Την υψηλότερη βαθμολογία στις φετινές πανελλαδικές συγκέντρωσε ο Ιωάννης Ιατρού. Ο μαθητής πέρασε στην Ιατρική Αθηνών με 19.753 μόρια.

Ο αριστούχος μίλησε στο κεντρικό δελτίο του Star, αναφέροντας πως μελετούσε περίπου πέντε ώρες την ημέρα ενώ έκανε και ιδιαίτερα μαθήματα. Στις πανελλαδικές εξετάσεις έγραψε σε ένα μάθημα 20 και στα υπόλοιπα... σχεδόν 20.

Το τηλεφώνημα του Πρωθυπουργού

Μάλιστα, περιέγραψε τη στιγμή που του τηλεφώνησε από το προσωπικό του τηλέφωνο ο Πρωθυπουργός για να τον συγχαρεί. «Τη στιγμή που ερχόμουν εδώ, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα. -«Κυριάκος Μητσοτάκης», μου λέει. Έπαθα σοκ. «Αλήθεια;» του είπα. Μου έδωσε συγχαρητήρια για την επίδοσή μου αλλά εγώ ήμουν σοκαρισμένος, δεν μπορούσα να πω πολλά».

Ο Ιωάννης Ιατρού παραδέχτηκε ότι δεν περίμενε να επιτύχει τόσο υψηλή βαθμολογία καθώς και ότι υπάρχουν συμμαθητές του από το σχολείο, που άξιζαν την ίδια πρωτιά, έχοντας προσπαθήσει όσο ο ίδιος ή και ακόμα περισσότερο.

Δείτε το βίντεο από το Star:

 
Top