Το προφίλ του έλληνα ανασφάλιστου οδηγού στην εποχή της κρίσης στην Ελλάδα επιχειρεί ρεπορτάζ του Reuters που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην ηλεκτρονική έκδοση του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου.
0827211

Σύμφωνα με αυτό, ένας 31χρονος διανομέας κατ οίκον από κατάστημα με σουβλάκια οδηγός μιας κακοσυντηρημένης μοτοσυκλέτας εξηγεί στο δημοσιογράφο γιατί αναγκάζεται να κυκλοφορεί ανασφάλιστος .
Είναι ένας από τους 1.000.000 κατόχους ανασφάλιστου οχήματος και επίσης ένας από τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους με ελάχιστο εισόδημα, σημειώνει το ρεπορτάζ ,ενώ ο ίδιος ανέφερε :
«Ναι δεν έχω ασφαλισμένο το μηχανάκι μου, πώς μπορώ; Πληρώνομε μόνο το βασικό μισθό και θα πρέπει να πληρώσω το ενοίκιό μου, τους λογαριασμούς μου την διατροφή μου », και συνεχίζει «Και φυσικά δεν μπορώ να αποσύρω την μηχανή μου από την κυκλοφορία γιατί δεν ήθελα να χάσω τη δουλειά μου.»
Στο ρεπορτάζ σημειώνεται επίσης ότι σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, οι Έλληνες είναι επικίνδυνοι στην οδήγηση περισσότερο από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους και τα επίπεδα οδικής θνησιμότητας είναι τα υψηλότερα στην ήπειρο.
Στο δημοσιογράφο του Reuters μίλησε ο Κώστας Μπερτσιας εκπρόσωπος του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης, ένα ταμείο εγγυήσεων για τις απαιτήσεις για τα ατυχήματα ανασφάλιστων οδηγών, και δήλωσε ότι το 15% των οχημάτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα, το υψηλότερο επίπεδο στην Ευρώπη και σύμφωνα με το δημοσίευμα ανέφερε ότι «σήμερα ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων αυξάνεται μέρα με τη μέρα».
Πηγή Reuters.com/asfalisinet
 
Top