Πρόκειται για τους ίδιους πρωταγωνιστές που γνωρίσαμε και στην planδημία μία και ο στόχος παραμένει ο ίδιος.
Ο έλεγχος και η μείωση του πληθυσμού. Τους γνωρίσαμε στη διάρκεια της planδημίας. Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με την ελληνική κυβέρνηση, τους εντολείς της και τους μηντιακούς συνδαιτημόνες, τα εγχώρια ΜΜΕ στη προκειμένη περίπτωση, τα οποία προπαγάνδισαν και το δυστοπικό αφήγημα της planδημίας και των εμβολίων.

Βy The Wrong Man

Ένα αφήγημα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του οποίου παρουσιάζει δραματικές συμπτώσεις με την τυρρανική αντίληψη του Γερμανού μηχανικού και επικεφαλής του WEF κ. Klaus Schwab για έναν κόσμο πληθυσμού μόλις 2 δις οντοτήτων (όχι απαραίτητα με τα σημερινά χαρακτηριστικά) απολύτως ελεγχόμεων από τη μία παγκόσμια κυβέρνηση.

Με αυτό ακριβώς τον τρόπο το διατύπωσε ο νεαρός και επιδέξιος ιστορικός κ. Yuval Harari (κεντρική photo με τον Έλληνα πρωθυπουργό) ο οποίος είναι ο κατ΄εξοχήν και επίσημος σύμβουλος και προπαγανδιστής του oράματος του κ. Schwab για τον κόσμο.

Ο πρώην διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων της Blackrock και εξέχων αναλυτής δεδομένων Ed Dowd έφερε πρόσφατα νέα ανησυχητικά στοιχεία στην εκπομπή του Dr. Drew. Τα ποσοστά θανάτων μεταξύ των παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται — και μάλιστα γρήγορα.

Σύμφωνα με ετήσια στοιχεία υπερβολικών θανάτων, διαθέσιμα στο phinancetechnologies.com, τα έτη 2020 και 2021 είχαν αρνητικά ποσοστά υπερβολικής θνησιμότητας, σε -9% και -7%, αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ των παιδιών αυτής της ηλικιακής ομάδας ήταν μικρότερο από το αναμενόμενο για εκείνα τα χρόνια.




Ed Dowd

Αυτά τα ποσοστά μετατοπίστηκαν δραματικά σε 16% περισσότερους θανάτους από ό,τι αναμενόταν το 2022 και προβλέπονται 22% περισσότεροι θάνατοι από ό,τι αναμενόταν για το 2023.


Ο Dowd κατηγόρησε αυτή την αύξηση της θνησιμότητας στην κυκλοφορία του εμβολίου COVID-19 για αυτήν την ηλικιακή ομάδα, η οποία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2021 για παιδιά 12-15 ετών και τον Απρίλιο του 2022 για παιδιά 5 έως 11 ετών.
Unpacking the 0.94 Correlation Coefficient

Στη στατιστική, ο συντελεστής συσχέτισης μετρά την ισχύ και την κατεύθυνση της γραμμικής σχέσης μεταξύ δύο μεταβλητών. Η τιμή ενός συντελεστή συσχέτισης κυμαίνεται από -1 έως 1, με το 0 να δείχνει καμία συσχέτιση, το -1 να δείχνει μια τέλεια αρνητική γραμμική συσχέτιση και το 1 να δείχνει μια τέλεια θετική γραμμική συσχέτιση.




Ανησυχητικά, ο Dowd βρήκε έναν συντελεστή συσχέτισης 0,94 μεταξύ της κυκλοφορίας του εμβολίου και των υπερβολικών θανάτων μεταξύ των παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό υποδηλώνει μια πολύ ισχυρή θετική γραμμική σχέση μεταξύ των δύο παραγόντων. Έτσι, καθώς η μία μεταβλητή αυξάνεται (πρόσληψη εμβολίου), η άλλη μεταβλητή (υπερβολικοί θάνατοι) αυξάνεται επίσης με τρόπο που προσεγγίζεται στενά με μια ευθεία γραμμή.
Αλλά δεν θα μπορούσαν οι υπερβολικοί θάνατοι να οφείλονται στον COVID-19 και όχι στα εμβόλια;



Πρώτον, τα παιδιά διατρέχουν πολύ, πολύ χαμηλό κίνδυνο να πεθάνουν από τον COVID-19. Έτσι, οποιαδήποτε αύξηση των θανάτων από COVID-19 τον ένα χρόνο σε σχέση με τον άλλο δύσκολα θα επηρεάσει τους συνολικούς θανάτους μεταξύ των παιδιών.

Δεύτερον, ο Dowd έδειξε ότι οι υπερβολικοί θάνατοι μεταξύ των παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώνονταν μέχρι τα τέλη του 2021 προτού εισαχθούν τα εμβόλια για τον COVID-19
. Μετά την κυκλοφορία των εμβολίων, οι υπερβολικοί θάνατοι άρχισαν να αυξάνονται σημαντικά.

Ο Dowd αμφισβήτησε επίσης γιατί ο COVID-19 θα ήταν υπεύθυνος για την αύξηση της υπερβολικής θνησιμότητας μεταξύ των παιδιών μόνο μετά την εισαγωγή των εμβολίων και όχι πριν. Επισήμανε ότι αν ο COVID-19 ήταν η αιτία της αυξημένης υπερβολικής θνησιμότητας, θα περιμέναμε να δούμε αυτούς τους αυξημένους αριθμούς το 2020 και το 2021 επίσης.
Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, ο Ed Dowd κατέληξε, «Είναι το εμβόλιο».

Η απότομη αύξηση των υπερβολικών ποσοστών θανάτων μεταξύ των παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά τον εμβολιασμό κατά του COVID-19 προκαλεί ερωτήματα σχετικά με το γιατί οι αρχές δεν ζητούν άμεσες και ενδελεχείς έρευνες. Μας είπαν ότι τα μέτρα για τον COVID αφορούσαν την «υγεία», οπότε γιατί δεν ερευνούν τι σκοτώνει τα παιδιά; Η μόνη εύλογη εξήγηση που έχει νόημα είναι ότι δεν θέλουν να μάθουν την απάντηση.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην Ελλάδα. Και επειδή η ιδέα των νέων ταυτοτήτων εκπορεύεται από τους ίδιους εμπνευστές της planδημίας για τους λόγους που προαναφέραμε ακολουθείται η ίδια συνταγή από τα ίδια ΜΜΕ τα οποία κάνουν λόγο για ψεκασμένους και θεωρίες συνωμοσίας. Κι όμως οι αριθμοί είναι με το μέρος των “ψεκασμένων”. Και οι θανάσιμες συμπτώσεις επίσης.


Η επίσημη παρέμβαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτης Γιάννης Οικονόμου σχετικά με την έκδοση των ψηφιακών ταυτοτήτων θόλωσε ακόμη περισσότερο το τοπίο αντί να τα ξεκαθαρίσει-σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ιστοτόπου Zougla.gr

Η «Ζούγκλα» με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα – έρευνα της 30ης Αυγούστου αποκάλυψε όλο το σκανδαλώδες παρασκήνιο σχετικά με έκδοση νέων διαβατηρίων και στη συνέχεια νέων ταυτοτήτων ψηφιακής τεχνολογίας από το 2019 έως σήμερα.

Δύο άκυροι διαγωνισμοί, μία προσωρινή άδεια με απευθείας ανάθεση σε μία εταιρεία η οποία μονοπωλιακά είχε αναλάβει την έκδοση αυτών των εγγράφων και ένας επιχειρηματίας της εμπιστοσύνης του αμερικανικού παράγοντα ο οποίος αγκυροβόλησε στο ασφαλές επίνειο του ελληνικού δημοσίου.

