Μετά την ανακοίνωση της δημιουργίας του κόμματος “Το Ποτάμι”, λιγότερο γνωστές πληροφορίες για τη ζωή του Σταύρου Θεοδωράκη, έρχονται στην επιφάνεια...







Το απίστευτο περιστατικό το είχε αποκαλύψει ο ίδιος ο Θεοδωράκης σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο περιοδικό Status, τον Σεπτέμβριο του 2011. Συγκεκριμένα είχε πει "εγώ, ας πούμε, όταν άρχισα να κάνω πολιτικό ρεπορτάζ, αρνήθηκα να βάλω γραβάτα. Βγήκε ο Γιαννόπουλος και είπε στη Βουλή: "ο πρωθυπουργός έδωσε συνέντευξη σ’ ένα κωλόπαιδο». Χρειάστηκε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Δεν έκανα πίσω. Και θεωρώ ότι τελικά μου έκανε καλό".



"Ήμουν νεαρός πολιτικός ρεπόρτερ και με είχαν καλέσει στη γιορτή της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο. 1990… 1992…, εκεί. Την εφημερίδα, δηλαδή, είχαν καλέσει και η διευθύντρια, η Δασκαλάκη, έστειλε εμένα. Πάω να μπω, λοιπόν, στο Προεδρικό και μου λένε «πού πάτε χωρίς γραβάτα;». Μα, από την εφημερίδα έρχομαι, τους λέω, δεν έχω μαζί μου γραβάτα. «Α, τότε θα σας δώσουμε εμείς μια γραβάτα». Είχαν καβάτζα γραβάτες. Πώς έχουν στα μοναστήρια φούστες και τσεμπέρια για τις τουρίστριες; Έτσι ακριβώς. Ε, έκανα φασαρία και τελικά βέβαια μπήκα χωρίς γραβάτα. Και είπα αν κάποιοι κρίνουν τους ανθρώπους από τη γραβάτα, εγώ την καταργώ!"





 
Top