Στις 21 Φεβρουαρίου λάβαμε και δημοσιεύσαμε e-mail αναγνώστη κατοίκου Ιωαννίνων ,
με θέμα "Πώς μπορούν τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας να γίνουν από 600e ...1800 !!!
Συγκεκριμένα ο  ιδοκτήτης Ι.Χ.Ε οχήματος κλήθηκε   να προσκομίσει οποιδήποτε δικαιολογητικό είχε στη διάθεσή του ,προκεμένου να αποδείξει πως έχει  καταβάλλει τα τέλη κυκλοφορίας του 2011
Ο αναγνώστης κατέθεσε  στη ΔΟΥ Ιωαννίνων το μόνο  αποδεικτικό πληρωμής τελών κυκλοφορίας που είχε στη διάθεσή του και αυτό ήταν το χαρακτηριστικό σήμα ,προσκομίζοντάς το στο τμήμα εσόδων .
Η  προϊσταμένη  της υπηρεσίας όμως τον ενημέρωσε πως πρέπει να προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής .
Συγκεκριμένα  ο αγανακτισμένος  κάτοχος αυτοκινήτου ,έγραφε στο mail του :


"Πώς μπορούν τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας να γίνουν από 600e ...1800 !!!
Με την υπ αριθμ. 16217 17/03/2015 πρόσκληση του τμήματος ...ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ !!! της ΔΟΥ Ιωαννίνων κλίθηκα να αποδείξω μετά από ΠΕΝΤΕ χρόνια πως δεν είμαι ελέφαντας.
Γιατί, όπως λέει το έγγραφο, το 2010 δεν είχα καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας του 2011.
Με καλεί λοιπόν να προσκομίσω..."οποιοδήποτε δικαιολογητικό έχω στη διάθεσή μου" για να αποδείξω πως τα τέλη έχουν καταβληθεί.
Πείτε μου τώρα ποιος και γιατί να κρατάει τόσα χρόνια μετά αποδείξεις.
Κι όμως ευτυχώς, όπως πίστευα τουλάχιστον, στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου βρήκα όλα τα σήματα, τα οποία προσκόμισα στο τμήμα εσόδων.
Αμ δε! Χρειάζεται λέει η προϊσταμένη η απόδειξη από την τράπεζα.
Που να θυμηθώ λέω σε ποιο κατάστημα έχω πληρώσει τα τέλη το 2010;;;
Το καθένα κατάστημα για να κάνει έρευνα στα αρχεία και να σου δώσει απόδειξη απαιτεί ένα σεβαστό ποσό. Κι αν δεν το βρει; Εγώ θα έχω πληρώσει. 
Και ρωτάω ... το σήμα του 2011, που έχω πληρώσει και έχω στην κατοχή μου, με τον μοναδικό αριθμό "3873179" δεν είναι δικαιολογητικό;;; 
Δεν είναι έγγραφο με σφραγίδα του Υπουργείου Οικονομικών;;;
Είναι πλαστό;; Να μου κάνετε μήνυση.
Είναι άλλου αυτοκινήτου;;; Να μου το πείτε και τότε να πληρώσω και το πρόστιμο.
Αφήνω τα σήματα με την ελπίδα πως κάτι έχω προσκομίσει.
Και κάπως έτσι έρχεται η σχετική βεβαίωση επειδή έτσι αρέσει στον έφορο!
Ελπίζω τουλάχιστον φέτος να έχει αυξημένα έσοδα για να μην πέσει εκτός στόχου!
Ζήτω η Ελλάς που ποτέ δεν πεθαίνει!!!"