Μιλάμε για έναν προϋπολογισμό της τάξης των 600-700 εκατομμυρίων ευρώ. Μιλάμε για μία εκταμίευση η οποία ήδη έχει πραγματοποιηθεί της τάξης των 70 εκατ. ευρώ τα οποία κατέληξαν στην εταιρεία που εκπροσωπεί ο Ηλίας Σαμαράς, ο «αγκυροβολημένος επιχειρηματίας». Μιλάμε τελικά για μία υπόθεση όπου κατά παράβαση όλων των διατάξεων δεν έχει πραγματοποιηθεί δημόσιος διαγωνισμός ενώ αντιθέτως κατά παράβαση του νόμου έχει ανατεθεί προσωρινά και με την μέθοδο της απευθείας ανάθεσης η έκδοση των ταυτοτήτων και διαβατηρίων στο πλαίσιο ενός έργου εκατοντάδων δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννης Οικονόμου παρεμβαίνοντας αμέσως μετά το δημοσίευμα της «Ζούγκλας» ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης 31 Αυγούστου πώς η παράδοση των ταυτοτήτων αρχίζει την 25η Σεπτεμβρίου, σε λίγες εβδομάδες δηλαδή. Αφού δεν έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός τότε η έκδοση αυτή θα πραγματοποιηθεί με τον μέχρι σήμερα «προσωρινό» προμηθευτεί ο οποίος με απευθείας ανάθεση είχε υπογράψει σύμβαση με το Δημόσιο μέχρι το 2026.

Πρόκειται δηλαδή για συνειδητή διατήρηση των συνθηκών παρανομίας.

Η «Ζούγκλα» ήρθε σε επαφή με δύο εταιρείες οι οποίες συμμετείχαν και στον πρώτο αλλά και στον δεύτερο διαγωνισμό οι οποίοι κηρύχθηκαν άκυροι.

Μιλήσαμε με τους επικεφαλείς και των δύο εταιρειών οι οποίοι για ευνόητους λόγους ζήτησαν να διατηρηθεί αυστηρά η ανωνυμία των ιδίων αλλά και των εταιρειών.

Κατά την πρώτη συνομιλία επιβεβαιώθηκε πώς ο μέχρι πρότινος αρμόδιος Υπουργός Νότης Μηταράκης είχε ενημερώσει λίγο πριν αποπεμφθεί πώς θα προκηρυσσόταν νέος διαγωνισμός.

Κατά την δεύτερη συνομιλία επιβεβαιώθηκε πώς η ακύρωση του δεύτερου διαγωνισμού έγινε για εντελώς άγνωστους λόγους καθώς και ότι όλες οι εταιρείες που συμμετείχαν στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς πληροφορήθηκαν τις προθέσεις της κυβέρνησης για την έκδοση ταυτοτήτων από τα ΜΜΕ και όχι από κάποιο αρμόδιο κρατικό φορέα.

Επισημαίνεται πώς οι συνομιλητές της «Ζούγκλας» ανέφεραν ξεκάθαρα πώς συνιστά παρανομία η μη προκήρυξη διαγωνισμού για ένα έργο αυτής της τάξης και ύψους που ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο ευρώ.
Τι μας αποκάλυψαν οι εταιρείες και τι δεν μας λέει η κυβέρνηση

«Έχουμε πολλές απορίες» τονίζει ο εκπρόσωπος της πρώτης εταιρείας και διευκρινίζει πώς ακριβώς έχουν τα γεγονότα σχετικά με τους δύο διαγωνισμούς που προκηρύχθηκαν. «Ο πρώτος διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις αρχές του 2019 και ακυρώθηκε όταν εξελέγη στην κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία τον Ιούλιο του ίδιου έτους. Επαναπροκηρύχθηκε το έργο τον Ιανουάριο του 2020 με καταληκτική ημερομηνία υποβολής τον Σεπτέμβριο του 2020. Έγινε ο διαγωνισμός, υποβλήθηκαν οι προσφορές των ενώσεων, έγινε η αξιολόγηση, κρίθηκαν όλα αυτά, φτάσαμε στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο (ΣτΕ), όπου υποβλήθηκαν πρόσφυγες από τις εταιρείες, το οποίο απέρριψε όλες τις προσφυγές και αναμέναμε ότι ο διαγωνισμός θα προχωρήσει στην υλοποίηση, δηλαδή στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και αντ’ αυτού τον Σεπτέμβριο του 2022, στην επέτειο της λήξεως του χρονικού διαστήματος ματαιώθηκε. Αυτά είναι τα γεγονότα. Υποτίθεται ότι η δικαιολογία για την ματαίωση του διαγωνισμού ήταν η αλλαγή στην διάρκεια ισχύος των διαβατηρίων. Αυτό δόθηκε στη δημοσιότητα ως πρόσχημα για την ματαίωση. Το οποίο δεν θέλω να σχολιάσω περαιτέρω. Έκτοτε δεν είχαμε καμία άλλου είδους ενημέρωση. Όπως εσείς, έτσι και εμείς πληροφορηθήκαμε την έκδοση των ταυτοτήτων με την μορφή που ανακοινώθηκε πρόσφατα από το υπουργείο προστασίας του Πολίτη».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η συνομιλία με τον εκπρόσωπο της δεύτερης εταιρείας. Εξιστορώντας τα γεγονότα μας είπε τα εξής: «Συμμετείχαμε στον δεύτερο διαγωνισμό, ο πρώτος διαγωνισμός δεν ολοκληρώθηκε. Αλλά απέβη αγώνος. Ματαιώθηκε – Ακυρώθηκε».

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να προκηρυχθεί εκ νέου διαγωνισμός ο εκπρόσωπος της εταιρείας υποστήριξε πώς «Για ένα τέτοιο πρότζεκτ που ήταν κοντά στο μισό δις, εννοείται θα έπρεπε να γίνει ο διαγωνισμός ξανά. Πληροφορίες δεν έχουμε. Μάθαμε από τα μέσα ότι προγραμματίζεται να ξεκινήσει η έκδοση νέων ταυτοτήτων. Τώρα πώς παρότι ο διαγωνισμός που έγινε ματαιώθηκε δεν το γνωρίζουμε».

«Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει συμβεί. Το μόνο που ξέρουμε επισήμως είναι ότι ο διαγωνισμός ματαιώθηκε. Τώρα πώς ξεκινά η παράδοση χωρίς διαγωνισμό, είναι κάτι που πρέπει να απαντήσει κάποιος άλλος όχι εμείς. Δηλαδή εμείς έχουμε ενημερωθεί από τον τύπο περισσότερο. Όποια έκδοση ξεκινήσει, ξεκινά χωρίς διαγωνισμό προφανώς με τον υφιστάμενο προμηθευτή», υποστηρίζει χαρακτηριστικά κατά την διάρκεια της συνομιλίας του με την ηλεκτρονική μας εφημερίδα.

Ο κ. Γιάννης Οικονόμου αιφνιδίασε με την απροσδόκητη έμμεση επιβεβαίωση του δημοσιεύματος της «Ζούγκλας». Διότι ούτε διέψευσε το δημοσίευμα ούτε και παρέκκλινε της πεπατημένης αφού υιοθέτησε πλήρως την τακτική των προκατόχων του Μιχάλη Χρυσοχοΐδης και Τάκη Θεοδωρικάκου. Ο κ. Οικονόμου με την ανακοίνωση του επιβεβαίωσε και όσα αποκαλύπτουν οι επαγγελματίες του χώρου ψηφιακής διακυβέρνησης οι οποίοι περιέγραψαν στη «Ζούγκλα» με ακρίβεια το τι ακριβώς έγινε (κυρίως το τι δεν έγινε) στην υπόθεση των ψηφιακών ταυτοτήτων. Ο κ. Οικονόμου αναιρώντας όσα είχε αναφέρει ο προκάτοχος του στις εμπλεκόμενες εταιρείες, ούτε προκηρύσσει διαγωνισμό ούτε και εξηγεί πως και ποιος θα υλοποιήσει το project , με ποια νομική κάλυψη και με ποια αμοιβή. Όλα στα σκότος και την θολούρα. Γιατί λοιπόν να πιστέψουμε και το περιεχόμενο των υπολοίπων δηλώσεων του περί του ακριβούς περιεχομένου των πληροφοριών που θα αποθηκευτούν στην νέα ψηφιακή ταυτότητα; Σε περίεργα μονοπάτια με επικίνδυνες διαδρομές επέλεξε να εμπλακεί ο νέος Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και μάλιστα πριν αλέκτωρα φωνήσαι-σημειώνει η Zougla.

