Σε αντίθεση με τη γεμάτη ένταση ορκωμοσία των Αθηνών, ο Μαραθώνας είχε χθες λάμψη... Ψινάκη...





Εκεί στην αφετηρία του Μαραθωνίου δρόμου, ο σταρ-δήμαρχος ξεκίνησε συμβολικά, όπως ο ίδιος δήλωσε, την πορεία του στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Πλήθος κόσμου περίμενε τον Ηλία, που εισήλθε στο κλειστό γυμναστήριο καταχειροκροτούμενος, φορώντας μαύρο κοστούμι, κίτρινη γραβάτα και κίτρινο μαντιλάκι.

Παρόντες ήταν κάτοικοι του Μαραθώνα, φίλοι του, δήμαρχοι των γύρω περιοχών, στρατιωτικοί από τη βάση ελικοπτέρων ναυτικού και παλαιοί ποδοσφαιριστές όπως ο Μίμης Δομάζος και ο Αντώνης Αντωνιάδης. Οι επώνυμοι φίλοι αποφάσισαν να κρατηθούν... στην κουίντα!

«Εγώ δεν είμαι πολιτικός και δεν έχω και καλή εντύπωση για τους πολιτικούς», είπε ο δήμαρχος Μαραθώνα αμέσως μετά την πρώτη του υπογραφή: «...Εχω απαγορεύσει και στον εαυτό μου και στην ομάδα μου, και προεκλογικά και μετεκλογικά να δώσουμε έστω και μια υπόσχεση στον οποιονδήποτε. Να πούμε ένα θα... Προσωπικά ό,τι λέω εγώ το εννοώ και ισχύει για πάντα. Εγώ δεν γυρνάω τα μπιφτέκια...».

Από Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου ο Ηλίας Ψινάκης υποσχέθηκε στους δημότες του ότι «θα τα διαλύσει όλα», για να τα ξανακάνει καλύτερα.



http://planet-greece.blogspot.com/
 
Top