Τ. Α  του Δ.κατοίκου Ιωαννίνων οδ. Μακαρίου , ΑΔΤ: A
                                                                                                                 
                                             ΚΑΤΑ                                                                                                                                 
Του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ Ιωαννίνων και της πράξης  χρέωσής μου, τελών κυκλοφορίας παρελθ. ετών (2011), με αρ. ταυτ. οφειλής  035664314  900631166  170010100001 και το ποσό των 1200 ευρώ.
 Με την πρόσκλησή, αριθ. πρωτ. 16217 στις 17/03/2015 (συν. 1), κλήθηκα να προσέλθω στη ΔΟΥ, προσκομίζοντας την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός μου, καθώς και οποιοδήποτε δικαιολογητικό είχα στη διάθεσή μου, έτσι γράφει η πρόσκληση, με το οποίο θα αποδεικνύεται ο λόγος που δεν οφείλονται ή έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 του οχήματός μου, με αριθμό κυκλοφορίας ΙΝ..
 Μέσα στην προθεσμία των πέντε ημερών, προσήλθα στην προϊσταμένη του τμήματος εσόδων προσκομίζοντας το ειδικό σήμα κυκλοφορίας του 2011 (Συν. 2), με τον μοναδικό αριθμό 3873179, έντυπο με σφραγίδα του υπουργείου οικονομικών.
 Πίστευα πως η υπόθεσή μου θα κλείσει αφού είχα το σήμα. Αντί αυτού στις 06/02/2017 έλαβα την αριθμ. 1299, ατομική ειδοποίηση χρεών (συν 3) με σύνολο οφειλής 1200 ευρώ!!! Δηλαδή 600 το σήμα, 600 που λέει πως δεν πλήρωσα και 600 το πρόστιμο, σύνολο που θα πληρώσω για τα τέλη του 2011, το ποσό των 1800 ευρώ!!!
 Πώς είναι δυνατόν να στέλνει ειδοποίηση χρεών μετά από τόσα χρόνια, όταν μάλιστα έχουν πληρωθεί όλα τα επόμενα έτη;
 Πώς είναι δυνατόν να θυμάται κάποιος μετά από τόσα χρόνια, πού έχει καταβάλει τα τέλη για να αναζητήσει τις αποδείξεις που απαιτεί; Πληρώνοντας μάλιστα μεγάλα ποσά σε κάθε τραπεζικό κατάστημα για αναζήτηση δικαιολογητικών;
Το ειδικό σήμα τελών κυκλοφορίας του 2011, με το μοναδικό αριθμό 3873179 δεν είναι έγγραφο του υπουργείου οικονομικών; Αν αυτό δεν είναι γνήσιο να πάω κατηγορούμενος. Αν αυτό είναι άλλου αυτοκινήτου τότε να πληρώσω αυτά που απαιτείτε.

 Γιατί πρέπει πάντα σε αυτή τη χώρα ο πολίτης να ταλαιπωρείται; Γιατί πρέπει πάντα να αποδεικνύει πως δεν είναι ελέφαντας;
                                             ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Ζητώ την ακύρωση της χρέωσης του χρηματικού αυτoύ  ποσού που αποδεδειγμένα έχω καταβάλλει.
Παρακαλώ για τις ενέργειές σας
                                                          Α. Τ

Συνημμένα:
1. Ατομική πρόσκληση 17/03/2015

2. Αντίγραφο πληρωμένων σημάτων"



Σήμερα Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου λάβαμε και δημοσιεύουμε νέο mail-καταγγελία  σύμφωνα με τo οποίo ,o  κάτοχος Ι.Χ.Ε που εξακολουθεί να ταλαιπωρείται , έχει προχωρήσει σε αναφορά στον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης, στον συνήγορο του πολίτη και στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης,ελπίζοντας να βρει το δίκιο του.
Συγκεκριμένα ο αναγνώστης  αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Έχω κάνει αναφορά στον επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης, στον συνήγορο του πολίτη και στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης.
Σε όλους τους σχετικούς νόμους που αναφέρονται στην πρόσκληση γίνεται λόγος για περιπτώσεις μη προμήθειας σήματος. Πράγμα που δεν ισχύει στην περίπτωση μου.
Ο νόμος δέχεται το σήμα ως ένδειξη πληρωμής.
Επιπλέον η χρέωση έγινε παράνομα εφάπαξ σε μια δόση μέχρι 28/02/2017 ενώ ο νόμος προβλέπει 6 δόσεις."
Ο κάτοχος οχήματος έχει απευθυνθεί συνάμα και σε βουλευτές του Νομού Ιωαννίνων ,ελπίζοντας να καταφέρει επιτέλους να βρει την άκρη στον "λαβύρινθο"που έχει βρεθεί εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ,κάτι που  το ευχόμαστε ολόψυχα...

Επισυνάπτεται η σχετική νομολογία


ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 2873/2000
ΦΕΚ Α' 285/28-12-2000.
Φορολογικές ελαφρύνσεις και απλουστεύσεις και άλλες διατάξεις.
Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2000
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:

¶ρθρο 28
Τέλη κυκλοφορίας

1. Τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες μειώνονται για το έτος 2001 κατά πενήντα τοις εκατό (50%).
2. Τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων, των επιβατικών δίκυκλων και τρίκυκλων μοτοσικλετών ιδιωτικής χρήσης, των τύπου jeep αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ανεξαρτήτως από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών και των επιβατικών ρυμουλκούμενων, ημιρυμουλκούμενων ιδιωτικής χρήσης (τροχόσπιτων), καταβάλλονται με την προμήθεια ειδικού σήματος που αποτελεί ένδειξη καταβολής.