Ψηφιακές ταυτότητες: μύθοι, φτηνή πολιτική προπαγάνδα και πραγματικότητα



Πάμε να δούμε τώρα τι θα γράψει για το θέμα των ταυτοτήτων ο καθηγητής Κωνσταντίνος Φαρσαλινός>

Διαστάσεις φαίνεται πως λαμβάνει το τελευταίο διάστημα το θέμα των ταυτοτήτων. Σχεδόν καθημερινά, ρεπορτάζ στα μέσα ενημέρωσης αναφέρουν τις ουρές που σχηματίζονται στα αστυνομικά τμήματα για την νέα έκδοση παλαιού τύπου ταυτοτήτων.
Το κλασσικό αφήγημα των ρεπορτάζ είναι το «τσιπάκι του διαβόλου» και αντίστοιχου τύπου θρησκευτικά ή συνωμοσιολογικά σενάρια. Όλα αυτά όμως αποτελούν μια φτηνότατη προπαγάνδα, κλασσικό φαινόμενο πλέον στα μέσα ενημέρωσης και την πολιτική ζωή, με σκοπό την απόκρυψη της πραγματικότητας. Η δε κυβέρνηση, έχει επιδοθεί σε σωρεία ψεμάτων για να δικαιολογήσει την διαφαινόμενη επιβολή των νέων ταυτοτήτων ως υποχρέωση.
ΨΕΜΑ 1

Η Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις ταυτότητες αφορά το δικαίωμα ελεύθερης μετακίνησης μεταξύ των χωρών της ΕΕ και όχι απαραίτητα την εντός συνόρων χρήση από τους Έλληνες πολίτες

Ο κανονισμός (ΕΕ) 2019/1157 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 (εδώ: https://tinyurl.com/3jjt4dsk – ΕΙΚΟΝΑ 1) αφορά το δικαίωμα ελεύθερης κυκλοφορίας εντός της ΕΕ. ΔΕΝ αφορά σε καμιά περίπτωση τη χρήση οποιουδήποτε εγγράφου εντός της χώρας από τους υπηκόους της κάθε χώρας. Ο τίτλος μάλιστα αναφέρει («… που ασκούν το δικαίωμα ελεύθερης κυκλοφορίας».

Μάλιστα, ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τα κράτη να εκδίδουν ταυτότητες.

Συγκεκριμένα αναφέρει (παράγραφος 11):
«Ο παρών κανονισμός δεν υποχρεώνει τα κράτη μέλη να θεσπίσουν δελτία ταυτότητας ή έγγραφα διαμονής, όταν αυτά δεν προβλέπονται στην εθνική νομοθεσία, ούτε θίγει την αρμοδιότητα των κρατών μελών να εκδίδουν, βάσει του εθνικού δικαίου, άλλα έγγραφα διαμονής που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του δικαίου της Ένωσης…» (ΕΙΚΟΝΑ 2)

Γι’ αυτό άλλωστε σήμερα υπάρχουν χώρες της ΕΕ και της περιοχής Schenghen όπου η έκδοση ταυτότητας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για τους πολίτες.

Συγκεκριμένα, είναι οι παρακάτω χώρες (εδώ: https://tinyurl.com/59hs2vpx):
Αυστρία
Δανία
Φινλανδία
Γαλλία
Γερμανία (απαιτείται είτε ταυτότητα είτε διαβατήριο σε πολίτες > 16 ετών, αλλά όχι υποχρεωτικά ταυτότητα)
Ουγγαρία (υποχρέωση να κατέχουν είτε ταυτότητα, είτε διαβατήριο είτε δίπλωμα οδήγησης)
Ισλανδία
Ιρλανδία (δεν υπάρχουν καν ταυτότητες)
Ιταλία (οι πολίτες υποχρεούνται να αποδείξουν την ταυτοπροσωπία τους αν τους σταματήσει η αστυνομία)
Λετονία (θα γίνει υποχρεωτική η έκδοση ταυτότητας από το 2023)
Λιχτενστάιν
Λιθουανία (διαβατήριο ή ταυτότητα υποχρεωτικά σε πολίτες > 15 ετών)
Νορβηγία (μάλιστα μόλις το 2020 ξεκίνησε η έκδοση ταυτοτήτων στη Νορβηγία από το κράτος, προαιρετικά όμως).
Σλοβενία (κάποιου είδους έγγραφο ταυτοπροσωπίας με φωτογραφία είναι υποχρεωτικό, όχι όμως απαραίτητα ταυτότητα)
Σουηδία
Ελβετία
Στο Ηνωμένο Βασίλειο (εκτός ΕΕ και εκτός Schengen) οι ταυτότητες ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ από το 2011 (εδώ: https://www.gov.uk/identitycards). Δεν υπάρχει καν η δυνατότητα έκδοσης δελτίου ταυτότητας.


Με λίγα λόγια, η ΕΕ δεν αναφέρει πουθενά ότι η Ελλάδα πρέπει υποχρεωτικά να χορηγήσει νέου τύπου ταυτότητες σε όλους τους πολίτες. Είναι υποχρεωμένη να αλλάξει ταυτότητες για όσους θέλουν να τις χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους εντός της ΕΕ. Δεν θα μπορείς λοιπόν να κυκλοφορείς εντός ΕΕ και Schengen με τις παλιές ταυτότητες. Θα μπορούσε λοιπόν απλούστατα μόνο σε όσους ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ αλλά θέλουν να ταξιδέψουν στην ΕΕ με ταυτότητα, να τους υποχρεώσει να εκδώσουν νέου τύπου ταυτότητα.
Γιατί λοιπόν προσανατολίζονται σε υποχρεωτικότητα για όλους, όπως αναφέρουν τα μέσα ενημέρωσης; (πιθανή απάντηση πιο κάτω)

ΨΕΜΑ 2
Το παραπλανητικό, άκυρο και φτηνό επιχείρημα του γεωεντοπισμού των κινητών τηλεφώνων – θα έχουν άραγε γεωεντοπισμό οι νέες ταυτότητες;
Το επιχείρημα του γεωεντοπισμού των κινητών τηλεφώνων χρησιμοποιείται ευρέως από πολιτικούς και σχολιαστές του διαδικτύου, προσπαθώντας να χαρακτηρίσουν ως μη ζήτημα το ενδεχόμενο(?) να περιλαμβάνει γεωεντοπισμό ή άλλα στοιχεία η νέα ταυτότητα. Καταρχάς πουθενά στην οδηγία της ΕΕ δεν αναφέρεται η προϋπόθεση γεωεντοπισμού. Το γεγονός ότι δημόσια συζητούν για τον γεωεντοπισμό των κινητών τηλεφώνων αποτελεί έμμεση παραδοχή ότι οι νέες ταυτότητες θα περιλαμβάνουν (ή μπορεί να περιλάβουν στο μέλλον?) δυνατότητα γεωεντοπισμού (που μπορεί να γίνει μόνο με τη σάρωσή της, όπως εξηγώ πιο κάτω).

