Πέτρος Αργυρίου
Ο άρχων οφφικιάλιος Σωτήρης Τσιόδρας, συγκίνησε πάλι το πανελλήνιο με την προσήνεια, την εντιμότητα και την... ειλικρίνεια του. Μας είπε τούτη την φορά ότι μιλάει ως εκπρόσωπος της επιστήμης, εννοώντας ότι δεν θα μιλάει πια ως ο επιστημονίζων φερετζές της πολιτικής.
Αφού λοιπόν η εκκλησία τον έχρισε, η κυβέρνηση τον έχρισε, λογικό να την ψωνίσει και να νομίζει ότι η κυρά επιστήμη τον βρήκε και του είπε, άκου Σωτήρη μου, θέλω να γίνεις εκπρόσωπος μου.
Τελεία και παύλα και δεν θέλω μα και μου.
Δεν μπορώ να αντισταθώ, σε θέλω... εκπρόσωπο μου. Και κουβέντα δεν σηκώνω.
Οι λοιποί λοιπόν πλεμπαίοι της επιστήμης, οι δευτεράντζες και οι τριτάντζες, τα αιτήματα σας, οι μάλλον οι αιτήσεις σας  για να εκφράσετε απόψεις, θα περνάνε από τον επίσημο εκπρόσωπο της, που αυτοχρίστηκε, τον Σωτήρη Τσιόδρα.
O Σωτήρης Τσιόδρας λοιπόν, πήγε το διαβόητο "Επιθέσεις σε μένα είναι επιθέσεις στην επιστήμη" του Fauci, ένα βήμα πιο πέρα.
Κι αναρωτιέμαι: Αν ο Fauci είναι η επιστήμη και ο Τσιόδρας είναι εκπρόσωπος της, αυτό δεν κάνει τον Σωτήρα Τσιόδρα, εκπρόσωπο του Fauci; Λέω εγώ τώρα με το φτωχό μου το μυαλό.
Την έχουν ψωνίσει πέρα για πέρα, πάει και τελείωσε. Και πως να μην την έχουν ψωνίσει, όταν πείσαν έναν ολόκληρο πλανήτη να αυτοφυλακιστεί; Ισόθεοι οι τύποι.
Ποιος Ασκληπιός; Ο ποιός; Σωτήρης Τσιόδρας λέμε και τα μυαλά στα κάγκελα. Ποιος όρκος στον Ιπποκράτη; Όρκος στον Υποκριτή.
Επιστρέφοντας λοιπόν στον Σωτήρη της καρδιάς μας, τον όνομα και πράμα Σωτήρα μας, μας είπε ότι σώθηκαν 8.000 ζωές. Τουμπεκί ψιλοκομμένο όμως για το 10% παραπάνω ζωές που περίσσεψαν το 2021 στην χώρα μας.
Οι νεκροί, στόμα έχουν και μιλιά δεν έχουν.  
Λοιπόν, αυτοχρίζομαι και γω εκπρόσωπος της ποίησης. Τι όχι; Ότι δηλώνουμε είμαστε. Και του το αφιερώνω.
                            Ο άρχων οφφικιάλιος (σαν τον μεγάλο ερωτικό ένα πράγμα)
                              Σωτήρη αφού έψαχνα, εύρηκα τον Τσιόδρα.
Και τον ερωτεύτηκα, παράφορα και σφόδρα.
Μα το κοστούμι που μου φόρεσε, ήτανε δίχως φόδρα.
Κι έτσι καλού κακού, η επιστήμη μου μαθε να φοράω πάντα σκόρδα.
                              Κι άλλο κι άλλο, με τον άρχοντα Οφφικιάλιο.

 
Top