Στο 72,1% διαμορφώνεται πλέον η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Αθήνας στο τέλος Αυγούστου του 2014, έχοντας σημειώσει η μεγαλύτερη άνοδο, κατά 22,3% πανευρωπαϊκά, σε σύγκριση με ανταγωνιστικούς- και όχι μόνο- προορισμούς. Την ίδια στιγμή, η μέση τιμή δωματίου αυξήθηκε στο οκτάμηνο κατά 4,9%, στα 85,73 ευρώ, έναντι 81,75 ευρώ του 2013...







Αυτά επισημάνθηκαν, μεταξύ άλλων, πρίν από λίγο στην κοινή συνέντευξη τύπου των τουριστικών φορέων, όπου ωστόσο κοινή παρατήρηση ήταν ότι, παρά την άνοδο, θα χρειαστούν ακόμη 2- 3 χρόνια προκειμένου η ελληνική πρωτεύουσα να προσεγγίσει τα πρό κρίσης επίπεδα.



Η πορεία και η περαιτέρω εξέλιξη της Αθήνας ως διεθνούς ταξιδιωτικού προορισμού ήταν το θέμα της κοινής Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα (30-9-2014) από τέσσερις σημαντικούς φορείς του Τουρισμού: την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), τη Marketing Greece, το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και την ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean.



Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ΕΞΑΑΑ, την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2014 στην Αθήνα αυξήθηκαν: η πληρότητα των μονάδων κατά 22,3% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2013, η μέση τιμή δωματίου κατά 4,9% και το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατά 28,3%.



Η αύξηση της ζήτησης και της πληρότητας φανερώνει τη δυναμική του προορισμού, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις έρευνες της ΕΞΑΑΑ & GBR Consulting «Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών» (δείγμα άνω των 1.500 επισκεπτών – ενοίκων ξενοδοχείων κατ’ έτος), όπου σε ποσοστό 96% οι τουρίστες της πόλης μας θα συνιστούσαν την Αθήνα σε τρίτους αλλά και η συνολική αξιολόγηση του προορισμού, “μας προάγει” με “βαθμολογία” 7,8/10.



Τα ως άνω στοιχεία επιβεβαιώνονται και από την αύξηση των Τουριστικών Αφίξεων στο Αεροδρόμιο της Αθήνας την ίδια περίοδο κατά 528.000 (Πηγή: ΔΑΑ - Δημοσίευση Στοιχείων: ΣΕΤΕ) - κάτι που όπως είπε ο κ. Βασιλικός «αντιστοιχεί σε περίπου 390.000 επιπλέον διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία και μεταφράζεται σε 142.8 εκατ. ευρώ για τη πραγματική οικονομία της Αθήνας δηλ. ξενοδοχεία, εμπόριο, εστίαση, δημοτικά τέλη, φόροι, μεσάζοντες κ.λπ».



Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ «η ανάκαμψη προέκυψε μέσα από νέες ιδέες και κοινές προσπάθειες και αποδεικνύει την ανάγκη να συστρατευθούμε όλοι κάτω από μακροπρόθεσμο στόχο και στρατηγική για την περαιτέρω βελτίωση, αριθμών και ποιότητας».



Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάσθηκε και η διεθνής καμπάνια «I’m an Aθenian too», η νέα πρωτοβουλία του ΔΑΑ και της Marketing Greece, η οποία, σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Perhaψ you’re an Aθenian too!”, καλεί τους επισκέπτες «να γίνουν Αθηναίοι» και αποτελεί την πλέον σύγχρονη ενέργεια προβολής της Αθήνας.



Απ’ την πλευρά της η Marketing Greece, υλοποιώντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής σε συνεργασία με την ΕΞΑΑΑ, την Aegean και άλλους φορείς, παρουσίασε τις ενέργειες δημοσιότητας, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα πάνω από 100 άρθρα για την Αθήνα σε ξένα ΜΜΕ διεθνούς εμβέλειας, καθώς και ένα υψηλό ισότιμο διαφημιστικής αξίας της τάξεως των 7,5 εκατ. ευρώ.



Όπως είπε ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Αegean, «Συλλογικές συντονισμένες προσπάθειες και επένδυση με συνέπεια σε περισσότερες άμεσες συνδέσεις, ποιότητα και ανταγωνιστικότητα. Αυτή είναι η προφανής ανάγκη για να δώσουμε στην Αθήνα τη θέση που της αρμόζει».



Τέλος, όπως ανέφερε και ο κ. Γιάννης Παράσχης, Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν κατά 29% κατά το Α’ εξάμηνο 2014 αποδεικνύει τη δυναμική ανάκαμψη της πόλης μας ως τουριστικού προορισμού. Η καμπάνια “Perhaψ you’re an AΘenian too!” έτρεξε το 2014 με μεγάλη επιτυχία σε 18 αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και πρόβαλε σε ένα επιβατικό κοινό άνω των 170 εκατομμυρίων, με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο, τα διαφορετικά πρόσωπα της πόλης μας, αλλά και την οικουμενικότητα της Αθηναϊκής ταυτότητας. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερη χαρά για εμάς το γεγονός ότι, τώρα που η Αθήνα έχει ήδη ανακάμψει δυναμικά, η “πρόσκληση” του Perhaψ, μέσα από τη συνεργασία με τη MarketingGreece, γίνεται “βεβαιότητα”, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να μοιραστούν την Αθηναϊκή τους εμπειρία και να ονομαστούν “Αθηναίοι”».







http://planet-greece.blogspot.com/
 
Top