Συγκλονίζει η μαρτυρία της συζύγου του 42χρονου, ο οποίος έπεσε νεκρός μαζί με τη μητέρα στην Χρυσούπολη Καβάλας, όταν ο γείτονάς τους πάτησε τη σκανδάλη, μετά τον καβγά που είχαν.

Η ίδια ήταν μπροστά στο διπλό φονικό και περιέγραψε καρέ – καρέ πώς συνέβη το έγκλημα, όπως αποκάλυψε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

"Την ώρα που η πεθερά μου έβγαζε τα σκουπίδια, ο κατηγορούμενος έβγαλε μία κραυγή κοροϊδεύοντάς την επιδεικτικά και εσκεμμένα . Ο άνδρας μου πήδηξε τον φράχτη και ζήτησε από τον Π. με ήρεμο τόνο να σταματήσει όλη αυτή η συμπεριφορά σε βάρος της οικογένειας μας. Η πεθερά μου αντιδίκησε με τη μητέρα του δράστη, η οποία και χτύπησε την πεθερά μου με μία σφουγγαρίστρα στο κεφάλι. Η πεθερά μου πήγε να καλέσει την αστυνομία, ο Π…είπε και αυτός ότι θα καλέσει αστυνομία και βγήκε με μια καραμπίνα. Σκότωσε τον άνδρα μου,γύρισε σε μένα και στη συνέχεια στην πεθερά μου. Φώναξε Κ.... και την πυροβόλησε.Τα ανήλικα παιδιά μου είδαν όλη τη σκηνή της δολοφονίας από το μπαλκόνι του σπιτιού μας".

Δείτε το βίντεο:

 
Top