Με το χειρότερο τρόπο ολοκλήρωσαν τις διακοπές τους στην Ελλάδα 167 Βρετανοί τουρίστες. 

Απίστευτη ταλαιπωρία έζησαν οι επιβάτες της πτήσης EZY9744 της EasyJet που ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει το βράδυ της Παρασκευής από τα Χανιά με προορισμό το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου.

Ωστόσο, λόγω υπέρβασης του ωραρίου του πληρώματος του αεροσκάφους, η πτήση ματαιώθηκε, καθώς η εταιρεία δεν είχε προνοήσει να διαθέτει το απαραίτητο προσωπικό για την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων πτήσεων. Η μη πρόσληψη προσωπικού και οι εξαντλητικές συνθήκες εργασίας είναι και ο λόγος που οι εργαζόμενοι της EasyJet προχωρούν σε κινητοποιήσεις.

Στη λίστα των πελατών της Easyjet που εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους προστέθηκαν και οι 167 επιβάτες της πτήσης από τα Χανιά, που βλέπουν στον πίνακα ανακοινώσεων τις άλλες εταιρείες να πετούν κανονικά, και οι ίδιοι δεν γνώριζαν μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου πότε θα καταφέρουν να φθάσουν στον προορισμό τους, στο Λονδίνο.

Όπως ήταν λογικό, οι επιβάτες έσπευσαν να σχολιάσουν στο Twitter την ταλαιπωρία που βιώνουν, ζητώντας εξηγήσεις από την αεροπορική εταιρεία.

Πολλά τα προβλήματα και οι απεργίες

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Easyjet αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα με τη διαχείριση των πτήσεων, καθώς δεν έχει επαναπροσλάβει όσους απέλυσε επί πανδημίας.

Παράλληλα, οι υπάρχοντες εργαζόμενοι απαιτούν καλύτερες συνθήκες εργασίας, πιο ανθρώπινα ωράρια και καλύτερες αμοιβές.

Για το λόγο αυτό, τα πληρώματα καμπίνας με βάση την Ισπανία έχουν προκηρύξει απεργιακές κινητοποιήσεις μέσα στον Ιούλιο στις τρεις ισπανικές βάσεις της εταιρείας, σε Βαρκελώνη, Μάλαγα και Πάλμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα είχε υποβάλει την παραίτησή του ο επιχειρησιακός διευθυντής της Easy Jet, Peter Bellew.

Αιτία ήταν η διαφωνία του με την πολιτική ακύρωσης χιλιάδων πτήσεων αυτό το καλοκαίρι, προκειμένου να περιοριστεί η αναστάτωση που προκλήθηκε στους επιβάτες από ελλείψεις προσωπικού στον αέρα αλλά και στο έδαφος.

Ακυρώσεις από τον Μάιο

Αρκετά προβλήματα αντιμετώπισε η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet και τους προηγούμενους μήνες. Χαρακτηριστικά, τον Μάιο είχε αναγκαστεί να ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις λόγω τεχνικών προβλημάτων με το σύστημα IT. «Ζητούμε συγγνώμη από τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις επηρεάστηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT», ανέφερε η εταιρεία.
 
Top