Ενισχύστε έναν καλλιτέχνη στα εξήντα του να χρηματοδοτήσει το πρώτο έτος των τριτοβάθμιων σπουδών του για να... γίνει Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνον θα βοηθήσετε έναν ώριμο συμπολίτη σας να συνεχίσει να είναι ένα δημιουργικό, ενεργό και χρήσιμο μέλος της κοινωνίας μας, επιπλέον, θα βοηθήσετε όλους εκείνους τους ανθρώπους που χρειάζονται ψυχοθεραπευτική υποστήριξη, τους οποίους αυτός ο μελλοντικός Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής θα υποστηρίξει και θα βοηθήσει, κατά τις επόμενες δύο δεκαετίες, να θεραπευτούν και ν' ανθίσουν.
/*********/
Αγαπητέ υποψήφιε υποστηρικτή,
Είμαι ζωγράφος. Με πολύ μακρά καριέρα στις εικαστικές τέχνες, υπηρετώντας τις ως ζωγράφος, εικονογράφος, σχεδιαστής κόμικς, δάσκαλος εικαστικών τεχνών. Χρησιμοποίησα τον όρο «υπηρετώ», αντί για «εργάζομαι», γιατί για μένα, η δημιουργία και η διδασκαλία της Τέχνης δεν είναι απλώς «μια δουλειά», «ένας τρόπος να κερδίσεις τα προς το ζην»... Ούτε περιορίζω την αντίληψή μου για την Τέχνη. σε «μέσο αυτοέκφρασης» και «ενδοσκοπικής αυτοανάλυσης». Για μένα η Τέχνη είναι όλα αυτά και πολλά περισσότερα!
Μετά από μερικές δεκαετίες ως ζωγράφος και δάσκαλος εικαστικών, συνειδητοποίησα ότι η Τέχνη δεν αφορά μόνο τον εαυτό, αλλά κυρίως το σύνολο , είναι μια γέφυρα επικοινωνίας με τους συνανθρώπους μου, ένα μέσο για να τους βοηθήσω, να τους υποστηρίξω, ακόμα και να τους θεραπεύσω - θεραπεύοντας και τον εαυτό μου μαζί τους. Η τέχνη για μένα έχει αποκτήσει, μαζί με όλες τις άλλες διαστάσεις της, και αυτές της κοινωφελούς λειτουργίας, της κοινωνικής υπηρεσίας, της θεραπευτικής πρακτικής... όπως η τέχνη των σαμάνων στα πανάρχαια χρόνια! ... και θέλω διακαώς να ανεβάσω την τέχνη μου σε αυτό το νέο επίπεδο, ενισχύοντας έτσι με περαιτέρω ανθρωπιστικές ιδιότητες, το νόημα που έχω ήδη δώσει στη ζωή μου πριν από τόσα χρόνια, όταν – όχι εντελώς ενήλικας ακόμα - αφιέρωσα τη ζωή μου στην μελέτη της Τέχνης.
Χρειάζεται λοιπόν να αποκτήσω κάποιες επιπλέον δεξιότητες για αυτόν τον σκοπό, χρειάζεται να σπουδάσω περαιτέρω, να εμπλουτίσω την εκπαίδευσή μου. Έκανα μια έρευνα για τος διαθέσιμες πανεπιστημιακού επιπέδου σχολές Εικαστικής Ψυχοθεραπείας και βρήκα αυτή που μου ταιριάζει. Έχει τριετή διάρκεια.
Κάποιοι, συμβατικά σκεπτόμενοι, άνθρωποι του κοινωνικού μου περίγυρου προσέφεραν – αυτόκλητοι - την γνώμη τους: «Είσαι ήδη εξήντα πέντε χρονών, θα πάρεις σύνταξη σε δύο χρόνια, Τι καλό θα αποφέρει κάτι τέτοιο σε σένα ή στους άλλους; Εξάλλου, μετά από μια ορισμένη ηλικία πρέπει να σκεφτεί κανείς ενδεχόμενα προβλήματα υγείας. Δεν είσαι πια νέος για να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με τις προσπάθειες περαιτέρω σπουδών και εργασίας! Δεν κουράστηκες;" ...
Συμβατικά σκεπτόμενοι όπως είπα. Όμως εγώ δεν έχω σκεφτεί και ζήσει συμβατικά ποτέ στη ζωή μου. Ίσως γι' αυτό είμαι ακόμα υγιής και δυνατός σαν ταύρος, οξύνους σαν λύκος, ελαφρύς σαν πουλί, ευκίνητος σαν γάτα. Σφύζω από δημιουργικότητα, απολαμβάνω τη ζωή, νιώθω να έχω μπροστά μου τουλάχιστον είκοσι -αν όχι πολύ περισσότερα- καλά, δραστήρια, δημιουργικά χρόνια.
«Τι πραγματικά καλό θα βγει από αυτό», είπαν! Τι έχουν να πουν για όλους αυτούς τους ανθρώπους που ξέρω ότι θα βοηθήσω ως Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής; Που θα τους βοηθήσω να γνωρίσουν τον εαυτό τους, να καθαρίσουν την ψυχή τους, να γιατρευτούν τελικά, να ανθίσουν;
