Εξώδικο εν είδει επιστολής έστειλε ο Γιώργος Πατούλης στη σύζυγό του Μαρίνα Πατούλη, ζητώντας της να σταματήσει να μιλά δημόσια για τη σχέση του για να προστατευτεί το παιδί τους. «Πρέπει να προστατευτεί το παιδί. Δεν πρέπει να γίνεται καμία αναφορά στο παιδί μας», αναφέρει χαρακτηριστικά στο εξώδικο που έχει στείλει ο Γιώργος Πατούλης στη σύζυγό του, όπως αναφέρουν πληροφορίες. 

Το εξώδικο ο Γιώργος Πατούλης το έστειλε στη σύζυγό του την Τρίτη, 23 Μαρτίου, και μέσα από αυτό της ζητεί να σταματήσει να αναφέρεται στο παιδί που έχουν αποκτήσει μαζί στα 35 χρόνια κοινής πορείας του για να το προφυλάξουν ψυχολογικά.

Το πρωί της Τρίτης, 23 Μαρτίου, η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή, «Happy Day» αποκάλυψε την τηλεφωνική συνομιλία που είχε με τον Περιφερειάρχη Αττικής, μετά τις δημόσιες δηλώσεις της συζύγου του στο Open. «Μίλησα και εγώ χθες με τον κ. Πατούλη. Του λέω "τι κάνετε κ. Περιφερειάρχα;". Μου λέει "ψάχνω γιατρούς". Καταλαβαίνω πως δεν έχει διάθεση για άλλη κουβέντα… Το αντιλαμβάνομαι, το σέβομαι. "Υπάρχει ένα θέμα προσωπικό που έχει προκύψει με τη σύζυγό σας", είπα. Κατάλαβα ότι δε θέλει να μιλήσει καθόλου για τα προσωπικά του, παρόλο που εκτίθενται κάποια στοιχεία για την σχέση τους. Όταν άρχισα να επιμένω μου λέει "επειδή κ. Τσιμτσιλή είστε και εσείς μητέρα και επειδή θέλω να προστατεύσω το παιδί μου, εγώ δεν θα δώσω τροφή σε αυτή την ιστορία"», είπε η παρουσιάστρια.
 
Top