Ο παραλληλισμός όμως είναι ανόητος και αστείος. Στα κινητά τηλέφωνα ο γεωεντοπισμός υπάρχει για ευκολίες καταναλωτισμού και πλοήγησης, είναι ΑΝΩΝΥΜΟΣ, δεν συγκεντρώνεται σε καμία μοναδική κυβερνητική βάση δεδομένων, και είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ, δηλαδή απενεργοποιείται από το χρήστη όποτε το επιθυμεί (ή ακόμη μπορεί να μην έχει smartphone ή να μην το έχει πάντα μαζί του).

Πάντως τα στοιχεία ούτε είναι ονομαστικά ούτε καταλήγουν σε κυβερνητική υπηρεσία και βάση δεδομένων.
Καμία σχέση λοιπόν με τις ταυτότητες. Βέβαια, στις ταυτότητες ο γεωεντοπισμός δεν θα γίνεται ασύρματα ή μέσω συστήματος GPS αλλά σαρώνοντας ηλεκτρονικά την κάρτα. Σήμερα δεν χρειάζεται να σαρώσουμε πουθενά ταυτότητες ή διαβατήρια (πέραν του αεροδρομίου). Ακόμη και το διαβατήριο αν το χρησιμοποιήσουμε ως έγγραφο ταυτότητας, ο έλεγχος είναι οπτικός.
Αύριο λοιπόν, ποιος ξέρει αν και που θα θέλει η κάθε νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση να σαρώνουμε τις ταυτότητες; «Για την ασφάλειά μας» πάντα. Άλλωστε ο σκοπός της ηλεκτρονικής ταυτότητας θα είναι η σάρωσή της και όχι ο οπτικός της έλεγχος όπως γίνεται με το σημερινό έγγραφο.

Κι όποιος θεωρεί μακρινό και απίθανο κάτι τέτοιο, τον παραπέμπω σε άρθρο της Ναυτεμπορικής που αναφέρει:
“Οι ταυτότητες αυτές θα μπορούν να αναγνωρίζονται από ειδικά μηχανήματα που θα υπάρχουν σε δημόσιες υπηρεσίες, αστυνομικά τμήματα, αεροδρόμια κλπ ενώ αναμένεται να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για online τραπεζικές συναλλαγές, σε υγειονομικές υπηρεσίες πιθανώς και στα μέσα μαζική μεταφοράς” (εδώ: https://tinyurl.com/576pm96a).
Αυτό λοιπόν δύναται να επιφέρει περιορισμούς στην πρόσβαση σε υπηρεσίες και χώρους, κατά το δοκούν του κάθε κυβερνώντα (θυμηθείτε το σκανάρισμα στα πιστοποιητικά εμβολιασμού).
Γιατί λοιπόν χρειάζεται η κυβέρνηση να περιλαμβάνει στοιχεία γεωεντοπισμού στις ταυτότητες; Σε τι εξυπηρετεί αυτό (αν τελικά συμπεριληφθεί αυτή η δυνατότητα);
Σε κάθε περίπτωση, το ζήτημα του γεωεντοπισμού είναι μια ακόμη εικασία που χρησιμοποιείται παραπλανητικά (από πολιτικούς ξεκίνησε άλλωστε) με σκοπό να αποκρύψουν το πραγματικό πρόβλημα που περιγράφω ακριβώς από κάτω.

ΨΕΜΑ 3 – ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Ανόητες και προπαγανδιστικές θεωρίες συνομωσίας με σκοπό την απόκρυψη του πραγματικού προβλήματος παραβίασης της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων.
Οι ταυτότητες δύναται να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ έγγραφα για την ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ (όπως και τα διαβατήρια). Καμία άλλη χρήση δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική, σε καμία περίπτωση. Η Ελληνική κυβέρνηση όμως έχει άλλες ιδέες. Συγκεκριμένα, στο ΦΕΚ Β΄ 824/17.02.2023 (διαθέσιμο εδώ: https://tinyurl.com/7ja66f8s – ΕΙΚΟΝΑ 3) προχώρησαν σε αλλαγή της υπ’ αρ. 8200/0-297647/10.4.2018 κοινής υπουργικής απόφασης «Έκδοση νέου τύπου Δελτίου Ταυτότητας Ελλήνων πολιτών», προσθέτοντας το εξής (ΕΙΚΟΝΑ 4):

4. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 3 της ίδιας ως άνω απόφασης, αντικαθίσταται ως εξής: «Επιπλέον, στο ως άνω ηλεκτρονικό μέσο αποθηκεύονται το επώνυμο πατέρα, επώνυμο μητέρας, ο Δήμος εγγραφής, ο αριθμός δημοτολογίου και ο τόπος έκδοσης του δελτίου, ΕΝΩ ΘΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΕΣΟ»
Τί σχέση έχει λοιπόν ένα υποχρεωτικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας με άλλα, άσχετα δεδομένα για ψηφιακές υπηρεσίες, που μάλιστα καθίστανται επιβαλλόμενα όταν εφαρμόζονται στις ταυτότητες; Ποια είναι δυνητικά αυτά τα στοιχεία που θα αποθηκεύονται; Ποιος θα έχει πρόσβαση, πως θα τα χρησιμοποιεί και που θα αποθηκεύονται τα δεδομένα; Σκεφτείτε όλα αυτά να καταλήγουν σε μια κεντρική βάση δεδομένων, και μάλιστα κυβερνητική, που θα δυναται να ελέγχει κάθε κίνηση, κάθε καταναλωτική συνήθεια, κάθε συναλλαγή. Πρωτοφανείς καταστάσεις.
Τα ζητήματα ιδιωτικότητας και προσωπικών δεδομένων είναι τεράστια. Και είναι παντελώς αδιάφορο αν κάποιος, λόγω συγκεκριμένων αντιλήψεων ή χαμηλού επιπέδου αυτοεκτίμησης, δεν ενδιαφέρεται να έχει ιδιωτικότητα, διότι εδώ μιλάμε για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ και όχι για εθελοντική εφαρμογή.
Είναι προφανές λοιπόν ότι γίνεται μια προπαγανδιστική προσπάθεια γραφικοποίησης και συνωμοσιολογίας, με σκοπό να αποκρύψουν το πραγματικό πρόβλημα που είναι η παραβίαση της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων. Το αστείο είναι πως σε αυτή την προσπάθεια προπαγανδιστικής δήθεν συνωμοσιολογίας συμμετέχει και ο υπουργός κ. Γεωργιάδης, που πριν από λίγα χρόνια είχε χαρακτηρίσει τις νέες ταυτότητες ως ΦΡΙΚΩΔΕΙΣ που παραπέμπουν στο βιβλίο του Όργουελ 1984 (το βίντεο εδώ: https://tinyurl.com/3dxx2mu6).
Ενδιαφέρον έχει πάντως ότι το ΣτΕ έχει ήδη αποφανθεί από το 2019 εναντίον της προσθήκης στοιχείων πέρα των απαραίτητων για την ταυτοπροσωπία (εδώ: https://tinyurl.com/5et8zaus).
Ξέρουμε βέβαια πόσο υπολογίζει τις μη-βολικές δικαστικές αποφάσεις η σημερινή κυβέρνηση.

Εν κατακλείδι, είναι δεδομένο ότι χρειαζόμαστε νέες ταυτότητες έναντι των απαρχαιωμένων που έχουμε μέχρι σήμερα. Μια κλασσική ηλεκτρονική ταυτότητα με στοιχεία ταυτοπροσωπίας (και με RFID) δεν θα διέφερε σε τίποτα από ένα διαβατήριο. Εδώ όμως η κυβέρνηση έχει άλλες ιδέες. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Στην πραγματικότητα, η νέα ταυτότητα θα μπορεί να μετατραπεί σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΑΚΕΛΟ του κάθε πολίτη, και να γίνει μέσο για την απόδοση ή τη στέρηση δικαιωμάτων, υπηρεσιών και πρόσβασης, με βάση τα κριτήρια της κάθε κυβέρνησης και με βάση όλα τα στοιχεία του κάθε πολίτη που θα αποθηκεύονται σε μία κυβερνητική βάση δεδομένων.

