Μείωση 7,19% στις πωλήσεις σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015, ενώ και τον Οκτώβριο η υποχώρηση συνεχίζεται...
Καρακόρυφες μειώσεις σε όλο το φάσμα της λιανικής, από τα τεχνολογικά προϊόντα έως τα ρούχα και τα είδη πρώτης ανάγκης που αγοράζουμε από τα σουπερ μάρκετ, καταδεικνύουν τα στοιχεία των πωλήσεων το τρέχον έτος, όπως γράφει η «Καθημερινή».
Ενδεικτικά, στον κλάδο των σούπερ μάρκετ τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 7,19% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου καταγράφονται απώλειες της τάξης του 4,3% και τη δεύτερη, της τάξης του 5,6%.
Συνολικά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η μέση μείωση των πωλήσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ ανήλθε στο 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.
Η μεγάλη υποχώρηση που καταγράφεται φέτος οφείλεται σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς και ειδικούς αναλυτές, κυρίως στις άμεσες φορολογικές υποχρεώσεις – φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ – και στις έμμεσες φορολογικές επιβαρύνσεις που εξαντλούν μήνα με τον μήνα τα περιθώρια αντοχής των καταναλωτών.
Παράλληλα, η μετάταξη πολλών ειδών διατροφής από το χαμηλό συντελεστή 13% στο συντελεστή 23% έχει προκαλέσει κάμψη της κατανάλωσης.
Σταθερά όλους τους μήνες του 2016 παρατηρείται μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση του όγκου πωλήσεων από τη μείωση της αξίας πωλήσεων.
πηγη
Πηγή
Καρακόρυφες μειώσεις σε όλο το φάσμα της λιανικής, από τα τεχνολογικά προϊόντα έως τα ρούχα και τα είδη πρώτης ανάγκης που αγοράζουμε από τα σουπερ μάρκετ, καταδεικνύουν τα στοιχεία των πωλήσεων το τρέχον έτος, όπως γράφει η «Καθημερινή».
Ενδεικτικά, στον κλάδο των σούπερ μάρκετ τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 7,19% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου καταγράφονται απώλειες της τάξης του 4,3% και τη δεύτερη, της τάξης του 5,6%.
Συνολικά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η μέση μείωση των πωλήσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ ανήλθε στο 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.
Η μεγάλη υποχώρηση που καταγράφεται φέτος οφείλεται σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς και ειδικούς αναλυτές, κυρίως στις άμεσες φορολογικές υποχρεώσεις – φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ – και στις έμμεσες φορολογικές επιβαρύνσεις που εξαντλούν μήνα με τον μήνα τα περιθώρια αντοχής των καταναλωτών.
Παράλληλα, η μετάταξη πολλών ειδών διατροφής από το χαμηλό συντελεστή 13% στο συντελεστή 23% έχει προκαλέσει κάμψη της κατανάλωσης.
Σταθερά όλους τους μήνες του 2016 παρατηρείται μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση του όγκου πωλήσεων από τη μείωση της αξίας πωλήσεων.
πηγη
Πηγή