Καμία ψυχική διαταραχή δεν διαγνώστηκε στον σφαγέα της νονάς του και της μητέρας του δικηγόρου του – Καταρρίφθηκε και η δικαιολογία της χρήσης ουσιών

Στις 13 Οκτωβρίου ο Θανάσης Μυλωνάς θα ανέβει στο εδώλιο του Κακουργιοδικείου Τρικάλων για τη διπλή ανθρωποκτονία που διέπραξε, κατακρεουργώντας με 42 μαχαιριές τη νονά του, Ευθυμία Αβραμίδου – Αλεξούλη, στον Βόλο το 2021 και δολοφονώντας τη μητέρα του δικηγόρου του, Νίκη Τσιρογιάννη – Μιλήνη, με 20 μαχαιριές, το 2009.

Όπως αναφέρει η ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη που υπογράφει ο ψυχίατρος Γιώργος Καραμπουτάκης μετά από δύο δίωρες συνεντεύξεις και παρουσίασε το gegonota.news, ο δράστης είναι αμετανόητος, ήρεμος, με πλήρη διαύγεια συνείδησης και χωρίς διαταραχές αντίληψης.

Για την δολοφονία της νονάς του Ευθυμίας Αβραμίδου Αλεξούλη, ο Θανάσης Μυλωνάς, ο οποίος περιστασιακά έκανε χρήση κοκαΐνης, είπε πως διαπληκτίστηκαν γιατί δεν του έδινε χρήματα και πρόσθεσε κυνικά: «Δεν αισθάνομαι κανένα αίσθημα λύπης για το θύμα».

«Ήρθαμε στα χέρια, ήθελα να φύγω αλλά στάθηκε μπροστά μου, την παρέσυρα. Φώναζε και αιμορραγούσε , παρέσυρε και τα μαχαιροπίρουνα. Σαν να μην το έκανα εγώ. Είχα καταναλώσει αλκοόλ και είχα κάνει κοκαϊνη, σαν να μην ήμουν εγώ», είπε ακόμα ο δολοφόνος.

Σύμφωνα με την ψυχιατρική εξέταση, όταν ο Θανάσης Μυλωνάς έκανε το έγκλημα, είχε «την απαιτούμενη αντιληπτική και κριτική ικανότητα» και «δεν έπασχε από κάποια διαταραχή ή σε νοσηρή διατάραξη των πνευματικών του λειτουργιών». Δηλαδή ο γιατρός διέγνωσε πως δεν πάσχει από κάποια μείζονα ψυχική διαταραχή.

Σε άλλη ψυχιατρική εξέταση την οποία υπογράφει ο Απόστολος Τσιάμης, ο δράστης κατηγόρησε τη νονά του ότι δεν τον βοήθησε οικονομικά και πως τον κατηγόρησε ότι έφταιγε για τον θάνατο της αδερφής του (λόγω ουσιών). «Μου είπε να φύγω, να ψοφήσω, όπως ψόφησε και η αδελφή μου», είπε και πρόσθεσε πως όταν διαπληκτίστηκε με τη νονά του, την έσπρωξε και έπεσε κάτω και την είδε με αίματα.

«Στεναχωριέμαι μόνο για τα παιδιά μου και όχι για τη νονά μου. Είχα πάρει 4 κομμάτια κοκαΐνης. Το έκανα εγώ το έγκλημα αλλά όχι ο Θανάσης. Ήθελα να αυτοκτονήσω , έπρεπε να βρω τρόπο να αυτοκτονήσω, όμως τελικά κατάλαβα πως δεν υπήρχε λόγος να αυτοκτονήσω. Η έννοια της αυτοκτονίας ήταν για να μην το μάθουν τα παιδιά. Είναι σαν να μην το έχω κάνει εγώ. Είμαι φυλακή χωρίς να ξέρω γιατί είμαι φυλακή. Δε νιώθω κάτι για τη νονά μου που πέθανε . Ίσως αν δεν έπεφτε κάτω , δεν ούρλιαζε και δεν έπαιρνε μαζί της και τα κουζινομάχαιρα, να μη γινόταν αυτό. Πάνε να με κατηγορήσουν και για ένα άλλο συμβάν (Νίκη Μηλίνη). Ήταν πολύ καλή φίλη της γιαγιάς μου. Φυσικά, και δεν έχω κάποια σχέση εγώ», δήλωσε ο Θανάσης Μυλωνάς στον Απόστολο Τσιάμη, ο οποίος επίσης δεν διέγνωσε κάποια ψυχοπαθολογία ή εξάρτηση από την κοκαΐνη.

Ο γιατρός χαρακτηρίζει τον δράστη «κυνικό και αντικοινωνικό» και εκτιμά με βεβαιότητα πως δεν πάσχει από κάποια ψυχική νόσο, αλλά έκανε το έγκλημα «χωρίς να βρίσκεται σε νοσηρή διατάραξη των πνευματικών του λειτουργιών. Ενδεχόμενη προγενέστερη χρήση κοκαΐνης θα μπορούσε να επηρεάσει ελαφρά την παρόρμησή του , όχι όμως τον καταλογισμό της πράξης του».

 
Top