Όποιος έχει στοιχειώδεις γνώσεις για την φιλοσοφία της πολιτικής και της εξουσίας, γνωρίζει πολύ καλά δύο πράγματα:
1. Ουδεμία εξουσία δικαιούται τυφλής εμπιστοσύνης στα πλαίσια δήθεν καλών προθέσεων. Μια ασύδοτη, ανεξέλεγκτη και χωρίς λογοδοσία εξουσία ισοδυναμεί πρακτικά με δικτατορία ακόμη κι αν έχει ψηφιστεί με εκλογές.

2. Ο απώτερος σκοπός κάθε εξουσίας, δημοκρατικής και μη, είναι ο απόλυτος έλεγχος των πολιτών. Το αν θα το πετύχουν ή όχι εξαρτάται μόνο από την ανοχή ή την αντίδραση των πολιτών, είτε σε ειρηνική είτε σε βίαιη επιβολή του ελέγχου.

Στη σημερινή εποχή της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, η παρακολούθηση με σκοπό τον απόλυτο έλεγχο είναι δημόσια παραδεκτός στόχος. Δεν έχουν σημασία οι ψευδεπίγραφες επικλήσεις ασφάλειας, υγείας ή ότι άλλο χρησιμοποιήσουν, σημασία έχει μόνο το αποτέλεσμα. Η βίαιη φτωχοποίηση απαιτεί εξ’ ορισμού βίαιη εξάρτηση από το κράτος, ακραίους περιορισμούς και απόλυτο έλεγχο των κινήσεων των πολιτών. Τα πράσινα διαβατήρια με καταγραφή του προσωπικού αποτυπώματος άνθρακα για τον κάθε πολίτη, αποτελούν άλλον έναν απώτερο στόχο. Ψηφιακό νόμισμα και υποχρεωτικές ψηφιακές κάρτες με δυνατότητα καταγραφής όλων των κινήσεων των πολιτών, σημαίνουν κατάργηση της ελευθερίας και της ιδιωτικότητας (στο απώτερο μέλλον φυσικά, διότι δεν είναι ανόητοι να τα εφαρμόσουν όλα άμεσα). Όποιος δεν τα καταλαβαίνει, είτε είναι αφελής (διότι δουλεύει καλά η ύπνωση και η παραπληροφόρηση από τα ΜΜΕ και το πολιτικό σύστημα) είτε είναι εντεταλμένος να παραπληροφορεί και να παραπλανεί τους πολίτες. ‘
Oποιος εμπιστεύεται άκριτα τις “καλές προθέσεις” της κάθε κυβέρνησης σε τέτοια θέματα, είναι απλά ανόητος.
ΑΦΗΣΤΕ λοιπόν το “βολικό” παραμύθι συνωμοσιολογίας που σας σερβίρουν τα μέσα ενημέρωσης. Είναι πρόσφατα τα μαθήματα αυτής της τακτικής κατά την πανδημία, και καλό είναι να παίρνουμε μαθήματα από το παρελθόν.
ΨΑΞΤΕ και ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ. Μας αφορά όλους.


Το Κουρδιστό Πορτοκάλι σημείωνε σε πρότερη ανάρτησή μας>

Oι μνήμες του Ολοκαυτώματος, η BlackRock και οι ταυτότητες ως εργαλείο ελέγχου



«Όσοι δηλητηριάζουν τα μυαλά των ανθρώπων ας αναλογιστούν ότι βάζουν νερό στο μύλο όσων θέλουν να πλαστογραφήσουν»

Yπουργός Προστασίας του Πολίτη

Είναι προφανές ότι ο κ. Οικονόμου και οι μηντιακοί συνδαιτημόνες υποδύονται ότι αγνοούν τα εξής>

Πρώτον> Ότι εκατοντάδες χιλιάδες εμβολιασμένοι με τα εμβόλια COVID-19 σωριάζονται καθημερινά ΞΑΦΝΙΚΑ στην Αιωνιότητα.

Δεύτερον> Οτι Ηρωικοί Εβραίοι επιβιώσαντες των στρατοπέδων συγκέντρωσης κάνουν λόγο για την σύγχρονη εκδοχή του Ναζισμού και την ύπαρξη νέων Χίτλερ στον πλανήτη.

Τρίτον> Ότι εμβολιασμένοι Εβραίοι φώναζαν έξω από το θέατρο της Ιερουσαλήμ “Δολοφόνε, Δολοφόνε…” στον CEO της Pfizer.

Tέταρτον> Ότι ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Βιολογίας του Ισραήλ και υπεύθυνος για την παρασκευή του εμβολίου του Ισραήλ κατά του COVID-19 Prof Shmuel C. Shapira, δήλωσε ότι τα 3 μεγαλύτερα λάθη της ζωής του ήταν το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο εμβόλιο της Pfizer που έκανε και τον τραυμάτισε σοβαρά.

Δείτε τι ανέβασε, μόλις χθες, ο Ισραηλινός καθηγητής κ. Shapira στο Twitter για τα εμβόλια COVID-19>



Πέμπτον> Ότι ο επιφανής Εβραίος καθηγητής Jeffrey Sachs δήλωσε ακόμη και στη θανάσιμα έγκριτον Καθημερινή ότι ο ιός COVID-19 δεν ήταν απλά εργαστηριακός αλλά βιολογικό όπλο.

Εκτον> Ότι ο νεαρός Εβραίος δικηγόρος Aaron Siri εξανάγκασε τη Pfizer να δώσει στη δημοσιότητα τις συμφωνίες της με τον FDA που επεδίωκε να παραμείνουν σε εμπάργκο για 100 έτη. Από τις δοκιμές ακόμη είχαν καταγραφεί ένα σκασμό θανάσιμες πρενέργειες των εμβολίων της όπως προκύπτει από τα έγγραφα.



Hρωικοί Εβραίοι που επιβίωσαν του Ολοκαυτώματος μιλάνε για τους σύγχρονους ΝΑΖΙ –προτεινόμενο VIDEO στους Κικίλια, Τσιόδρα, Πλεύρη, Οικονόμου, etc)

Eβδομον> Ότι ο Γερμανός μηχανικός Klaus Schwab ιδρυτής του διαβόητου forum του Davos, το ίδρυμα Gates και το Πανεπιστημιακό Johns Hopkins στις 18 Οκτωβρίου 2019 στη Νέα Υόρκη υπήρξαν χορηγοί του EVENT 201 μίας Ασκησης-Προσομοίωσης της Πανδημίας η οποία έχει ένα σκασμό θανάσιμες και ποινικές συμπτώσεις με το εργαστηριακό ξέσπασμα της πραγματικής planδημίας.

Ο δε Klaus Schwab απαίτησε να εμβολιαστεί ο παγκόσμιος πληθυσμός στο σύνολό του. Οι Schwab και Gates δεν είναι γιατροί, ούτε εκλεγμένοι ηγέτες-όπως σωστά παρατήρησε ο Elon Musk. Παρόλα αυτά έχουν αναλάβει ρόλους τυραννικής διακυβέρνησης του κόσμου. Από που πηγάζει η δύναμή τους;

Ο Ed Dowd (πρώην στέλεχος της BlackRock) όταν ξέσπασε η planδημία ανέφερε ότι προέλευσή της είναι η φούσκα του Παγκοσμίου Χρέους. Σημειώνουμε για τον πολυμαθή εγχώριο υπουργό Πολιτικής Προστασίας ότι τόσο η BlackRock όσο και η Vanguard δήλωσαν ότι σκοπεύουν να εγκαταλείψουν τα κριτήρια ESG καθώς οι μετοχοί τους απειλούν να στραφούν εναντίον τους λόγω της αρνητικής επιρροής των κριτηρίων στα αποτελέσματα των κολοσσών.

