Για την παραίτησή του από την διοίκηση του γενικού νοσοκομείου Καρδίτσας αλλά και για την συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη πριν τις εθνικές εκλογές, μίλησε στο ΣΚΑΪ ο Κωνσταντίνος Πατέρας.

Ο παραιτηθείς δήλωσε ότι δεν έκανε καμία συναλλαγή με τον Πρωθυπουργό αλλά πως όταν ακόμη ήταν αρχηγός της αντιπολίτευσης ο κ. Μητσοτάκης, τον παρακάλεσε να τον τοποθετήσει σε μια θέση σαν αυτή του διοικητή νοσοκομείου όταν θα γίνει εξουσία.

«Εγώ θα γύριζα στη ΝΔ, γιατί είχα προσχωρήσει στους ΑΝΕΛ. Είχα πάρει χιλιάδες σταυρούς και είχα μια δύναμη και είχα ένα στρατό δικό μου στα Τρίκαλα. Με καλέσανε κάτω διότι με ήθελε τότε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως και πραγματοποίησα το ραντεβού. Είπα ‘’θα γυρίσω πίσω κύριε πρόεδρε να σας βοηθήσω αφού θέλετε τη βοήθειά μου, αν έχετε την ευγενή καλοσύνη όταν γίνετε Πρωθυπουργός και μπορείτε και θέλετε, δώστε μου μια από αυτές τις θέσεις’’», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Τον παρακάλεσα αν μπορέσω με τα προσόντα που έχω να πάρω τη θέση αυτή. Αν ήταν άλλοι άνθρωποι που έχουν περισσότερα προσόντα από εμένα και φυσικά θα το χειροκροτούσα», είπε ο κ. Πατέρας και ισχυρίστηκε πως ο κ. Μητσοτάκης δεν διαφώνησε με την πρότασή του.

Τόνισε, επίσης, ότι στις 16 Σεπτεμβρίου έγινε προκήρυξη, «η οποία δεν έθετε ούτε ηλικιακό περιορισμό ούτε και εντοπιότητα», προσθέτοντας ότι θεώρησε καλό να διεκδικήσει δημοκρατικά τη θέση.

Μάλιστα, ο κ. Πατέρας έκανε λόγο για ηλικιακό ρατσισμό στη ΝΔ «από τις τελευταίες εκλογές και μετά» και για πεπειραμένα παλιά στελέχη με παιδεία και μόρφωση που τέθηκαν εκτός.

Πηγή: ΣΚΑΙ

 
Top