσμος είναι ένα ακρωτηριασμένο ανδρόπλαστο άντρα»
Με αφορμή τη «Μουσική για μια ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα», ο Νίκος Καρβέλας μίλησε στην Μεγάλη Εικόνα, τη δημοκρατία και τη θέση της γυναίκας και τη δημοκρατία:

«Εγώ είμαι η ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα σαν μέρος της ευρύτερης της εικόνας της ακρωτηριασμένης μπαλαρίνας που είναι ο κόσμος. Λείπει το ένα πόδι. Ποιο είναι αυτό; Ο άνδρας. Το πόδι που λείπει είναι το γυναικείο. Η ακρωτηριασμένη μπαλαρίνα, ο σημερινός κόσμος και ο κόσμος που ήταν πάντα ήταν ανέκαθεν ακρωτηριασμένος. Ο κόσμος είναι φτιαγμένος από άνδρες, είναι κουτσός. Η γυναίκα έχει κακοποιηθεί βάναυσα από την ανδρική γλώσσα και δύναμη. Αυτό το δημιούργημα είναι φτιαγμένο σε μια γλώσσα, σε μια υπόθεση της γλώσσας που ονομάζεται Θεός και μια άλλη υπόθεση της γλώσσας που ονομάζεται Δημοκρατία. Η δημοκρατία φτιάχτηκε από Έλληνες άντρες και οι θρησκείες από μισόγυνους άνδρες. Ο κόσμος είναι ένα ακρωτηριασμένο ανδρόπλαστο άντρα» και συνέχισε λέγοντας:

«Ευελπιστώ μέσα από το βιβλίο ότι η γυναίκα κάποια στιγμή θα καταλάβει όλο αυτό το ανουσιούργημα στο όνομα της φύσης και στο όνομα της σοφίας των ανδρών και μάλιστα των αρχαίων Ελλήνων σοφών που είπαν ότι η γυναίκα είναι δευτέρας κατηγορίας πλάσμα. Και απορώ με το πώς καμία γυναίκα μέχρι τώρα, Ελληνίδα δε γυναίκα, δεν έχει σκεφτεί να κατέβει με ένα πανό και να διαδηλώσουν εναντίον της αρχαιοελληνικής φιλοσοφίας που την απεγκεφάλισε τη γυναίκα θεωρώντας την ένα τίποτα. Απαγόρευσε να συμμετέχει στα κοινά, στη φιλοσοφία του Δήμου. Πάλι οι άνδρες τα έμαθαν αυτά! Καμία γυναίκα δεν θα έλεγε στο παιδί του πήγαινε να σκοτωθείς. Όλες αυτές οι χυδαιότητες που αποτελούν τη βάση της ηθικής και του μεταφυσικού κάλους που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ανδρόπληκτες γελοιότητες, χυδαιότητες προς χάριν της εξουσίας. Πρέπει κάποια στιγμή να καταπέσουν! Αυτό θα το κάνει μόνο αν η νέα γυναίκα αρχίζει να αποδεσμεύεται από τα δεσμά αυτής της αρρώστιας που την πλήττει. Επειδή πλήττεται η γυναίκα, πλήττεται και ο άντρας».



«Όταν ξεκινάω να σκέφτομαι τη Δημοκρατία, σκέφτομαι τι σημαίνει η λέξη πρώτα! Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν ψηφίζω ή όχι. Είμαι παρατηρητής της πραγματικότητας. Μέχρι τώρα ήμουν παρατηρητής και για αυτό έχω καλή εικόνα της πραγματικότητας. Είναι δυνατόν να λέει κάποιος ότι ο λαός κυβερνά; Πώς γίνεται να υπάρχουν άνεργοι και φτωχοί; Ο λαός σηκώνει τους κυβερνώντες, δεν κυβερνάει. Τον έχει ποτίσει με το δηλητήριο της δύναμης της ψήφου. Ο λαός αισθάνεται ικανός επειδή τον έχουν μάθει ότι έχω τη δύναμη να ψηφίσω αυτό που θέλω να με διοικήσει. Αυτό παλιά πετύχαινε! Και λες 10 εκατομμύρια θα συνεννοηθούμε ποιον θέλουμε να μας κυβερνά; Και πώς είμαι βέβαιος ότι αυτός που θα με κυβερνήσει θα κάνει αυτά που θέλω σαν ψηφοφόρος του;» πρόσθεσε.
«Ιδιαιτερότητά μου είναι ότι αναγνωρίζω την αποβλάκωσή μου»