Η BlackRock, η Vanguard, η State Street, όπως σχολίασε ο Elon Musk ρισκάρουν εκατομμύρια αγωγές των μετόχων εναντίον τους. Θα επιλέξουν να υποστούν ανήκεστον βλάβη για χάρη μίας χούφτας παρηκμασμένης elite, του Γιάννη Οικονόμου, του Βασίλη Κικίλια, του Αθανασίου Πλεύρη και των μηντιακών συνδαιτημόνων τους;

Εδώ βρίσκεται η ΛΥΔΙΑ ΛΙΘΟΣ. Ο χρόνος δεν είναι υπέρ των εμπνευστών του σχεδίου. Δεν είναι υπέρ του Οικονόμου σίγουρα. Οι εξελίξεις των επόμενων 14 μηνών είναι εκτός σεναρίων και προσομοιώσεων.

Ο κ. Οικονόμου δεν είναι σε θέση να προβλέψει τι θα συμβεί στα επόμενα δύο έτη. Δεν είναι σε θέση να εικάσει ούτε καν που θα βρίσκεται ο ίδιος χωροταξικά.

Συνεχίζουμε ως εξής> Ελάχιστοι έχουν επενδύσει στη Γνώση όσο η συντακτική ομάδα του Κουρδιστού Πορτοκαλιού όλα αυτά τα χρόνια. Και συνεχίζουμε καθημερινά με αδυσώπητο πάθος, κρύο αίμα και τον οφειλούμενο σεβασμό (ούτε περισσότερο-ούτε λιγότερο) να βουτάμε στους Ωκεανούς της Γνώσης.

Σε τέτοιο βαθμό που η μαλθακότητα κανενός γραφειοκράτη τραχανοπλαγιά πολιτικού “εν υπηρεσία” δεν μπορεί να διανοηθεί.

Η απάντησή μας λοιπόν στις προφητείες-εικασίες του κ. Οικονόμου είναι Fear Not.



Πάμε τώρα να δούμε τι πραγματικά κρύβουν (όχι το 666) οι ταυτότητες-ακορντεόν του κ.κ. Γιάννη Οικονόμου και Klaus Schwab.
Η αληθινή παγίδα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων – ένα κείμενο που πρέπει να διαβάσετε όλοι!

Απο τον Θεοφάνη Ράπτη (ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ.GR)

Αυτο το κείμενο γράφεται με έναν αποκλειστικό σκοπό, για να χρησιμέψει σαν εγχειρίδιο σε όσα άτομα εξακολουθούν να επιμένουν στη σημασία της κριτικής σκέψης απέναντι σε κάθε εκ των άνω απόφαση που σερβίρεται αδιάκοπα από τους άρχοντες προς τους αρχόμενους, ιδίως τα τελευταία χρόνια όπου η καθημερινότητα μας τείνει ολοένα και περισσότερο προς ένα γκροτέσκο θέατρο
του παραλόγου.

Γι αυτό και πρέπει να αρχίσουμε από το κέντρο της υπόθεσης, δηλ. την ακριβώς όλο και μειούμενη εφαρμογή της κριτικής σκέψης, και μάλιστα έντεχνα επιβεβλημένη από την συνέργεια των ‘πληρωμένων’ ΜΜΕ, του συνολικότερου θεάματος μιας πολιτικής που παριστάνει την ’δημοκρατική’ ενώ έπαψε προ πολλού να αφουγκράζεται τον ψίθυρο των ‘υπηκόων’, υπ’ ευθύνη και των ίδιων
βέβαια!

Απόλυτο παράδειγμα αποτελούν οι άσκοπες και μάταιες ψευδο-’συζητήσεις‘ που ακούμε τελευταία στα ΜΜΕ και διαβάζουμε στο διαδίκτυο σχετικά με το ζήτημα των ηλ/νικών ταυτοτήτων. Συζητήσεις που το μόνο τους πραγματικό αποτέλεσμα είναι να στέλνουν κυριολεκτικά την μπάλα εκτός γηπέδου προκειμένου να μην συζητηθεί η ακόμη και να μην γίνει καν ποτέ αντιληπτό, που στην δική
μας συζήτηση εδώ θα σημαίνει ‘συνειδητό‘, το ποια είναι η πραγματική διάσταση του ζητήματος και πως αυτή αποτελεί κατάφωρη προσβολή κάτά της υπόληψης και της αξιοπρέπειας κάθε πολίτη.

Τυπικό παράδειγμα εκείνων που δεν έχουν μάθει να εφαρμόζουν την ορθή κριτική είναι το ότι ξεκινούν από οποιαδήποτε άσχετα δεδομένα όπως πχ, 666ηδες, δαιμόνια, μεταφυσικές και οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που ένας πονηρός ταχυδακτυλουργός τους το αποκρύπτει βάζοντας το μπροστά στην μύτη τους, κυριολεκτικά!

Εκτός των άλλων βέβαια, αυτό είναι κι ένας αμυντικός μηχανισμός απώθησης μιας αποτρόπαιης στάσης από πλευράς του κράτους η οποία έχει ήδη ειπωθεί ξεκάθαρα εξ αρχής. Αυτό ακριβώς θα επιχειρήσουμε να αποκωδικοποιήσουμε στην συνέχεια με όση ακρίβεια μας επιτρέπεται από όσα στοιχεία έχουν δει το φως.

Η άγνοια του πληθυσμού στις παγίδες της νέας τεχνολογίας

Να σημειώσουμε εξαρχής επίσης ότι, όσον αφορά το πρόβλημα των νεων τεχνολογιών γενικά, είναι δεδομένο ότι για μεγάλη μάζα του πληθυσμού αυτο αποτελεί μείζον πρόβλημα καθώς η απόσταση ανάμεσα στο τι είναι ’κατανοητό’ από τον μέσο άνθρωπο-καταναλωτή αυτών των τεχνολογιών και τους πραγματικούς κατασκευαστές της μεγιστοποιείται διαρκώς. Αυτό ήδη καθιστά ευάλωτες μεγάλες μάζες του πληθυσμού που μπορεί να αδυνατούν να δουν πιθανές, μακροπρόθεσμες εκφυλιστικές συνέπειες της επιβολής ενός κοινωνικού μοντέλου χωρίς ιδιωτικότητα και διαρκή “ανακατεύθυνση” (nudging για να το πούμε με τον τρόπο και της αγγλόφωνης βιβλιογραφίας) από τα πάνω. Πολύ περισσότερο εαν όλα αυτά συμπληρωθούν στο μέλλον με την μορφή μιας υπόγεια και αδιαφανώς ελεγχόμενης οικονομίας ηλεκτρονικού χρήματος.

Κατα δεύτερο, αν και ούτε η επιστήμη δεν μπορεί να είναι απολύτως ιδεολογικά ουδέτερη, η τεχνολογία είναι ακόμη λιγότερο. Με απλά λόγια, δεν υπάρχει μια ευθεία γραμμή μιας αναγκαστικής τεχνολογίας αλλά κάθε τεχνολογική εφαρμογή μπορεί κάλλιστα να κρύβει πολλαπλές συγκεκριμένες
πολιτικές και οικονομικές επιλογές πίσω από τις εξειδικεύσεις της.

Ας σταθούμε επομένως σε κάτι που μπορεί να γίνει κατανοητό με αφηρημένους όρους χωρίς άλλη αναφορά στα τρέχοντα. Ας σκεφτούμε την συμβατική έστω, ερώτηση, πως ένα δημοκρατικό κράτος θα έπρεπε να επιδεικνύει τον σεβασμό του προς την ιδιωτικότητα του πολίτη, και μάλιστα και ιδιως,
από τη στιγμή που ένα τέτοιο δημοκρατικό κράτος θα πρέπει εξ ορισμού να θεωρείται δημιουργημα και επομένως υπηρέτης του πολίτη και όχι το αντίστροφο.

