Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

Στη νέα εκδοχή του φιλελευθερισμού του 21ου αιώνα:...

«Η ελευθερία μου τελειώνει εκεί που αρχίζει η παράνοια σου»!
Andrea Zhok, Ιταλός φιλόσοφος και ακαδημαϊκός,
καθηγητής Φιλοσοφικής Ανθρωπολογίας και
Ηθικής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου
Με δεδομένη την συνολική στράτευση όλων των ΜΜΕ και της λεγόμενης "δημοσιογραφίας" στις υπηρεσίες του μεγάλου ενωτικού μετώπου, του "Κόμματος 3η Δόση" -κατανοητή η στράτευση μιας κι έχουν μοιραστεί νομίμως εκατομμύρια για την προπαγάνδιση του σωτήριου και θεϊκού €μVολίου των πολυεθνικών Big Pharma-, αξίζει να παρακολουθήσουμε όσα δεν επιτρέπουν τα ΜΜΕ και τα καθεστώτα. Ο φίλος Andrea Zhok, είναι ο διανοούμενος Πανεπιστημιακός Δάσκαλος που επιμένει να μην μεταλλαχθεί σε "Ρινόκερο", για να είμαστε στο πνεύμα της υπόθεσης Σερβετάλη...

Υπό το πρίσμα της εκτεταμένης πλέον βιβλιογραφίας που είναι διαθέσιμη για τα ανεπιθύμητα συμβάντα, τις παρενέργειες των €μVολίων, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι είμαστε ο πρώτος πολιτισμός στην ιστορία που προτιμά να διατρέχει τον κίνδυνο να θυσιάσει τα παιδιά του, για να μην ανησυχήσουν κάποιοι ηλικιωμένοι (μερικοί ηλικιωμένοι).
Έτσι ο Καθηγητής προσπαθεί να περιγράψει την παρουσιαζόμενη ως "νέα μορφή ανθρωπισμού" της εποχής μας και τους σημαιοφόρους της, ως "τροφή" στην προσωπική φαντασία για να ενσωματώσει ό,τι απουσιάζει από τον παρακάτω πραγματικό "διάλογο" μεταξύ του "ειδικού επιστήμονα" και του εμφανιζόμενου προς εμβολιασμό. Αυτό που γίνεται (;) όταν ο "ειδικός επιστήμονας" λαμβάνει το ιατρικό ιστορικό του προσερχόμενου για εμβολιασμό, πριν γίνει η θαυματουργή ένεση:

Andrea Zhok
Καθηγητής Φιλοσοφικής Ανθρωπολογίας και Ηθικής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου

Α) "Γεια, θα θέλαμε να σας κάνουμε ένεση στο μπράτσο σου, δεν σας πειράζει να υπογράψετε εδώ;"
Β) "Παρακαλώ; Να υπογράψω τι;"

Α) "Είναι η συναίνεση σας μετά από ενημέρωση: λέει ότι σας έγινε η ένεση οικειοθελώς και ότι γνωρίζατε τι κάνατε"
Β) "Μα εγώ δεν θέλω να κάνω καμία ένεση, γιατί να δώσω τη συγκατάθεσή μου;"

Α) "Α, καταλαβαίνω, αλλά αν δεν συμφωνήσεις αυθόρμητα, θα σου αφαιρέσουμε το μισθό. Φυσικά είστε ελεύθερος να επιλέξετε"
Β) "Ωπς, μοιάζει λίγο με την ελευθερία του όταν σου ζητάνε «ή το πορτοφόλι ή τη ζωή σου». Αλλά συγγνώμη, τουλάχιστον, για να καταλάβω, τι θα μου κάνεις; Τι περιέχει αυτή η ένεση;"

Α) "Χαίρομαι που αρχίζεις να πείθεσαι. Δεν θα αποφύγω την ερώτησή σου: θα σου κάνουμε μια ένεση με επιστημονικά «πράγματα» και θα το κάνουμε για το καλό σου και για το καλό όλων. Δεν θα έλεγα ότι χρειάζεται να μάθετε περισσότερα.
Β) "Με συγχωρείτε, αλλά μου φαίνεται λίγο. Ίσως ξέρετε κάτι παραπάνω; Ή μήπως ξέρει αυτός που θα μου κάνει την ένεση;"

Α) "Όπως είπες, ίσως. - Όχι, στην πραγματικότητα δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι είναι το υλικό, ούτε αυτός που θα κάνει την ένεση ξέρει. Αλλά μην ανησυχείτε, υπάρχουν και αυτοί που το έκαναν στη θέση σου και είναι επιστήμονες με τη σφραγίδα και πιστοποιητικά"
Β) "Συγγνώμη, τότε για ποια συγκατάθεση μετά από ενημέρωση μιλάμε; Πέρα από το ότι δεν με βλέπω να δίνω συγκατάθεση, αλλά ούτε εσείς δεν ξέρετε τίποτα γι' αυτό, πόσο μάλλον εγώ. Τουλάχιστον επιτρέψτε μου να ενημερωθώ και να αξιολογήσω τη συγκατάθεσή μου"

