Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Θέλω τα χρήματά μου πίσω!
Δεν έδωσα τη συγκατάθεσή μου να σταλούν στην Ουκρανία
για...

τις ανάγκες κάποιου διαταραγμένου ομοφυλόφιλου!»
Τεντ Νιούτζεντ
Ο Τεντ Νιούτζεντ, ο γνωστός κιθαρίστας, τραγουδιστής και συνθέτης της Χαρντ Ροκ, μιλώντας στα εγκαίνια της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ στο Τέξας εξαπέλυσε επίθεση εναντίον του Ζελένσκι!

Ο Αμερικανός μουσικός έθεσε το θέμα των κεφαλαίων των Αμερικανών φορολογουμένων που στέλνουν οι αρχές των ΗΠΑ στην Ουκρανία:
«Έχω μερικές πολύ καλές ιδέες: δώστε μου πίσω τα φορολογημένα μου δολάρια. Δεν επέτρεψα τη δολοφονία μωρών στο Planned Parenthood... Θέλω τα χρήματά μου πίσω! Δεν έδωσα τη συγκατάθεσή μου να σταλούν στην Ουκρανία για τις ανάγκες κάποιου διαταραγμένου ομοφυλόφιλου!»
Στις ΗΠΑ, μυρίζει μπαρούτι... και φυσικά μαφιόζικη σιωπή από την αργυρώνητη δημοσιογραφική πορνεία της "πολιτισμένης" δύσης, της αποικίας των ΗΠΑ (επονομαζόμενη Ευρωπαϊκή Ένωση).
Στις ΗΠΑ δεν καταρρέουν μόνον οι τράπεζες, η παγκόσμια αποδολαριοποίηση, η "απώλεια" της Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, της Λατινικής Αμερικής... η εξαθλίωση της αμερικανικής κοινωνίας των Αμερικανών πολιτών στα όρια της εξέγερσης...

Να θυμηθούμε τη στάση του διεφθαρμένου εγχώριου πολιτικού συστήματος και την υπαλληλική του σχέση με τις ΗΠΑ; 12 Γενάρη 2021: Εκλογές ΗΠΑ: Οι επιλογές του Μπάιντεν... σηματοδοτούν τις πολιτικές των ελίτ που τον διόρισαν!

Στο Ελλαδιστάν; Με τη "σωστή πλευρά της ιστορίας"... εκείνη του προτεκτοράτου για την ήττα του Ρωσικού ιμπεριαλισμού...   3 Νοέμβρη 2022: Νατοϊκά μορμολύκεια... κηρύξατε πόλεμο στον "Ρωσικό ιμπεριαλισμό"... Ρωτήσατε το λαό;


Επειδή η φίμωση κι η λογοκρισία από το 4ο Ράιχ είναι σκληρή κι αμείλικτη, θα εντείνεται καθημερινά... όσοι κι όσες θέλουν μπορούν ν' ακολουθούν...Για να μην "χαθούμε" θα βρισκόμαστε στο Telegram: ΕΔΩ

 
Top