«Δυστυχώς με νίκησε ο πόνος του καρκίνου, μην λυπηθείτε», γράφει ανάρτησή της στο Facebook – «Όπως μου είχα υποσχεθεί έφυγα όμορφη οπότε όλα καλά!», ήταν μεταξύ άλλων τα τελευταία της λόγια όπως αναρτήθηκαν από οικείο της πρόσωπο στο προφίλ της

Έχασε την μάχη ενάντια στον καρκίνο η δημοσιογράφος, Αριάδνη Γερασιμίδου.

Η νεαρή δημοσιογράφος είχε συγκλονίσει προ ημερών όταν με μήνυμά της στο Facebook μιλούσε για τον αγώνα που έδινε να κρατηθεί στην ζωή όταν οι γιατροί την είχαν ενημερώσει ότι δεν υπάρχει άλλη χημειοθεραπεία που μπορεί να κάνει. «Δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να σωθώ», είχε γράψει.

Αυτή την φορά με ανάρτηση που έγινε στο προφίλ της από οικείο της πρόσωπο, μεταφέρονται τα τελευταία της λόγια και το μήνυμα που ήθελε να στείλει. «Ούπς. Μάλλον τελικά έφυγα για κάπου καλύτερα! Όπως μου είχα υποσχεθεί έφυγα όμορφη οπότε όλα καλά! Θέλω να ξέρετε πως πάλεψα μέχρι τελευταία στιγμή 4 χρόνια και δυστυχώς νίκησε ο πόνος του καρκίνου», έλεγε.








Στην συνέχεια στο μήνυμά της καλεί όσους την ήξεραν να μην λυπηθούν για την απώλειά της. «Δε θέλω κανένας να λυπηθεί, θέλω να χαμογελάτε και να ζείτε την κάθε σας ημέρα ευτυχισμένοι! Δεν αξίζει τίποτα παρά οι στιγμές που έχουμε! Να τις περνάτε όμορφα, να μην δουλεύετε πολύ και να ΖΕΙΤΕ! Σας ευχαριστώ πραγματικά μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για την τεράστια αγάπη που έχω πάρει από όλους! Γνωστούς και αγνώστους. Για όσους με θέλουν δίπλα τους εκεί θα είμαι πάντα εκεί!».

Είχε συγκλονίσει πριν από μία εβδομάδα
«Ήμουν στο νοσοκομείο την προηγούμενη εβδομάδα και έβλεπα στο GNTM τη Ζενεβιέβ να λέει ότι η ειλικρίνεια είναι δύναμη, με αφορμή μία κοπέλα που είχε χάσει τα μαλλιά της. Άρχισα να κλαίω και αποφάσισα να κάνω αυτό το βίντεο», έλεγε στο τελευταίο βίντεο η Αριάδνη Γερασιμίδου, ξεκινώντας τις αποκαλύψεις της τόσο για τη μάχη της με τη νόσο όσο και για τη λάθος διάγνωση επί επτά μήνες «με αποτέλεσμα να γίνουν μεταστάσεις».

«Έχω καρκίνο εδώ και τέσσερα χρόνια παρά κάτι. Δεν φαίνεται τόσο εμφανισιακά. Επί τέσσερα χρόνια είναι κάτι το οποίο ο οργανισμός μου αντεπεξέρχεται πολύ καλά. Πριν λίγες μέρες όμως, μετά από σειρά χημειοθεραπειών, μου ανακοίνωσαν ότι δεν υπάρχει άλλη χημειοθεραπεία, δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να σωθώ. Νομίζω ότι όποια παρενέργεια υπάρχει από τις χημειοθεραπείες, την έχω περάσει».

Στο βίντεο καλούσε μάλιστα όλους να παίρνουν δεύτερη και τρίτη γνώμη, για να αποφύγουν τη λάθος διάγνωση, όπως έγινε με την ίδια. «Ο καρκίνος που είχα ήταν στο παχύ έντερο. Ήταν επί επτά μήνες λάθος διάγνωση γιατρού με αποτέλεσμα να κάνει μεταστάσεις. Αυτό που θέλω να σας πω είναι να παίρνετε πάντα δεύτερη και τρίτη γνώμη», λέει.
 
Top