Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των Αρχών για τα αίτια του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.
Σύμφωνα με τον ANT1, το νέο στοιχείο που έρχεται στο φως και αναμένεται να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην υπόθεση είναι η εύρεση του καταγραφικού στο πρώτο βαγόνι στη μηχανή της αμαξοστοιχίας, το λεγόμενο και «μαύρο κουτί», του ενός από τα δύο τρένα.

Παράλληλα, με το που έπεσε το σκοτάδι σταμάτησαν και οι εργασίες για την μεταφορά των συντριμμιών στο σημείο της τραγωδίας.

Νωρίτερα, οι διασώστες πραγματοποίησαν έρευνες στα χωράφια κοντά στις σιδηροδρομικές γραμμές, μήπως κάποιος από τους επιβάτες στην προσπάθεια του να διασωθεί κατέρρευσε.
Άλλωστε σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν και δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών. Αυτό δεν αποκλείεται να διαφοροποιήσει λίγο τον τελικό αριθμό των θυμάτων.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ενημέρωση για τον ακριβή αριθμό των επιβατών στα μοιραία βαγόνια, γιατί αρκετοί ήταν οι επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν από τον σταθμό της Λάρισας, χωρίς να έχουν κόψει εισιτήριο και αυτό γιατί θα το έπρατταν εντός του τρένου.

Τι αναφέρει η Hellenic Train για το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Ανακοίνωση εξέδωσε το Σάββατο (04/03) η Hellenic Train για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και για τον αριθμό των επιβατών στη μοιραία αμαξοστοιχία.

Όπως διευκρινίζει «ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό».

Παράλληλα, επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο.



Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

”Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.

Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.

Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.

Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.

Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.

Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.

Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.

Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές”.
 
Top