Η απάντηση θα πρέπει να ειναι προφανής με την απλή, κοινή λογική. Οποιοδήποτε έγγραφο η άλλο στοιχείο που εμπεριέχει προσωπικά δεδομένα και τουλάχιστον εκείνα τα οποία δεχόμαστε κατα σύμβαση ως απολύτως απαραίτητα για κάθε δημόσια συναλλαγή θα πρέπει να έχει τα ακόλουθα
χαρακτηριστικά στις προδιαγραφές του:

Να είναι απολύτως διαφανές προς τον κάτοχο και απολύτως προστατευμένο
από έξωθεν παρεμβάσεις.

Να μην περιέχει χαρακτηρισμούς επι προσωπικών, πολιτικών η άλλων
παραμέτρων όπως σε καθεστώτα που διενεργούν το λεγόμενο στην παλιά γλώσσα ’φακέλλωμα’ (για παράδειγμα δεν θα είχε καμία δουλειά σε ένα τέτοιο έγγραφο η αναγραφή χαρακτηρισμών του τύπου ’ανεμβολίαστος’, ’αναρχικό στοιχείο’, κλπ!)

Ήδη αμέσως αμέσως, έχουμε καθορίσει με αφηρημένο τρόπο, αρκετά αυστηρά το σύνολο των τεχνικών χαρακτηριστικών που θα θεωρούσαμε ως ανεκτό σε ένα τουλάχιστον στοιχειωδώς δημοκρατικό πολίτευμα από μια οποιαδήποτε ανάλογη τεχνική εφαρμογή. Και ενώ περιττεύει προφανώς να συζητήσουμε το (1) απαιτείται ίσως να ξεκαθαρίσουμε το τεχνικό μέρος όσον αφορά την πρόταση (2). Προφανέστατα, αυτό που εννοεί είναι ότι όσα ακριβώς στοιχεία είναι αναγνώσιμα από τον κάτοχο, τόσα και όχι άλλα μπορεί να περιέχονται σε οποιδήποτε στοιχείο ηλεκτρονικής μνήμης τα οποία πρέπει επιπλέον να είναι αναλλοίωτα στο χρόνο από οποιαδήποτε άλλα μέρη πλην του κατόχου και επιπλέον μη προσβάσιμα από εξωτερικούς μηχανισμούς που θα μπορούσαν να προσθέσουν η να αφαιρέσουν, η καθοιονδήποτε τρόπο, αλλοιώσουν τα περιεχόμενα της εν λόγω ηλεκτρονικής μνήμης.

Επομένως, εδώ ήδη γνωρίζουμε τα ελάχιστα ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ τεχνικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές μιας ηλεκτρονικής κάρτας η οποία δεν μπορεί να περιέχει περισσότερα από μια απλή μνήμη και
επιπλέον δεν επιτρέπεται να περιέχει επεξεργαστική ισχύ μέσω πρόσθετων κυκλωμάτων που θα μπορούσε να επέμβουν στα περιεχόμενα αυτής της μνήμης, πόσο μάλλον διασυνδεσιμότητα με ενσύρματα η ασύρματα δίκτυα που θα μπορούσαν να επέμβουν επίσης με αμφίδρομο τρόπο (δηλ. να πραγματοποιήσουν εγγραφές εκτός από το να διαβάσουν τα περιεχόμενα) Και φυσικά τα περιεχόμενα θα έπρεπε να είναι καθ ολοκληρίαν αναγνώσιμα και διαθέσιμα στον κάτοχο μιας τέτοιας κάρτας
άλλο τόσο εύκολα, όσο και τα αναγραφόμενα στις σημερινές πλαστικές είναι αναγνώσιμα δια γυμνού οφθαλμού.

Και βέβαια, οι ελάχιστες παραπάνω απαιτήσεις ενός οποιουδήποτε, είτε εκτυπωμένου, είτε ηλεκτρονικά αποθηκευμένου, τέτοιου εγγράφου απορρέουν κατά φυσικό τρόπο από τον μοναδικό σκοπό τον οποίο επιτελούσε και στο παρελθόν, που είναι η απλή απόδειξη ταυτοπροσωπίας ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ! Οτιδήποτε άλλο βέβαια θα ήταν εκ του πονηρού. Σημειωτέον ότι, η ίδια η ΕΕ δεν ζήτησε ποτέ τίποτε επιπλέον όπως και κανενός είδους ηλεκτρονικές υπηρεσίες αλλότριες προς τον μοναδικό και αποκλειστικό σκοπό μιας ταυτότητας, δεν υπήρξαν ποτέ μέρος των απαιτήσεων της. Άρα δεν υπήρχε καταρχήν κανείς λόγος και να προστεθούν αυτές και μάλιστα σε έγγραφο στο οποίο αποσκοπείται να προστεθεί αργότερα και υποχρεωτικότητα! Γιατί απλουστατα, εαν κάποιοι ήθελαν μια τέτοια επιπλέον ωφέλεια θα έπρεπε αυτή να προσφέρεται ως μια άλλη υπηρεσία, απόλυτα διακριτή από το έγγραφο ταυτοποίησης.

Πριν προχωρήσουμε καν σε μια σύγκριση με την πραγματικότητα για να εξετάσουμε αν πληρούνται αυτά τα κριτήρια ας σημειώσουμε και κάτι ακόμη που αφορά το πέρασμα από την απλώς χάρτινη
γραφειοκρατία στην αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική τέτοια. Όπως ακριβώς και σε μια παλιά Κινεζική παροιμία, “Το Καλύτερο γίνεται ο μεγαλύτερος εχθρός του Καλού”, έτσι ακριβώς και η συνεχής απαίτηση για ’διευκόλυνση’ μπορεί να γίνει ο μεγαλύτερος εχθρός της ελευθερίας.

Εάν λοιπόν διαβάσουμε προσεκτικά τα συγκεκριμένα ΦΕΚ 1476-2018 και 824-2023 θα δούμε ότι στην σελ. 7402 στην παράγραφο 4, έχει αντικατασταθεί προηγούμενο εδάφιο με την προσθήκη πλέον της φράσης «Επιπλέον, στο ως άνω ηλεκτρονικό μέσο αποθηκεύονται το επώνυμο πατέρα, επώνυμο μητέρας, ο Δήμος εγγραφής, ο αριθμός δημοτολογίου και ο τόπος έκδοσης του δελτίου, ενώ θα δύναται να αποθηκευτούν τα στοιχεία που απαιτούνται για τις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, εάν αποφασισθεί να συμπεριληφθούν στο εν λόγω μέσο».


Eκτός από την ασάφεια που διακρίνει την παραπάνω προσθήκη (ποιός θα αποφασίσει να συμπεριληφθεί τι ακριβώς) δεν αναφέρεται τίποτε σχετικά με το ποια και πόσα επιπλέον στοιχεία και με ποιες ακριβώς τεχνικές προδιαγραφές θα αποθηκευτούν. Εφ όσον μάλιστα δεν περιέχονται και δεν διευκρινίζονται αυτές, δεν διευκρινίζεται επίσης κατά κανέναν τρόπο το πως τα ΣΥΝΟΛΙΚΆ περιεχόμενα της μνήμης θα είναι ορατά και εν πάση περιπτώση, αναγνώσιμα από τον κάτοχο. Αλλά από την γενικότητα του κειμένου αφήνεται να εννοηθεί ότι όλες οι παραπάνω προδιαγραφές
που θέσαμε και κατά λογικό τρόπο συναγάγαμε από τις ελάχιστες προυποθέσεις μιας δημοκρατικής κοινωνίας δεν εξασφαλίζονται στο παραμικρό.

