Ο Jonah Mowry, έφτιαξε αυτό το βίντεο και το ανέβασε στο διαδίκτυο γιατί δεν άντεχε πλέον να είναι θύμα μπούλινγκ.



Δεν άντεχε να τον περιγελούν στο σχολείο, να τον κοροϊδεύουν και να τον χτυπούν, οι «νταήδες» συμμαθητές του.



Ο Jonah Mowry κοιτάζει την κάμερα και ρωτάει: «Σας δείχνω χαρούμενος;». Χαμογελάει, αλλά μέσα του θέλει να ουρλιάξει. «Ε λοιπόν δεν είμαι χαρούμενος. Ότι βλέπετε από μένα είναι ψεύτικο.» και συνεχίζει: «Έχω κάνει πράγματα για τα οποία δεν είμαι υπερήφανος. Έχω κοπεί… έχω σημάδια επάνω μου. Η αυτοκτονία μου φαινόταν συχνά ως μια λύση. Την πρώτη φορά που την επιχείρησα ήμουν στη Δευτέρα δημοτικού. Είμαι θύμα μπούλινγκ από την Πρώτη δημοτικού»



Ο Jonah Mowry καθώς περιγράφει τα όσα έχει τραβήξει, αρχίζει και δακρύζει. Υφίσταται το μπούλινγκ 7 χρόνια τώρα… Σκεφτείτε το. 7 χρόνια κάθε μέρα κάποια παιδιά του κάνουν τη ζωή μαύρη, έτσι δίχως λόγο και αιτία. 7 χρόνια θέλει να πεθάνει. «ΦΟΒΑΜΑΙ» γράφει.





Δείτε το Βίντεο:











Πηγή

 
Top