Συγκεκριμένα, φιλοδοξώ να θεραπεύσω παιδιά και εφήβους με το σύνδρομο Asperger (Αυτστικοί με Υψηλής Λειτουργικότητας με ιδιαίτερα υψηλή δείκτη νοημοσύνης). Έχω διαγνωστεί κι εγώ μ' αυτό. Ανάμεσα στους μαθητές μου, υπάρχουν κάποιοι με Asperger, όπως εγώ. Παρόλο που δεν είμαι ακόμη εκπαιδευμένος θεραπευτής, κατάφερα να συμβάλω στο να αντιμετωπίσουν το Σύνδρομο απλά μέσω της διδασκαλίας μου στην Τέχνη γιατί, όντας ένας από αυτούς, ξέρω πώς να τους προσεγγίσω. Φανταστείτε πόσο περισσότερο θα μπορώ να τους βοηθήσω ως εκπαιδευμένος Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής!
Μια άλλη ομάδα ανθρώπων που φιλοδοξώ να βοηθήσω ως Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής είναι τα παιδιά και οι έφηβοι πρόσφυγες. Στην Ελλάδα έρχονται συνεχώς πρόσφυγες και αρκετοί από αυτούς είναι ασυνόδευτοι ανήλικοι. Εθελοντές (οργανώσεις και μεμονωμένοι πολίτες) προσπαθούν να βοηθήσουν και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ψυχοθεραπευτές. Θα ήθελα να γίνω χρήσιμος και σε αυτόν τον τομέα.
Συνοψίζοντας, με το να γίνω Εικαστικός Ψυχοθεραπευτήw θα παραμείνω ενεργός, δημιουργικός και παραγωγικός κατά την λεγόμενη «τρίτη ηλικία», θα ενισχύσω την Τέχνη μου, θα είμαι χρήσιμος στους συνανθρώπους μου. Υπάρχουν εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσω για την εκπλήρωση του ονείρου μου; Μόνον οικονομικά εμπόδια:
Ζω στην Ελλάδα, μια χώρα με βαριά οικονομική ύφεση τα τελευταία δώδεκα περίπου χρόνια, και τα πράγματα δεν φαίνεται να βελτιώνονται. Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθώ (όπως και οι περισσότεροι Έλληνες) το εισόδημά μου είναι περιορισμένο, έχω μια οικογένεια να συντηρώ, τα δίδακτρα του παιδιού μου και τους λογαριασμούς και τους φόρους και την κοινωνική ασφάλιση να πληρώνω κάθε μήνα. Το να πληρώνω τα δικά μου δίδακτρα επιπλέον γίνεται ανέφικτο. Πρέπει τελικά να εγκαταλείψω το όνειρό μου;
Όχι απαραίτητα! Υπάρχει μια τελευταία λύση: Ανεξάρτητα από τα περιορισμένα οικονομικά μου, τα δίδακτρα μου δεν είναι αντικειμενικά πολύ υψηλά. 2500 € για τον πρώτο χρόνο και 1500 € τον χρόνο για το δεύτερο και τρίτο έτος. Αν καταφέρω να καλύψω τον πρώτο χρόνο μέσω αυτού του crowd-funding, μπορώ να αντιμετωπίσω τις υπόλοιπες 3000 € διδάκτρων για τα επόμενα δύο χρόνια, κατανέμοντάς τα στη συνολική τριετή διάρκεια των σπουδών μου.
Απευθύνομαι λοιπόν στους συνανθρώπους μου σε αυτό το σημείο. Προσπαθώ να τους δείξω ότι συνεισφέροντας στη χρηματοδότηση του πρώτου έτους των σπουδών μου, όχι μόνο θα βοηθήσουν έναν καλλιτέχνη να εκπληρώσει το όνειρό του να γίνει Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής και να παραμείνει δημιουργικό και ενεργό μέλος της κοινωνίας στα «χρόνια της τρίτης ηλικίας». Επιπλέον, θα βοηθήσουν όλους εκείνους τους ανθρώπους που χρειάζονται ψυχοθεραπευτική υποστήριξη, τους οποίους αυτός ο μελλοντικός Εικαστικός Ψυχοθεραπευτής θα συνδράμει και θα βοηθήσει, κατά τις επόμενες δύο δεκαετίες, να θεραπευτούν και ν' ανθίσουν.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο και την υπομονή σου
Μιχάλης - Οδυσσέας Γιακουμάκης

/************ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ********/

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ --> https://www.rosaspada.com/Yacoumakis_CV_and_Resume...

Σύνδεσμοι στο Portfolio μου --> https://www.rosaspada.com/PortfolioLinks.html

Η σελίδα μου FB --> https://www.facebook.com/la.Rosa.E.la.Spada/

Perks Portfoliohttps://www.facebook.com/media/set?vanity=la.Rosa.E.la.Spada&set=a.5174778885883589

* ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΙΧΑΛΗ - ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

* HELP FINE ARTIST MICHAEL ODYSSEUS YAKOUMAKIS STUDY TO BECOME AN ART THERAPIST

 





 
Top