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3697

Ενίσχυση της διαφάνειας του Κρατικού Προϋπολογισμού, έλεγχος των δημοσίων δαπανών, μέτρα φορολογικής δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις.

(ΦΕΚ Α' 194/25-09-2008)
Άρθρο 31 Τέλη κυκλοφορίας
4. Μετά το δέκατο πέμπτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν. 2873/2000 (ΦΕΚ 285 Α'), προστίθενται δύο νέα εδάφια που έχουν ως εξής: «Αρμόδιος για τη βεβαίωση των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας και προστίμων σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών είναι ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος του κατόχου του οχήματος κατά το χρόνο της βεβαίωσης αυτών. Για τη βεβαίωση των οφειλόμενων ποσών, ο αρμόδιος Προϊστάμενος συντάσσει χρηματικό κατάλογο σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις
ΝΟΜΟΣ ΥΠ΄ ΑΡΙΘ. 2948

Κυκλοφορία τραπεζογραμματίων και κερμάτων ευρώ και φορολογικές ρυθμίσεις για την εισαγωγή του ευρώ.

5. Οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθ. 283 και της παρ. 6 του άρθ. 31 του Ν. 2873/2000 εφαρμόζονται για όλα τα ανωτέρω αυτοκίνητα οχήματα και μοτοσικλέτες με εξαίρεση τα αλλοδαπά φορτηγά αυτοκίνητα, τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με το καθεστώς της προσωρινής χρησιμοποίησης ή της προσωρινής εισαγωγής και τα δίτροχα και τρίτροχα μοτοποδήλατα. Τα πρόστιμα που προβλέπονται από τις διατάξεις αυτές περιορίζονται στο μισό, όχι όμως κάτω των τριάντα (30) ευρώ, με εξαίρεση τα οχήματα που περιγράφονται σης διατάξεις της περίπτωσης Αα της παρ. 1 του παρόντος άρθρου. Επίσης εφαρμόζονται οι διατάξεις της παράγρ. 3 του άρθ. 36 του Ν. 2093/1992 (ΦΕΚ 181 Α΄), όπως ισχύει, που αφορούν το χρόνο προμήθειας του ειδικού σήματος για τα οχήματα που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία. Σε περίπτωση μεταβολής οποιουδήποτε οχήματος με βάση την οποία μεταβάλλεται το ύψος των τελών κυκλοφορίας τα νέα τέλη οφείλονται από το επόμενο ημερολογιακό έτος.
Για την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 1 ε¬δάφιο δεύτερο και 2 του άρθ. 18 του Ν. 2367/1953 , ως τέλη κυκλοφορίας λαμβάνονται τα τέλη που ορίζονται με τις διατάξεις της παρ. 1 του παρόντος άρθρου.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων με τις οποίες ορίζεται διαφορετικά, η προμήθεια του ειδικού σήματος τελών κυκλοφορίας έτους 2002 θα είνάι εμπρόθεσμη εφόσον γίνει:
α) για τα οχήματα που περιγράφονται στην περιπτ. Αα της παρ. 1, από 1 Νοεμβρίου μέχρι 14 Δεκεμβρίου 2001,
β) για τα λοιπά οχήματα από 1 Απριλίου μέχρι και 31 Μαΐου 2002.

ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ - 
ΝΟΜΟΣ 2690/1999
Άρθρο 6
 Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερομένου
Άρθρ.6.-1.Οι διοικητικές αρχές, πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων συγκεκριμένου προσώπου, οφείλουν να καλούν τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του, εγγράφως ή προφορικώς, ως προς τα σχετικά ζητήματα.
2.Η κλήση προς ακρόαση είναι έγγραφη, αναφέρει τον τόπο, την ημέρα και την ώρα της ακρόασης, προσδιορίζει δε το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας. Η κλήση κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο τουλάχιστον πέντε (5) πλήρεις ημέρες πριν από την ημέρα της ακρόασης. Ο ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα να λάβει γνώση των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και να προβεί σε ανταπόδειξη. Η τήρηση της προαναφερόμενης διαδικασίας, καθώς και η λήψη υπόψη των απόψεων του ενδιαφερομένου, πρέπει να προκύπτουν από την αιτιολογία της διοικητικής πράξης. Το υιοθετούμενο μέτρο πρέπει να λαμβάνεται μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ακρόαση του ενδιαφερομένου.
3.Αν η άμεση λήψη του δυσμενούς μέτρου είναι αναγκαία για την αποτροπή κινδύνου ή λόγω επιτακτικού δημόσιου συμφέροντος, είναι, κατ’ εξαίρεση, δυνατή η, χωρίς προηγούμενη κλήση του ενδιαφερομένου, ρύθμιση. Αν η κατάσταση που ρυθμίστηκε είναι δυνατόν να μεταβληθεί, η διοικητική αρχή, μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών, καλεί τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, οπότε και προβαίνει σε τυχόν νέα ρύθμιση. Αν η πιο πάνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, το μέτρο παύει αυτοδικαίως, και χωρίς άλλη ενέργεια, να ισχύει.
4.Οι διατάξεις των παρ. 1 και 2 εφαρμόζονται και όταν οι σχετικές με τη δυσμενή διοικητική πράξη διατάξεις προβλέπουν δυνατότητα άσκησης διοικητικής προσφυγής.

ΕγκΥπΟικ 1104481/746/Τ.&Ε.Φ./ΠΟΛ.1136/24.11.2006
Βεβαίωση τελών κυκλοφορίας και προστίμου σε περίπτωση μη προμήθειας ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1) Τις διατάξεις : 
α) του άρθρου 36 του Ν 2093/1992, όπως ισχύει. 
β) Της παρ. 2 του άρθρου 28 του Ν 2873/2000 (ΦΕΚ Α΄ 285), 
γ) Της παρ. 5 του άρθρου 20 του Ν 2948/2001 (ΦΕΚ Α΄ 242 ) όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Ν 2992/2002 (ΦΕΚ Α΄  54) και της παρ. 1 του άρθρου 57 του Ν 3283/2004 (ΦΕΚ Α΄  210).

2) Την 37930/ΔΙ0Ε 1264/14.10.2005 (ΦΕΚ Β΄ 1432) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών καθώς και την 5733/ΔΙ0 Ε 179/9.2.2006 ( ΦΕΚ Β΄ 204 ) περί καθορισμού αρμοδιοτήτων των Υφυπουργών Οικονομίας και Οικονομικών.

3) Την ανάγκη καθορισμού του τρόπου και χρόνου βεβαίωσης και καταβολής των οφειλομένων τελών κυκλοφορίας και των κατά περίπτωση προστίμων σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων.

4) Τις διατάξεις του άρθρου 12 του Ν 2362/1995 (ΦΕΚ Α΄ 247) «Περί Δημοσίου Λογιστικού».

5) Τις διατάξεις του άρθρου 29 Α΄ του Ν 1558/1985 (ΦΕΚ Α΄ 137), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν 2081/1992 (ΦΕΚ Α΄ 154) και τροποποιήθηκε με την παρ. 2α του άρθρου 1 του Ν 2469/1997 (ΦΕΚ Α΄ 38) και τη διαπίστωση ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Καθορίζουμε τη διαδικασία βεβαίωσης και καταβολής των οφειλομένων τελών κυκλοφορίας και των κατά περίπτωση προστίμων, σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών κυκλοφορίας παρελθόντων ετών, ως εξής:

1. Η βεβαίωση των οφειλομένων τελών κυκλοφορίας και προστίμων σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών γίνεται από την αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματος του κατόχου του οχήματος ΔΟΥ.

2. Το συνολικό ποσό της βεβαίωσης καταβάλλεται σε έξι (6) ισόποσες μηνιαίες δόσεις,  με τον περιορισμό ότι κάθε δόση δεν είναι μικρότερη των τριακοσίων (300) Ευρώ, εκτός της τελευταίας, κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 74 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Ν 2238/1994, ΦΕΚ Α΄ 151).

3. Προκειμένου να γίνει η βεβαίωση των κατά την προηγούμενη παράγραφο οφειλομένων ποσών απαιτείται:
α)Διαπίστωση μη καταβολής τελών κυκλοφορίας ή καταβολής μειωμένων τελών, με βάση τα υπάρχοντα στο αρχείο της ΓΓΠΣ στοιχεία ή από άλλα στοιχεία που διαθέτει η ΔΟΥ για τα προηγούμενα ημερολογιακά έτη. Η διαπίστωση γίνεται κάθε φορά μετά τη λήξη του ημερολογιακού έτους στο οποίο αναφέρεται η μη καταβολή ή η καταβολή των μειωμένων τελών κυκλοφορίας και δεν συνδέεται με την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας προμήθειας του ειδικού σήματος. 
β) Έλεγχος από τις ΔΟΥ της ορθότητας των στοιχείων και διαπίστωση ύπαρξης τυχόν ακινησίας (εκούσιας ή αναγκαστικής) κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις των παρ. 1 έως και 6 του άρθρου 22 του ν.2367/1953 για το όχημα, που να αποκλείει την οφειλή τελών κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο έτος.

