Την πρωτιά στην Ιατρική Λάρισας κατέκτησε η 47χρονη απόφοιτη του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου, Σμαρά0γδα Λιάτσικου, η οποία συγκέντρωσε 19.435 μόρια και εισάγεται στη μοναδική σχολή που είχε συμπληρώσει στο μηχανογραφικό της.

Η ίδια μίλησε στο magnesianews μόλις ενημερώθηκε για την επιτυχία της κατά τη διάρκεια της δουλειάς της.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, δεν μπορώ καν να περιγράφω τη χαρά μου. Είχα βάλει μόνο μία σχολή στο Μηχανογραφικό μου και αυτή ήταν η Ιατρική Λάρισας. Πριν λίγο έμαθα ότι εισάγομαι πρώτη», ανέφερε χαρακτηριστικά η 47χρονη αριστούχος.

Η Σμαράγδα Λιάτσικου είναι εργαζόμενη σε ιδιωτική κλινική της πόλης , ως Βοηθός Νοσηλεύτρια και μητέρα δύο παιδιών 21 και 19, και κατάφερε να κάνει πράξη αυτό που είχε αφήσει στη μέση και μάλιστα με τεράστια επιτυχία.

Επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια στο σχολείο και τώρα εισάγεται στην σχολή που ήθελε την Ιατρική Λάρισας.

Όταν είχαν βγει τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων η Σμαράγδα Λιάτσικου δήλωνε στο magnesianews: «Όταν είδα τα αποτελέσματα έκλαιγα δύο ώρες! Διάβαζα συνέχεια και παντού. Οι συνάδελφοί μου στην κλινική μου κρατούσαν το βιβλίο για να τους πω μάθημα. Η συγκίνηση αυτή τη στιγμή είναι τεράστια. Δουλεύοντας σε τραγικές συνθήκες, χωρίς φροντιστήρια αισθάνομαι δικαιωμένη για τους κόπους. Με στήριξαν οι συνάδελφοί μου, αλλά και η εκπαιδευτικός Ελένη Νταβέλη, η οποία με βοήθησε εθελοντικά».

Πηγή: magnesianews.gr

 
Top