Της Ιωάννας Υψηλάντη
Εμείς "φάγαμε" το αφήγημα τρόμου του κορονοϊού, καταναλώνοντας  εμβόλια, μάσκες, αντισηπτικά, λοκντάουν έναντι... επιδόματος και τώρα μπήκαμε στο αφήγημα τρόμου της "κλιματικής αλλαγής", ή της "κλιματικής κρίσης", ή όπως αλλιώς θα μας το παρουσιάσουν, για να φάνε κι αυτοί, ακόμα περισσότερα, εξαθλιώνοντας τον πλανήτη!
Το πράγμα πάει σωστά! Εμείς "μασάμε", ΑΥΤΟΙ καταπίνουν.
Εμείς νηστικοί, ΑΥΤΟΙ χορτάτοι.
Εμείς πληρώνουμε, ΑΥΤΟΙ κάνουν μπίζνες με τα λεφτάκια μας.
Έτσι θα πηγαίνει, φίλε μου, όσο "μασάμε"!
"Για τον πλανήτη, βρε γαμώ το, θυσία να γίνω!" Αυτό θα είναι το επόμενο αφήγημα των διεθνών κορακιών και των υπηρετών τους.
Βλέπεις το κλίμα, εγώ το χάλασα, εγώ πρέπει να το διορθώσω!
Αυτό δεν είναι δουλειά της Φύσης! Είναι δουλειά των ανεμογεννητριών, των φωτοβολταϊκών, των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, της μειωμένης κατανάλωσης ρεύματος.
Έτσι θα φτιάξει ο πλανήτης! Γιατί για να φτιάξουν οι πολιτικοί, ούτε λόγος!
Τι να γίνει! Θα στερηθώ την θερμαινόμενη πισίνα μου, τα κοκτέιλ πάρτυ με τις φωταψίες, την βενζινοκίνητη  Φερράρι μου και τα πολλά ταξίδια μου, με το ιδιόκτητο τζετ μου. Θα λειτουργώ μόνο τα 10 κλιματιστικά, από τα 50, στις ζέστες και θα κλείσω άλλα τόσα σώματα, στα κρύα. Θα πω και στον μπάτλερ μου να εποπτεύει όλα αυτά τα μέτρα. Μόνο το εργοστάσιο μου θα δουλεύει, κανονικά και με επιδοτήσεις, γιατί πρέπει και ο εργάτης να έχει να πληρώνει φόρους, που θα γίνουν "επενδύσεις" μου.
Επίσης, θα χειροκροτώ κάθε καταναγκαστικό μέτρο, που θα πάρει για τους πολίτες το κράτος, ακριβώς όπως έχει αποφασιστεί στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του 2020 και έπεται του κορονοϊού.
 Δηλαδή, κλιματικά λοκ ντάουν, δήθεν για έλλειψη ενέργειας, δελτίο την ηλεκτροδότηση των νοικοκυριών, ε! και κάποιο μικρό χαράτσι στους λογαριασμούς, που θα αποδεικνύει την φιλολαϊκή πολιτική των σωτήρων της τάξης μου!
Το επόμενο αφήγημα θα είναι η πείνα, που θα μετονομάσουμε σε "φιτ εμφάνιση" με το αρχαιοελληνικό σύνθημα "νους υγιής, εν σώματι υγιές".
Όλα για τους Μπιθουλαίους μπρε, αυτές οι κυβερνήσεις!
Ζώα μας βρήκαν, ζώα μας θέλουν και στο μέλλον!


 
Top