3.Οι ΔΟΥ εφόσον βεβαιώσουν τέλη κυκλοφορίας, οφείλουν να ενημερώνουν το αρχείο του TAXIS για να προκύπτουν με ακρίβεια τα αυτοκίνητα για τα οποία έχουν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας.
 4.Βεβαίωση των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας και των κατά περίπτωση προστίμων, σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών κυκλοφορίας, μπορεί να γίνει και με μηχανογραφικό τρόπο μέσω της ΓΓΠΣ Οι λεπτομέρειες και οι διαδικασίες της περίπτωσης αυτής θα καθοριστούν με νεότερη απόφαση.

5. Η απόφαση αυτή αφορά τα τέλη κυκλοφορίας:
α) έτους 2001 και επομένων για τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες, τα τύπου Jeep, τα επιβατικά ρυμουλκούμενα - ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα)  και
β) έτους 2002 και επομένων για τα λοιπά οχήματα.


6. Η απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

ΘΕΜΑ: Βεβαίωση τελών κυκλοφορίας και προστίμου σε περίπτωση μη προμήθειας ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών.
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Του άρθρου 36 του Ν. 2093/1992, όπως ισχύει .
β) Της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του Ν. 2873/2000 (ΦΕΚ 285 Α΄), όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις τηςπαραγράφου 4 του άρθρου 31 του Ν. 3697/2008 (ΦΕΚ 194 Α΄).
γ) Της παραγράφου 5 του άρθρου 20 του Ν. 2948/2001 (ΦΕΚ 242 Α΄), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Ν. 2992/2002 (ΦΕΚ 54 Α΄) και της παραγράφου 1 του άρθρου 57 του Ν. 3283/2004 (ΦΕΚ 210 Α΄).
δ) Της αριθμ.1104481/746/Τ.&Ε.Φ./ΠΟΛ. 1136/24.11.2006 (ΦΕΚ 1808 Β΄) Απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.
2. Την αριθμ.42362/Υ252/28-09-2007 (ΦΕΚ 1948Β΄/03-10-2007) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών με την οποία ανατίθενται αρμοδιότητες στους Υφυπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών.
3. Την ανάγκη καθορισμού του τρόπου και χρόνου βεβαίωσης και καταβολής των οφειλομένων τελών κυκλοφορίας και των κατά περίπτωση προστίμων σε περίπτωση μη προμήθειας του ειδικού σήματος ή καταβολής μειωμένων τελών και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 12 του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247 Α΄) "Περί Δημοσίου Λογιστικού".
5. Τις διατάξεις του άρθρου 29 Α΄ του Ν. 1558/1985 (ΦΕΚ 137 Α΄), όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 (ΦΕΚ 154 Α΄) και τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2α του άρθρου 1 του Ν. 2469/1997 (ΦΕΚ 38 Α΄) και τη διαπίστωση ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Η αριθμ. 1104481/746/Τ.&Ε.Φ./ΠΟΛ. 1136/24.11.2006 (ΦΕΚ 1808 Β΄) προηγούμενη Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, τροποποιείται ως ακολούθως:
1. H παράγραφος 1 της Απόφασης, καταργείται.
2. Η παράγραφος 2 της Απόφασης, αναριθμείται ως παράγραφος ένα και αντικαθίσταται ως ακολούθως:
"Το συνολικό ποσό της βεβαίωσης καταβάλλεται σε έξι (6) ίσες μηνιαίες δόσεις. Η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση της οφειλής και κάθε μία από τις επόμενες την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες, ημέρα των αντιστοίχων μηνών που ακολουθούν. Αν η συνολική οφειλή που προκύπτει από τη βεβαίωση είναι μέχρι εκατόν πενήντα (150) ευρώ, τότε καταβάλλεται εφάπαξ μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση της οφειλής."
3. Οι παράγραφοι 3 έως και 5 της Απόφασης, αναριθμούνται ως παράγραφοι 2, 3, 4 και 5, αντίστοιχα.
4. Η Απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΠΕΖΑΣ


 
Top