Η Leighanna Needham, η αδελφή του μικρού Μπεν, δήλωσε ότι θα είναι σοκαριστικό και τραυματικό για την οικογένεια να βρεθεί θαμμένος ο αδερφός της.

«Είναι παράξενο συναίσθημα. Έχω έναν αδερφό, που δεν είναι εδώ, που δεν τον γνώρισα ποτέ, αλλά νιώθω τόσο κοντά του. Τον σκέφτομαι κάθε μέρα και αναρωτιέμαι που είναι. Θα με "σταυρώσει" αν τον βρουν εκεί. Έχω αφιερώσει όλη τη ζωή μου στην αναζήτηση του Μπεν, όλα τα υπόλοιπα έχουν μπει σε αναμονή» ανέφερε μεταξύ άλλων η 22χρονη.

«Το ένα και μοναδικό μου όνειρο είναι να βρεθεί ο Μπεν, για τη μαμά μου. Αισθάνομαι, κατά κάποιο τρόπο, ότι της το χρωστάω. Είμαι η κόρη της και της λείπε πολύ ο γιος της, θέλει τον γιο της. Κανείς μας δεν θέλει να πιστέψει πως θα βρουν κάτι εκεί, γιατί θα είναι 25 χρόνια αγώνα και πόνου που θα μπορούσαν να είχαν τελειώσει πριν από 25 χρόνια. Είμαστε εξαντλημένοι. Δεν ξέρω αν μας έχει μείνει άλλο κουράγιο» πρόσθεσε.

«Ζούσαμε πάντα με την ελπίδα ότι θα βρεθεί ο Μπεν. Τι θα κάνουμε αν χαθεί αυτή η ελπίδα; Πως θα συνεχίσουμε όταν δεν θα έχει μείνει τίποτα πια;» σημείωσε η Leighanna Needham.

 
Top