Ο 12χρονος Weston Imer έχει τεθεί επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας του Ντόναλντ Τραμπ στο Τζέφερσον στο Κολοράντο.
Ο χρόνος για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ μετρά αντίστροφα, καθώς τον Νοέμβριο οι Αμερικανοί πολίτες θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα στην Χίλαρι Κλίντον και τον Ντόναλντ Τραμπ, ο 12χρονος προσπαθεί να συλλέξει ψήφους υπέρ του Τραμπ.
«Ξέρω πολύ καλά τι κάνω. Ασχολούμαι με την πολιτική από πολύ μικρός και έχω πολύ καλές σχέσεις με όλους τους υποψηφίους εδώ στο Κολοράντο» δήλωσε ο Weston Imer.
«Οι άνθρωποι στην προεκλογική καμπάνια του Ντόναλντ Τραμπ με εμπιστεύονται και πιστεύουν ότι θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να βοηθήσω εδώ στο  Τζέφερσον» ανέφερε ο 12χρονος έχοντας λάβει πολύ σοβαρά το ρόλο του.
«Είναι μεγάλη μου τιμή όλο αυτό. Είναι εμπειρία ζωής. Δεν είναι όλα εύκολα για εμένα καθώς δέχομαι επικρίσεις από τους συμμαθητές μου αλλά εγώ ξέρω ότι κάνω το σωστό» πρόσθεσε.
 
Top