«Δεν μου αρέσουν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα, προτιμώ να είναι το σπίτι στολισμένο» ανέφερε η Έφη Σαρρή στην κάμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε» το πρωί της Τετάρτης.

Μιλώντας για το όνειρο της ζωής της, η Έφη Σαρρή εξήγησε πως αυτό είναι το εξής: «Το όνειρο της ζωής μου είναι να αφήσω την περιουσία μου σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη».

Θα υιοθετούσε ποτέ η Έφη Σαρρή ένα παιδί; «Όχι, δεν θα υιοθετούσα παιδί γιατί το παιδάκι δεν είναι κουκλακι. Φοβάμαι, ότι κάποια στιγμή δεν θα μπορούσα να το φροντίσω» απάντησε η τραγουδίστρια.

Στην συνέχεια πρόσθεσε: «Θα ήθελα να κάνω περισσότερα ταξίδια, αλλά δεν μπορώ γιατί φοβάμαι τα αεροπλάνα. Όταν πήγα στο Λονδίνο έμεινα τρεις μήνες γιατί φοβόμουν να μπω στο αεροπλάνο να γυρίσω».

Η τραγουδίστρια μίλησε και για τη γνωριμία της με τον Ντόναλντ Τραμπ. «Στην Ελβετία γνώρισα τον Ντόναλντ Τραμπ, βρεθήκαμε σε κοινή παρέα και μου ζήτησε να πάω να τον... ανάψω, να ανάψω τα λαμπάκια στον πύργο του. Του στέλνω μηνύματα και μου απαντάει. Το μεγαλύτερο ποσό που μου έχουν δώσει για να τραγουδήσω για ένα βράδυ ήταν 30.000 ευρώ».


 
Top