της Άννας Κανδύλη

Για πιέσεις που του ασκήθηκαν από τους εισαγγελείς διαφθοράς προκειμένου να εμπλέξει πολιτικά πρόσωπα στην υπόθεση της Novartis, φέρεται να μίλησε ο Κωνσταντίνος Φρουζής καταθέτοντας στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευάγγελο Ζαχαρή που διενεργεί την έρευνα για τις καταγγελλόμενες παρεμβάσεις κατά τη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο άλλοτε ισχυρός άνδρας της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα περιέγραψε μάλιστα δύο άτυπες συναντήσεις στην Εισαγγελία όπου του ζητήθηκε να δώσει επιβαρυντικά στοιχεία για τα 10 πολιτικά πρόσωπα για τα οποία οι σχετικές δικογραφίες είχαν αποσταλεί στη Βουλή.Όπως δήλωσε ο κ. Φρουζής εξερχόμενος του Αρείου Πάγου "Η διαδικασία και η κατάθεση είναι μυστική, από την αρχή το έχω σεβαστεί ευλαβικά. Είμαι σίγουρος ότι η αλήθεια λάμπει ήδη."Δύο οι «άτυπες» συναντήσειςΣημειώνεται ότι ο Κωνσταντίνος Φρουζής ενώπιον της Προανακριτικής είχε καταθέσει για μία συνάντηση με τους εισαγγελείς διαφθοράς από τους οποίους ισχυρίστηκε πως δέχτηκε πιέσεις και απειλές για να κατασκευάσει κατηγορίες εναντίον των 10 πολιτικών προσώπων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Αντώνης Σαμαράς, Ευάγγελος Βενιζέλος, Γιάννης Στουρνάρας, Άδωνις Γεωργιάδης, Παναγιώτης Πικραμμένος και Δημήτρης Αβραμόπουλος.

«Συνάντησα την κυρία Τουλουπάκη τον Μάιο του 2018. Ήθελε να συναντηθούμε άτυπα στην Εισαγγελία. Εκεί μου πρότεινε επίμονα να μιλήσω για πολιτικά πρόσωπα αν θέλω να τύχω ευνοϊκής μεταχείρισης», είπε ο πρώην αντιπρόεδρος της Novartis και πρόσθεσε: «Μου είπε “δεν εννοώ να μιλήσετε απλά”, δηλαδή να μην καταθέσω όσα γνωρίζω, αλλά κάτι άλλο...Πίσω από τους προστατευόμενους μάρτυρες και την εισαγγελέα υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες και αντιπαλότητες εναντίον των 10 πολιτικών προσώπων. Μέρος του σχεδίου είναι η εισαγγελέας και οι προστατευόμενοι μάρτυρες. Εργαλειοποιήθηκαν και αυτοί και εγώ για να στήσουν τη σκευωρία. Εγώ ήμουν απαραίτητος στο σενάριό τους», είχε πει μεταξύ άλλων ο Κωνσταντίνος Φρουζής στην προανακριτική.

Νέα κατάθεση Ιωάννη ΑγγελήΣτο μεταξύ, κατόπιν δικού του αιτήματος, επικαλούμενος νεότερα στοιχεία που έχει στα χέρια του, αύριο θα καταθέσει συμπληρωματικά στον κ. Ζαχαρή ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ιωάννης Αγγελής.
 
Top