Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης σε συνέντευξή του υποστηρίζει ότι τον παρακολουθούσαν από διάφορες μυστικές υπηρεσίες, ανάμεσά τους και η ΕΥΠ, όταν ήταν υπουργός επί ΣΥΡΙΖΑ. 

Καμία έκπληξη δεν προκάλεσε στον Παναγιώτη Λαφαζάνη η καταγγελία του Νίκου Ανδρουλάκη ότι έγινε απόπειρα παγίδευσης του κινητού αφού, όπως υποστηρίζει, ο πρώην υπουργός μυστικές υπηρεσίες, ανάμεσά τους και η ΕΥΠ, τον παρακολουθούσαν όταν ήταν υπουργός επί ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και αργότερα όταν πέρασε στην αντιπολίτευση.

Σε συνέντευξη  στην εφημερίδα «Παραπολιτικά», ο κ. Λαφαζάνης σημειώνει ότι: «Τι σχεδιάζω, τι κάνω, τι πολιτικές εφαρµόζω, ποιες σχέσεις αναπτύσσω. Όλα αυτά θεωρώ ότι εκείνη την περίοδο ήταν υπό κεντρική παρακολούθηση της ΕΥΠ και άλλων υπηρεσιών».

Όταν ήταν υπουργός Ενέργειας

Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης προσθέτει ότι: «Εγώ σας ενηµερώνω υπεύθυνα ότι, ως υπουργός Ενέργειας στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και λόγω των διαπραγµατεύσεων που κατέληξαν σε συµφωνία µε τη Ρωσία για τη διέλευση ενός µεγάλου αγωγού από τη χώρα µας, παρακολουθούµουν εκείνη την περίοδο τουλάχιστον από τέσσερις υπηρεσίες. Ελληνικές και ξένες».



Για το Νομισματοκοπείο
Ο κ. Λαφαζάνης αναφέρεται στην ίδια συνέντευξη για το… ριφιφί που υποτίθεται ότι ετοίμαζε στο Νομισματοκοπείο.

«Εκείνη την περίοδο παρακολουθούµουν µάλλον αδιαλείπτως από ελληνικά κέντρα, τα οποία θεωρούσαν ότι η δραστηριότητά µου ως υπουργού έβαζε σε κίνδυνο, υποτίθεται, τα ελληνικά συµφέροντα ασφαλείας. Και ασφαλώς τα κέντρα αυτά που µε παρακολουθούσαν παίξανε ρόλο σε αυτήν τη συνωµοσία, η οποία στήθηκε σε βάρος µου, µε στόχο να εξουδετερώσει µια εναλλακτική επιλογή για τη χώρα απέναντι στα µνηµόνια.

Αυτή η σκευωρία σε βάρος µου, µε το δήθεν «ριφιφί» στο Νοµισµατοκοπείο, χαλκεύτηκε στα τότε κυβερνητικά κέντρα. Εγώ τότε προάσπιζα τις προεκλογικές δεσµεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ και το µεγάλο δηµοκρατικό «όχι» του “δηµοψηφίσµατος”. Αυτό έκαναν και αυτό ήθελαν να συκοφαντήσουν στο πρόσωπό µου προσάπτοντάς µου τέτοιες κατηγορίες. Για σχέσεις µε ξένες χώρες, όπως τη Ρωσία», υποστήριξε στην ίδια συνέντευξη ο Παναγιώτης Λαφαζάνης.

«Υπό την κεντρική παρακολούθηση της ΕΥΠ»

Όταν ρωτήθηκε εάν η διαφοροποίησή του από τον ΣΥΡΙΖΑ αποτέλεσε αντικείμενο παρακολούθησης για να δουν προς τα πού θα στραφεί ο ίδιος και αν θα διασπάσει το κόμμα ή όχι, σημείωσε:

«∆εν έχω στοιχεία για να τεκµηριώσω κάτι τέτοιο, αλλά φαντάζοµαι ότι, δυστυχώς, οι µυστικές υπηρεσίες της χώρας µας και τότε µε παρακολουθούσαν. Για το πώς θα αντιδράσω στην κυβέρνηση και παντού. Τι σχεδιάζω, τι κάνω, τι πολιτικές εφαρµόζω, ποιες σχέσεις αναπτύσσω. Όλα αυτά θεωρώ ότι εκείνη την περίοδο ήταν υπό την κεντρική παρακολούθηση της ΕΥΠ και άλλων υπηρεσιών».

Τέλος, τόνισε ότι ήταν αρχηγός της Λαϊκής Ενότητας, οι δράσεις απέναντι στους πλειστηριασμούς καταγράφονταν. «Όλα τα κατέγραφαν, τα μαγνητοσκοπούσαν και το αμαρτωλό τμήμα της Γενικής Ασφάλειας έκανε μηνύσεις σε βάρος μου, οι οποίες ακόμη δεν έχουν εκδικαστεί…», όπως θυμίζει.

 
Top