Το πρώτο αυτό-οδηγούμενο ταξί ξεκίνησε τις δοκιμές του κάτω από πραγματικές συνθήκες στους δρόμους της Σιγκαπούρης, στη Νοτιοανατολική Ασία.

Το συγκεκριμένο ταξί θα κυκλοφορεί αρχικά στη δυτική Σιγκαπούρη και στον τομέα όπου εδρεύουν εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, ενώ θα χρησιμοποιείται από ένα επιλεγμένο γκρουπ ατόμων τα οποία θα χρησιμοποιούν τη σχετική εφαρμογή που έχει αναπτύξει η nuTonomy και επιτρέπει την κλήση του ταξί.

Πρόκειται για το δεύτερο στάδιο δοκιμών για τη συγκεκριμένη εταιρεία μιας και είχαν προηγηθεί ιδιωτικές δοκιμές, από τον περασμένο Απρίλιο. Στόχος είναι ο έλεγχος του συστήματος σε λειτουργία κάτω από πραγματικές συνθήκες ώστε να είναι εφικτή η πλήρης εμπορική εκμετάλλευσή του από το 2018.

Το αυτόνομο ταξί της Σιγκαπούρης είναι ένα ηλεκτροκίνητο Mitsubishi i-MiEv, στο οποίο έχει προσαρμοστεί το λογισμικό ελέγχου και πλοήγησης που έχει αναπτύξει η nuTonomy. Για τις ανάγκες ελέγχου των δοκιμών πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται και ένας μηχανικός της εταιρείας, ο οποίος θα παρεμβαίνει μόνο όταν κρίνεται απαραίτητο.

Η nuTonomy συνεργάζεται για το συγκεκριμένο project με την κυβέρνηση της Σιγκαπούρης στοχεύοντας στη δημιουργία ενός στόλου 100 αυτό-οδηγούμενων ταξί που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της ασιατικής πόλης-κράτους, έως το 2018.

Όπως αναφέρει το Reuters η nuTonomy δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει μπει στην κούρσα των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αφού ήδη ανταγωνίζονται τόσο παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων όσο και εταιρείες τεχνολογίας που αναπτύσσουν το απαραίτητο λογισμικό.

Ενδεικτικά αναφέρεται η σουηδική Volvo που έχει έρθει σε συμφωνία ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων με την Uber για την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων οχημάτων. Η ισραηλινή εταιρεία δημιουργίας λογισμικού οδήγησης Mobileye έχει ανακοινώσει ότι το όχημα που αναπτύσσει με την Delphi Automotive θα κάνει την εμφάνισή του το 2019, ενώ το ίδιο υπόσχεται και η Ford για το δικό της αυτόνομο όχημα, έως το 2021.

Πηγή
 
Top