Ο κορονοϊός «χτύπησε» και την Εβελίνα Νικόλιζα αφού η ίδια αποκάλυψε την Παρασκευή  πως είναι θετική στη νόσο COVID-19 παρότι έχει κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου από τον Ιούλιο.

Συγκεκριμένα, σε αναρτήσεις της στο Instagram, η Εβελίνα Νικόλιζα ανέφερε: «Ρε παιδιά, τι κάνετε, πώς είστε; Μου έχετε λείψει, αλλά υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που έγινε αυτό και εξαφανίστηκα λίγο. Παρ' όλο που και στο "Καλύτερα Δεν Γίνεται" και στο "Just The Two Of Us (J2US)" τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας, αυτά που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ, δυστυχώς κάπου εγώ άρπαξα την COVID-19».

Η ίδια, στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Με βλέπετε λίγο να έχω αναθαρρήσει, γιατί βγήκα θετική τη Δευτέρα, οπότε από τότε έχουν κάνει τεστ όλοι οι δικοί μου και από την εκπομπή, και ο Κλεάνθης ακόμα που κοιμηθήκαμε μαζί την Κυριακή, και δεν κόλλησα κανέναν και αυτό μου δίνει μια ηρεμία στην ψυχούλα μου. Εγώ το περνάω σχετικά ελαφριά, έκανα πυρετό μέχρι 37,5. Μύτη, λαιμό και έχω χάσει τη γεύση μου. Επειδή με ρωτάτε πάρα πολλοί, ναι, είμαι πλήρως εμβολιασμένη, έκανα και τη δεύτερη δόση. Τη δεύτερη δόση την έκανα μέσα Ιουλίου».



 
Top