Α) "Α, βλέπω ότι εσείς είστε και εχθρός της επιστήμης, όπως και ανατρεπτικός εγωιστής. Σας είπα ότι όσοι ξέρουν περισσότερα από εσάς έχουν πει ότι είναι πολύ καλό και ότι είναι πολύ καλό για όλους. Και μην σκεφτείτε ότι μπορεί να τα λέει μόνος του, σωστά; Νομίζεται ότι πουλάνε πτυχία στο διαδίκτυο;
Β) "Θεέ μου, αλλά τότε ποια "πληροφόρηση" πρέπει να έχω για να υπογράψω τη "συγκατάθεση μετά την ενημέρωση"; Ποια είναι η ενημέρωση που εσείς μου δίνετε; Οπότε, εσείς αναλαμβάνετε την ευθύνη για ό,τι υπάρχει στο περιεχόμενο της ένεσης;

Α) " Μα τι λέτε; Δεν έχω ιδέα τι είναι, ούτε που με νοιάζει. Και σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπογράψεις, ελεύθερα φυσικά, για να αφαιρέσεις κάθε ευθύνη από εμένα.
Β) "Α, κατάλαβα. Τουλάχιστον όποιος μου κάνει την ένεση, θα είναι υπεύθυνος για κάτι;"

Α) "Ας μην αστειευόμαστε. Αυτός που κάνει την ένεση είναι ένας σαν εσένα, και πριν έρθει εδώ του εγγυηθήκαμε ότι δεν θα ευθύνεται για τίποτα, αλλιώς με τίποτα δεν θα ήταν εδώ"
Β) "Εντάξει, αλλά καλά, αν ούτε ο εμβολιαστής ούτε εσύ ξέρεις τίποτα, ή είσαι υπεύθυνος για οτιδήποτε, καλά, τουλάχιστον όποιος έφτιαξε αυτά τα πράγματα, θα είναι υπεύθυνος αν κάτι δεν πάει τόσο καλά όπως λέει;"

Α) "Εμ, όχι, ο κατασκευαστής, στον οποίο προκαταβάλαμε τα χρήματα για την προμήθεια, ζήτησε και έλαβε νομική διαβεβαίωση να μην είναι υπεύθυνος για οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα που σχετίζεται με το υλικό που μας παρέδωσε"
Β) "Επιτρέψτε μου να καταλάβω: όποιος μου κάνει ένεση με το υλικό δεν ξέρει και δεν απαντά γι' αυτό, όποιος με αναγκάζει να το κάνω την ένεση δεν ξέρει και δεν απαντά γι' αυτό, όποιος έφτιαξε το υλικό ίσως ξέρει, αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαντά για αυτό. Τι γίνεται όμως αν, θεός φυλάξοι, κάτι δεν πάει καλά; Κι αν μου συμβεί κάτι; Ποιος πληρώνει; Και αν μου συμβεί κάτι σοβαρό, ποιος θα φέρνει φαγητό στα παιδιά μου για να φάνε; Θα υπάρξει τουλάχιστον κάποια αποζημίωση;"

Α) «Σε βλέπω να επιμένεις με το αντιεπιστημονικό σου πείσμα.
Δεν θα υπάρξει καμία αποζημίωση γιατί, όπως σας είπα από την αρχή, το πράγμα εγχέεται για το καλό σας και για το καλό όλων. Συνεπώς το πράγμα είναι καλό κι όχι άσχημο. Κι αφού κάνει καλό, είναι αδύνατο να συμβεί κάτι. Και αν κάτι συμβεί, αυτό θα είναι ακριβώς μια τυχαία περίπτωση.
Σας συμβουλεύω να μην βάζετε αυτές τις ανατρεπτικές ιδέες στο κεφάλι της οικογένειάς σας, δηλαδή να νομίζουν ότι παραπονιέστε για να εξοικονομήσετε χρήματα από αυτούς που σας κάνουν καλό.
Ωστόσο, θα ήταν άχρηστο: άλλωστε δεν θα χρεωθείτε καθόλου.
Σε περίπτωση ατυχούς μοιραίας σύμπτωσης, θα φροντίσουμε να στείλουμε ένα στεφάνι με λουλούδια στην οικογένεια: οι προτιμήσεις σας στο είδος των λουλουδιών;
"

«Η "επιστήμη" της άρχουσας τάξης, είναι η κυρίαρχη "επιστήμη"...
Στην πραγματικότητα, ακόμη κι η επιστήμη είναι ένα εποικοδόμημα, μια ιδεολογία...
Η επιστήμη, επομένως, δεν έχει τη δική της απόλυτη εγκυρότητα, πέρα ​​από το χρόνο,
αλλά στην ιστορία της αντιπροσωπεύει την παλινδρόμηση των
σχέσεων πραγματικής εξουσίας
στο εσωτερικό των τάξεων και τις σχέσεις παραγωγής
»
Antonio Gramsci

«Η ελευθερία μου τελειώνει εκεί που αρχίζει η παράνοια σου!»
Andrea Zhok, Ιταλός φιλόσοφος και ακαδημαϊκός,
καθηγητής Φιλοσοφικής Ανθρωπολογίας και
Ηθικής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου,
από τους κορυφαίους στο παγκόσμιο επιστημονικό Πάνθεον

Βλέπε, σε: Ιταλία: Συνεχίζεται το Ανθρωποκυνηγητό στους υγιείς, αλλά ξυπνούν ταξικές συνειδήσεις

 
Top