Της Ιωάννας Υψηλάντη
Αν δεν αλλάξει το νομικό καθεστώς και δεν ξηλωθεί ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της... χώρας, για να ξαναφτιαχτεί, από την αρχή, όπως πρέπει, εκεί που πρέπει και με τους εργαζόμενους που πρέπει, σωτηρία δεν υπάρχει!
Τα λεφτά έχουν φαγωθεί, προ πολλού. Οι "τακτοποιήσεις" ημετέρων έχουν ολοκληρωθεί. Το εργασιακό καθεστώς έχει ήδη επιστρέψει στον Μεσαίωνα. ΟΛΟΚΛΗΡΟ το δίκτυο σαπίζει και το τρώνε τα ποντίκια και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επιχείρηση αποκατάστασης του υπάρχοντος δικτύου, θα μετατραπεί σε ένα νέο φαγοπότι ατιμώρητων αρπαχτικών και σ΄ένα πεδίο συναλλαγών μεταξύ κυβέρνησης και ιδιωτικών συμφερόντων, για ψηφαλάκια.
Οι σιδηρόδρομοι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ανήκουν, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, στο Δημόσιο και σκασίλα μας μεγάλη, για το τι "επιτάσσει η ΕΕ"!!!
Αν και δεν επιτάσσει η ΕΕ! Τα λόμπι των μεγαλοεταιρειών επιτάσσουν, αφού δώσουν το κάτι τι τους, στους σχετικούς επικεφαλής του Ευρωκοινοβουλίου! Γι΄αυτό και τεμαχίζουν τις υπηρεσίες του δικτύου! Για να μένουν στο κράτος, δηλαδή σ΄εμάς, τα έξοδα και στον ιδιώτη τα έσοδα. Κατανοητό;;
Οι ιδιωτικοποιήσεις έχουν γίνει ο τάφος του κράτους και του λαού του. Η πηγή φτώχειας και ανεργίας. Έχουν απαξιωθεί στις συνειδήσεις ακόμη και του πιο φανατικού φιλελέ, όσο κι αν δεν το ξεστομίζει.
Η οικονομία θα ανακάμψει ΜΟΝΟ αν ξεκινήσουν οι δημόσιες επενδύσεις σε στρατηγικούς τομείς και ανακτηθούν οι ιδιωτικοποιημένες σήμερα, εταιρίες, που τις έχει πληρώσει ΟΛΕΣ ο λαός.
Ακόμη και σήμερα, πριν ακόμα μαζευτεί και το τελευταίο κομματάκι σάρκας, απ΄τα χωράφια, η Hellenic train πουλάει εισιτήρια, για μετά τις 20 του μήνα!!! Πώς λέγεται να δεις αυτή η λέξη;; Αναλγησία νομίζω! Πώς λέγεται κάποιος, αν υπάρχει τέτοιος,  που θα πάει ν΄αγοράσει εισιτήριο με οποιοδήποτε τρένο στην Ελλάδα;; Αυτοκτονικός νομίζω.
Μποϋκοτάρετε αυτό το φονικό δίκτυο! Διεκδικείστε ακόμα και με την ψήφο σας μια ασφαλή, ανεξάρτητη Ελλάδα, απαλλαγμένη από ξένους επιστάτες και τους σιχαμερούς συνεργάτες τους!
Δεν είναι προτροπή! Είναι καθήκον!!!

 
Top