Διευκρινίσεις σχετικά με ερωτήματα που έχουν καταθέσει πολίτες που θεωρούν ότι έπρεπε, αλλά δεν είδαν πιστωμένους τους λογαριασμούς τους έδωσαν πηγές του υπουργείου Εργασίας. Οι πηγές του υπουργείου ανέφεραν ότι την 28η Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε, ουσιαστικά, χωρίς προβλήματα, η πρώτη πληρωμή του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) και εξήγησαν ότι οι λόγοι για τη μη πίστωση σε ομάδα δικαιούχων είναι διάφοροι.
«Κάποιοι που έκαναν αίτηση το Μάρτιο 2017, θεωρούν ότι θα πληρώνονταν τον ίδιο μήνα. Επαναλαμβάνουμε οι εγκεκριμένες αιτήσεις κάθε μήνα πληρώνονται τον επόμενο, όπως προβλέπει ο νόμος. Και αυτό έχει να κάνει με τον απαραίτητο χρόνο για τον πλήρη έλεγχο των στοιχείων των δικαιούχων, την προετοιμασία και μεταφορά προς τις τράπεζες των αρχείων πληρωμών και τις διαδικασίες στις τράπεζες που τηρούνται οι λογαριασμοί και εκδίδονται οι κάρτες», τόνισαν οι πηγές του υπουργείου Εργασίας.
Σύμφωνα με την ίδια πληροφόρηση, οι δηλωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί παρουσίαζαν μία σειρά προβλημάτων:
• Λάθος IBAN
• Δεν υπήρχε ο δικαιούχος του ΚΕΑ στο δηλωμένο λογαριασμό
• Δεν υπήρχε το σωστό ΑΦΜ του δικαιούχου στο δηλωμένο λογαριασμό.
• Όσοι δικαιούχοι του ΚΕΑ επικοινώνησαν με τα help desk του υπουργείου και της ΗΔΙΚΑ, ενημερώθηκαν σχετικά και έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες που τηρούν το λογαριασμό τους για τη διόρθωση ή την επικαιροποίηση των στοιχείων τους.
• 10.000 εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΚΕΑ, που, στην τελευταία διασταύρωση των στοιχείων τους, λίγο πριν από την πληρωμή, βρέθηκαν να έχουν παραλείψει την υποβολή ουσιωδών στοιχείων λ.χ. χρήματα που εισέπραξαν το τελευταίο εξάμηνο και δεν τα δήλωσαν ή ότι υπέβαλαν διπλή αίτηση και ως μονοπρόσωπα νοικοκυριά και ως μέλη νοικοκυριού.
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr
«Κάποιοι που έκαναν αίτηση το Μάρτιο 2017, θεωρούν ότι θα πληρώνονταν τον ίδιο μήνα. Επαναλαμβάνουμε οι εγκεκριμένες αιτήσεις κάθε μήνα πληρώνονται τον επόμενο, όπως προβλέπει ο νόμος. Και αυτό έχει να κάνει με τον απαραίτητο χρόνο για τον πλήρη έλεγχο των στοιχείων των δικαιούχων, την προετοιμασία και μεταφορά προς τις τράπεζες των αρχείων πληρωμών και τις διαδικασίες στις τράπεζες που τηρούνται οι λογαριασμοί και εκδίδονται οι κάρτες», τόνισαν οι πηγές του υπουργείου Εργασίας.
Σύμφωνα με την ίδια πληροφόρηση, οι δηλωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί παρουσίαζαν μία σειρά προβλημάτων:
• Λάθος IBAN
• Δεν υπήρχε ο δικαιούχος του ΚΕΑ στο δηλωμένο λογαριασμό
• Δεν υπήρχε το σωστό ΑΦΜ του δικαιούχου στο δηλωμένο λογαριασμό.
• Όσοι δικαιούχοι του ΚΕΑ επικοινώνησαν με τα help desk του υπουργείου και της ΗΔΙΚΑ, ενημερώθηκαν σχετικά και έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες που τηρούν το λογαριασμό τους για τη διόρθωση ή την επικαιροποίηση των στοιχείων τους.
• 10.000 εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΚΕΑ, που, στην τελευταία διασταύρωση των στοιχείων τους, λίγο πριν από την πληρωμή, βρέθηκαν να έχουν παραλείψει την υποβολή ουσιωδών στοιχείων λ.χ. χρήματα που εισέπραξαν το τελευταίο εξάμηνο και δεν τα δήλωσαν ή ότι υπέβαλαν διπλή αίτηση και ως μονοπρόσωπα νοικοκυριά και ως μέλη νοικοκυριού.
★ Πηγή: Συντακτική ομάδα του eklogika.gr