Στη συνέχεια, ο Νίκος Καρβέλας αναφέρθηκε στις σπουδές του στη Νομική, αποκαλύπτοντας ήταν αυτό που τον ενόχλησε και δεν ασχολήθηκε ποτέ αλλά και το ταλέντο του στη μουσική.

«Είμαι απόφοιτος Νομικής. Έχω ασκήσει δικηγορία για μερικά λεπτά. Θυμάμαι όταν πήγα πρώτη φορά στο δικαστήριο αισθάνθηκα περίεργα ρευματικά κύματα να με περιλούζουν. Είχα κίτρινα μαλλιά, τα μισά και τα άλλα πράσινα και δεν θυμάμαι αν φορούσα σπιρούνια. Ήμουν κάπως περίεργα και με κοιτούσαν περίεργα. Πήγαινα να δω τι γίνεται και έβλεπα αυτό που λέγεται στην ελληνική γλώσσα Δικαιοσύνη. Τα βλέμματα των ταλαίπωρων να βρουν το δίκιο τους και δεν τους άφηναν, υπήρχε μια δικτατορία που ευτελίζει κάθε ανθρώπινη ύπαρξη. Όποια αίθουσα και αν άνοιγα, έβλεπα αλαζόνες στις έδρες που τους φερόντουσαν σαν να ήταν σκουπίδια. Δεν μου άρεσε. Θα ήθελα να ήμουν ένας καλός δικηγόρος. Μετά έμαθα ότι δικηγορία είναι η Τέχνη της εξαπάτησης του δικαίου. Ο κανόνας είναι ότι οι δικηγόροι εξυπηρετούν την αδικία! Ο ανεγκέφαλος εγκέφαλος κάνει κάποια πράγματα στάνταρ, να απομνημονεύει! Το μόνο που κάνουμε είναι να ντριπλάρουμε την δυστυχία. Είμαι τόσο δυστυχισμένος όσο είσαι εσύ! Απλά δεν αντιλαμβανόμαστε αυτή τη δυστυχία γιατί κανείς δεν έχει την ώρα να παρατηρήσει όσο την έχω εγώ για το πόσο διαταραγμένος είμαι από την δυστυχία. Για να μιλήσεις μαζί μου πρέπει να ορίσεις τις λέξεις!» είπε μεταξύ άλλων.

«Καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Άννα Βίσση»

Ο Νίκος Καρβέλας δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην Άννα Βίσση και τη συνεργασία τους, επισημαίνοντας ότι καμιά τραγουδίστρια δεν θα μπορούσε να κάνει αυτό που εκείνη κάνει.

«Καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Άννα Βίσση. Γι’ αυτό και άλλωστε δεν την άλλαξα ποτέ, δεν πήγα να ζητήσω κάποια άλλη τραγουδίστρια. Της έλεγα, Αννούλα τώρα κάνουμε αυτό, τώρα θα κάνουμε του Δαίμονες, ήταν παντού. Οπότε ήταν ο άνθρωπός μου» τόνισε.


«Παντρεύτηκα την Αννίτα για να δω την αντίδραση των γονιών της»
Τέλος, ο Νίκος Καρβέλας αναφέρθηκε στον θεσμό του γάμου, λέγοντας ότι ο γάμος με την Άννα Βίσση ΄ξταν ρομαντικός, ενώ με την Αννίτα Πάνια έγινε για να δει την αντίδραση των γονιών της…

«Το έκανα και με την Αννίτα, αλλά το έκανα για να δω το πρόσωπο της μάνας της και του πατέρα της να γελάνε, με διασκέδαζαν πάρα πολύ» είπε, με χιουμοριστική διάθεση.
 
Top