Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣΤΟΛΟΓΙΑΣ , Δρ ΛΥΔΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-ΜΟΥΖΑΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΤΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΓΟΥΡΟΥ

Αγαπητές Φίλες,
Αγαπητοί Φίλοι,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι με τη βοήθεια του Θεού, είμαι υποψήφια Περιφερειακός Σύμβουλος του Κεντρικού Τομέα Αθηνών, με τον Συνδυασμό "Αττική Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση" του Γιάννη Σγουρού.
Οι λόγοι οι οποίοι με έκαναν να δεχθώ την τιμητική του πρόσκληση, είναι αρκετοί. Θα σας αναφέρω μερικούς από αυτούς: Τον κ. Σγουρό τον γνωρίζω από το 2003 όταν ήταν Νομάρχης Αθηνών και εγώ Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων και έτυχε να συνεργαστούμε σε κάποια θέματα μεταξύ Νομαρχίας και Δήμου. Είναι ένα ηθικό στοιχείο, έντιμος, αποτελεσματικός και συνειδητοποιημένα Αυτοδιοικητικός. Άνθρωπος με αγωγή, που όπως γνωρίζετε αυτή αποκτάται στην παιδική ηλικία από την οικογένεια και στην περίπτωσή του επιβεβαιώνεται με την Κωνσταντινουπολίτισα μητέρα του. Τα στοιχεία του αυτά είναι γνωστά σε πολύ κόσμο.
Επειδή είναι γνωστή και η δική μου προσφορά μου επί 43 συναπτά έτη στην Ελληνική Κοινωνία με την Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας και ζητώ την υποστήριξή σας για να συνεχίσω να προσφέρω προς όφελος της Κοινωνίας μέσα από το πολυσυλλεκτικό ψηφοδέλτιο του Γιάννη Σγουρού, πιστεύοντας ότι έτσι θα μπορέσω να συμβάλλω στην προοπτική του Προγράμματος του Συνδυασμού "Αττική Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση".
Από εσάς ζητώ την στήριξη σας και την προώθηση του παρόντος μηνύματος σε γνωστούς και φίλους.
Με τις εκ των προτέρων θερμές μου ευχαριστίες
ΛΥΔΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-ΜΟΥΖΑΚΑ
 
Top