Για υπόθεση του Βατοπεδίου μετά την αθωωτική απόφαση της Δικαιοσύνης, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου ο πρώην Υπουργός και στενός συνεργάτης του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, Θεόδωρος Ρουσόπουλος.

Ο κ. Ρουσόπουλος, είπε μεταξύ άλλων ότι ο Γιώργος Παπανδρέου και ο ΣΥΡΙΖΑ έπαιξαν παιχνίδι με το Βατοπέδι . «Προσπάθησαν να παίξουν ένα πολιτικό παιχνίδι, έφτιαξαν μια σκευωρία. Τα κατάφεραν. Απόδειξη είναι ότι επλήγησαν άνθρωποι, συνειδήσεις- ένα από αυτούς ήμουν και εγώ- και βεβαίως και η κυβέρνηση Καραμανλή» τόνισε και χαρακτήρισε την υπόθεση του Βατοπεδίου φούσκα και κατασκευασμένη σκευωρία.

Ο κ. Ρουσόπουλος ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν υπάρχουν υπόγειες διαδρομές Καραμανλή και Τσίπρα, ενώ ερωτηθείς για τα σενάρια επιστροφής του Κώστα Καραμανλή, έκανε λόγο για δημιουργήματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

«Μπορείτε να μου πείτε που θα είμαστε σε 5 χρόνια;» απάντησε σε ερώτηση για το αν αποκλείει την επιστροφή του πρώην πρωθυπουργού.

«Θεωρώ ότι με τη συμπεριφορά του έχει στηρίξει και την προηγούμενη ηγεσία και τη σημερινή. Όλα τα υπόλοιπα δημιουργούν περισσότερο εσωκομματικό πρόβλημα ή ντόρο στα ΜΜΕ, παρά αποτελούν ουσία».

Όσον αφορά την επιστροφή του ίδιου στην πολιτική, είπε μεταξύ άλλων: «Είχα δουλειά πριν μπω στην πολιτική, έχω δουλειά και μετά. Την πολιτική την βλέπω ως προσφορά. Η έννοια αυτή υπήρχε και υπάρχει στη ζωή μου» .

«Υπήρχαν πολλοί οι οποίοι μας κατηγόρησαν, υπήρχαν λίγοι που στάθηκαν να δουν με σοβαρότητα τα θέματα» κατέληξε ο πρώην υπουργός.

 
Top