Αντίθετα, εδώ βλέπουμε ότι μέσω της ασάφειας καταλήγουμε πιθανά στο αντίθετο ακριβώς το οποίο μπορούμε να συνοψίσουμε σε μια εξ ίσου απλή πρόταση όπως και η αρχική Γ. Απόλυτη αδιαφάνεια πρόσθετων στοιχείων στον κάτοχο και πλήρης διαφάνεια προς εξωτερικούς μηχανισμούς είτε κρατικούς, είτε αργότερα και ιδιωτικούς μέσω συμπράξεων μέσα στη γενικότερη ασάφεια των υπηρεσιών “ηλεκτρονικής διακυβέρνησης”.

Eιδικότερα δε, εαν οι τεχνικές προδιαγραφές οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικού αναγνώστη κάρτας παραμείνουν απόρρητες τότε ο πολίτης βρίσκεται απροστάτευτος και εκτεθειμένος σε
πληροφορίες που τον αφορούν άμεσα και τις οποίες δεν μπορεί να γνωρίζει με κανέναν τρόπο άρα και δεν μπορεί να προσφύγει εναντίον αυτών που μπορεί να τον εκθέσουν η ζημιώσουν ανεπανόρθωτα, είτε μέσω κρατικών φορέων, είτε ιδιωτικών αν τυχόν εμφανιστεί και τέτοια σύμπραξη στο μέλλον.

Επίσης, ουδεμία σημασία έχει αν τυχόν η αρχική κατάσταση της μνήμης που θα παραδοθεί είναι κενή από άλλα στοιχεία εφ’ όσον υπάρχει πρόβλεψη να χρησιμοποιηθεί αυτή αργότερα με αδιαφανή τρόπο. Αυτό λοιπόν, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παρά μόνον ως καταστρατήγηση του
αρχικού και μοναδικού σκοπού της ύπαρξης ενός εγγράφου όπως η ταυτότητα σε οποιαδήποτε μορφή κι αν εκδίδεται αυτή.

Αλλά εδώ πλέον αντιμετωπίζουμε ένα τεράστιο ζήτημα το οποίο είναι έντεχνα κρυμμένο πίσω από όλη αυτή την φιλολογία, το ζήτημα της εξ αρχής επίδειξης κακοπιστίας μεταξύ δυο αντισυμβαλλόμενων! Δηλ. με απλά λόγια το ίδιο το κράτος σας θέτει ενώπιον ενός εγγράφου το οποίο σας ζητείται να υπογράψετε χωρίς, είτε να σας επιτραπεί να το διαβάσετε όλο, είτε να διασφαλίζεται ότι το περιεχόμενο του εγγράφου δεν θα αλλαχτεί στο μέλλον από τρίτους και μάλιστα οι αλλαγές του να είναι ορατές και συμπεφωνημένες από τον κάτοχο! Μα τότε, ο ένας από τους δυο συμβαλλόμενους, και εν προκειμένω το κράτος, επιδεικνύει μέγιστη κακοπιστία προς τον άλλον, εν προκειμένω στον πολίτη, το οποιο μεθερμηνευόμενο σημαίνει ότι τον αντιμετωπίζει εξ αρχής ως πρόσωπο με μειωμένο καταλογισμό, όπως δηλ. ένα νήπιο η κάποιον με νοητική υστέρηση, που δεν μπορεί να διαχειριστεί πλήρως το περιεχόμενο όλων των πληροφοριών που αφορούν αυτό το ίδιο το πρόσωπο του. Αυτό τότε δεν μπορεί παρά να αποτελεί μέγιστη προσβολή της προσωπικότητας του υπογράφοντος.

Κυριότερα ακόμη, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η οποιαδήποτε υπογραφή η με άλλον τρόπο αποδοχή μιας τέτοιας συνθήκης είναι σχεδόν και αποδοχή από μεριάς μας μιας ανάλογης κατάστασης δηλ. η με την ιδία θέληση μας αποδοχή υποβάθμισης της προσωπικότητας μας!

Κατά τη γνώμη του γράφοντος, το είδος της αποπλάνησης που εντέχνως προωθείται μέσω αυτού του ζητήματος και όποιου άλλου παρόμοιου εμφανιστεί στο μέλλον με αφορμή, επιδόματα, ηλεκτρονικό χρήμα και γενικότερα εξαρτησιογόνους μηχανισμούς που αποσκοπούν στην απόλυτη και ασφυκτική ζεύξη του πολίτη προς ένα τυρρανικό κράτος ποδηγέτη, δεν εκμαιεύονται απαραίτητα όλα στο εσωτερικό αυτής της χώρας. Αρκεί να υπενθυμίσουμε ότι οι άυτοκρατορικές δυνάμεις του νέου πολυπολικού κόσμου διαθέτουν όλες εξειδικευμένα τμήματα που ασχολούνται με την χαρτογράφηση ολόκληρων πληθυσμών στις χώρες – αποικίες τους, τμήματα που εξειδικεύονται σε επιχειρήσεις ψυχολογικού πολέμου αλλά και εφαρμογής πειθούς και ανακατεύθυνσης μέσω όλων των συγχρονων ηλεκτρονικών μέσων. Αυτό όμως είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα.

Εκείνο που απομένει να πούμε είναι ότι τεχνικές αποπλάνησης που ξεκινούν με δήθεν διευκολύνσεις
εξελίσσονται αργά η γρήγορα σε σφιχτά σφυρηλατημένα δεσμά, ιδίως σε χώρες που έχουν στο παρελθόν επιδείξει ‘δυστροπίες‘ όσον αφορά την υποτακτικότητα τους σε μεγαλεπήβολους αυτοκρατορικούς σχεδιασμούς που συνήθως σκοπεύουν να περάσουν από πάνω τους!

Ο καθενας λοιπόν ας αναλάβει τις ευθύνες του.

[1] Ο Gunther Anders – Stern. Φιλόσοφος και δημσιογράφος. Υπήρξε μαθητής των Χούσερλ και Χάιντεγκερ και σύζυγος της Χάνα Αρέντ. Το βιβλίο του ’Εμείς οι Γιοι του Άιχμαν’ (Μτφρ: Κώστας Σπαθαράκης, Επίμετρο: Σταύρος Ζουμπουλάκης) κυκλοφόρησε στα Ελληνικά από τις Εκδ. Εστία, το 2005.
[2] Το κύριο, μνημειώδες έργο του Anders παραμένει ‘Η Απαρχαίωση του Ανθρώπου‘ όπου ήδη από τα μέσα του 1950 διαβλέπει το τέλος της ανθρώπινης φύσης όπως την γνωρίσαμε λόγω της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης της τεχνολογίας προς συγκεκριμένες αρνητικές κατευθύνσεις. Το έργο αυτό δεν εκδόθηκε ποτέ ολόκληρο στα Ελληνικά. Αποσπάσματα κυκλοφόρησαν το 2020 Περιοδικό Πανοπτικόν, ‘Ο κόσμος ως φάντασμα’ (Μτφρ.: Γιάννης Παππάς – Επιμ.: Κώστας Δεσποινιάδης) Τεύχος 26, Θεσσαλονίκη και πιο πρόσφατα, ’Η Απαρχαίωση της Ιδεολογίας και του Κομφορμισμού’, Εκδ. Έρασμος, 2023, Μτφρ. Στέφανος Ροζάνης. Υπάρχει επίσης διαθέσιμη διαδικτυακά η αγγλική μετάφραση όλου του Β ́τόμου από Ισπανό μεταφραστή στην ιστοσελίδα https://libcom.org/article/obsolescence-man- volume-2-gunther-anders.

Ο Θεοφάνης Ράπτης είναι Φυσικός, Προγραμματιστής και Συγγραφέας.

 
Top