Αγαπητό Aigaleopress,

Σας στέλνω την απάντηση μου και επί νέας επιστολής του περίφημου "αναγνώστη" που δημοσίευσε το blog σας aigaleopress.blogspot.gr με τίτλο "θα μας τρελάνει ο κ. Κομματάς" και παρακαλώ να την δημοσιεύσετε στην αντίστοιχη θέση.

Ακολουθεί το σώμα της απάντησης:

Σε απάντηση και της νέας επιστολής του «αναγνώστη», που περιμένω να γίνει επώνυμος αν αντέχει, στο blog σας, επισημαίνω τα παρακάτω : 

1. Τα περί τρέλας ανήκουν στο ίδιο γιατί απ΄ ότι φαίνεται αγνοεί ηθελημένα ή αθέλητα «πρόσωπα και πράγματα». 

2. Αγνοεί ηθελημένα ή αθέλητα ότι ο διορισμός λογιστή σε ΝΠΙΔ, όπως η δημοτική επιχείρηση, γίνεται με απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου, σύμφωνα με διαδικασίες που προβλέπονται από νόμο και συνεπώς τέτοια απόφαση δεν υπάρχει στο όνομα μου. 

3. Αγνοεί ηθελημένα ή αθέλητα ότι μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου περί εκκαθάρισης της δημοτικής επιχείρησης κλήθηκε η φυσική ηγεσία να παραδώσει στον ορκωτό λογιστή, όπως και έγινε. 

4. Αγνοεί ηθελημένα ή αθέλητα ότι πριν από τρία περίπου χρόνια, όταν ενεπλάκει το όνομα μου, παρέστην, χωρίς φυσικά να με προσκαλέσει κανείς, σε δημόσια ανοιχτή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, παρουσία και του ορκωτού λογιστή, όπου διευκρινίστηκε πλήρως η αναφερόμενη από τον ορκωτό εμπλοκή μου στην δημοτική επιχείρηση και ο ορκωτός λογιστής σιώπησε, απορώ δε για την όποια μετέπειτα αναπαραγωγή του ονόματος μου όταν από την ημέρα εκείνη μέχρι και σήμερα έχουν γίνει και άλλες συνεδριάσεις, πέρα από την αναφερόμενη συνεδρίαση στην επιστολή του, για την δημοτική επιχείρηση, στις οποίες ούτε κλήθηκα ούτε ενημερώθηκα. 

5. Αγνοεί ηθελημένα ή αθέλητα ότι η όποια επαναλαμβανόμενη, απ’ ότι συμπεραίνω, αναφορά του ορκωτού λογιστή σε διαχειριστικές αταξίες, σε έλλειψη πληροφόρησης, σε κενό στα πάγια των 500.000 ευρώ κλπ, αν υπάρχουν, θα δοθούν οι απαντήσεις από τις εκάστοτε φυσικές ηγεσίες όπως πχ Καλογερόπουλος, Κάντζος κλπ και φυσικά όχι από εμένα. 

6. Τέλος για την διερώτηση του ως προς την πορεία μου ως Πρόεδρος του ΔΣ του ΝΑΤ του συνιστώ να μην έχει και μεγάλη πρεμούρα και αν έχει κάτι να πει να ξέρει ότι υπάρχουν και οι αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Με εκτίμηση,
Ανδρέας Κοιμματάς



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :

 
Top