Έκκληση απευθύνουν, μέσω του ΑΝΤ1, οι Έλληνες ναυτικοί που βρίσκονται σε "ομηρία" τους τελευταίους 3,5 μήνες πάνω σε ένα καράβι έξω από το λιμάνι του Τζιμπουτί.

«Νιώθω αφάνταστη χαρά, νιώθω μία ανακούφιση γιατί ο άνδρας μου είναι σοβαρά άρρωστος. Μπορεί να γύρισε ο σύζυγός μου αλλά δεν θα σταματήσω ούτε εγώ ούτε εκείνος τις προσπάθειες, τις πιέσεις και για τους υπόλοιπους. Δεν είναι μόνο ο άνδρας μου, είναι άλλοι τέσσερις πίσω», δήλωσε στον ΑΝΤ1 η Αγγελική Τσαγκρή, σύζυγος του υποπλοιάρχου που επέστρεψε σήμερα από το Τζιμπουτί.

«Είναι αφετηρία για άμεση αποβίβαση και των υπολοίπων και κυρίως αυτών που έχουν σοβαρό πρόβλημα υγείας όπως εγώ. Θερμή έκκληση να μας βγάλουν τώρα», λέει με τη σειρά του ο Α' Μηχανικός του πλοίου Γιώργος Μπουγιούκας.

Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1:

 
Top