Η Βάνα Μπάρμπα σχολιάζει όσα συνέβησαν μετά την απόφαση του Άρη Σερβετάλη να αποχωρήσει από την παράσταση στην οποία συμμετείχε.

Η ηθοποιός σχολιάζοντας την απόφαση του Άρη Σερβετάλη να αποχωρήσει από την παράσταση «Ρινόκερος» γιατί διαφωνούσε με το να παίζει μόνο για εμβολισμένους ανέφερε ότι «η Τέχνη είναι πάνω ακόμα και από την πολιτική. Σαφώς και να τηρούμε τα μέτρα, αλλά εγώ είμαι εναντίον ότι στην Τέχνη διαφοροποιείται ποιοι θεατές θα μπουν στο θέατρο και ποιοι όχι. Είμαι ενάντια σε αυτό το μέτρο γιατί θεωρώ ότι η Τέχνη έχει να μας δώσει πολλά».

«Εγώ θα έλεγα μπράβο στον Άρη Σερβετάλη. Με το θάρρος και την παρρησία που έδειξε εγώ συμφωνώ μαζί του. Το μόνο που θα έπρεπε, νομίζω ότι θα το φροντίσει γιατί είναι ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος, να μη μείνουν χωρίς χρήματα τις γιορτές οι άνθρωποι και οι τεχνικοί στο θέατρο. Αν μπορεί να τους καλύψει, τότε χίλια μπράβο» συνέχισε και κατέληξε θέτοντας το ερώτημα, «γιατί να μπορούν να ειναι ολοι στο μετρό αλλά να μην έχουν πρόσβαση στην Τέχνη;»

 
Top