ads by Google

«Οποιαδήποτε ξένη στρατιωτική παρουσία στη Λωρίδα της Γάζας
θα θεωρηθεί και θ' αντιμετωπιστεί ως κατοχική δύναμη
»!
ΟΛΕΣ
οι Οργανώσεις της Παλαιστινιακής Αντίστασης
➦ Συμβούλιο Ασφαλείας ΟΗΕ: «Σχέδιο Ειρήνης» ή «Νέα εντολή αποικιοκρατίας της Παλαιστίνης»;

Η φίλη και συντρόφισσα Francesca Quibla σημειώνει:

«Η συμμετοχή της Μις Παλαιστίνη Ναντίν Αϊούμπ, στον διαγωνισμό ομορφιάς Μις Υφήλιος 2025 μπορεί να φαίνεται επιπόλαιη και κοινότοπη... αλλά στην πραγματικότητα, ήταν ακριβώς το αντίθετο.
Η συμμετοχή της τράβηξε την προσοχή του κόσμου επειδή, εκτός από την σωματική της ομορφιά και την ιστορία της, έφερε και επέδειξε ολόκληρη την Παλαιστινιακή πολιτιστική κληρονομιά που πολλοί θα ήθελαν να σβήσουν.
Τα φορέματα που φορούσε η Ναντίν Αϊούμπ απεικόνιζαν τον Θόλο του Βράχου και τον Πανάγιο Τάφο στην Ιερουσαλήμ, την Αιώνια Πρωτεύουσα της Παλαιστίνης, συμβολίζοντας την αρμονία μεταξύ των χριστιανικών και μουσουλμανικών Παλαιστινιακών κοινοτήτων· ένα στέμμα που θύμιζε το 'shatweh', ​​το παραδοσιακό κάλυμμα κεφαλής των Παλαιστινίων νυφών· το κλειδί της επιστροφής, που συμβόλιζε την επιστροφή των Παλαιστινίων στη γη τους· τα σκουλαρίκια της αντιπροσώπευαν το Αστέρι της Βηθλεέμ· και τις χιλιόχρονες ελιές, σύμβολο ταυτότητας, ριζών, σύνδεσης με τη Γη και την Αντίσταση.
Τα ρούχα που φορούσε ήταν κεντημένα με το 'tatreez', ένα παραδοσιακό Παλαιστινιακό κέντημα στο χέρι. Το πράσινο χρώμα του κεντήματος συμβόλιζε τα Παλαιστινιακά χωριά και το χρώμα των ελιών αυτής της Γης. Αυτό το κέντημα έχει μεταδοθεί από γενιά σε γενιά, από μανάδες σε κόρες, και υπάρχει στα 'Thobe' (παραδοσιακές ενδυμασίες στον αραβικό κόσμο που συμβολίζουν την πολιτιστική ταυτότητα, την παράδοση και η χρήση τους συνδέεται συχνά με τη θρησκευτική και πολιτισμική κληρονομιά),  ειδικά από την πρώτη Ιντιφάντα όταν το κατοχικό καθεστώς τα απαγόρευσε όπως όλα τα Παλαιστινιακά Εθνικά σύμβολα όπως οι σημαίες.Από εκείνη τη στιγμή, εκείνη την απαγόρευση και μετά, τα χέρια των γυναικών της Παλαιστίνης άρχισαν να τα κεντούν στα ενδύματά τους κι έγιναν ζωντανά σύμβολα της Παλαιστίνης.
Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η τέχνη κεντήματος έχει αναγνωριστεί από την UNESCO ως Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά της Παλαιστίνης από το 2021, επειδή, κατά τη διάρκεια των διαγωνισμών Μις Υφήλιος που πραγματοποιήθηκαν στο λεγόμενο "ισραήλ" το 2021, οι διαγωνιζόμενες παρέλασαν φορώντας παραδοσιακή Παλαιστινιακή ενδυμασία, η οποία θεωρούνταν μέρος της κουλτούρας των "ισραηλινών βεδουίνων".
Ακριβώς μετά απ' αυτή την πολιτιστική ιδιοποίηση (κλοπή πολιτισμού), η UNESCO αποφάσισε να αναγνωρίσει το κέντημα 'tatreez' ως Παλαιστινιακή πολιτιστική κληρονομιά.
Από μόνη αυτή η παρουσία της, σημιτική από το μεδούλι μέχρι την ίδια τη συμπεριφορά, είναι ήδη πολιτική χωρίς πολλές φαντασιώσεις.

«Εν ολίγοις, αυτό το κορίτσι δεν παρέλασε απλώς κι επέδειξε την ομορφιά της, σμιλευμένη με σάρκα και φως, αλλά υπενθύμισε στον κόσμο αυτό που οι Σιωνιστές θα ήθελαν να σβήσουν. Αλλά, μπορούν να είναι σίγουροι και να κάνουν ειρήνη (αν διαθέτουν) με τον εαυτό τους, ν' αποδεχθούν: Πολιτισμό, αληθινό Πολιτισμό, Ρίζες, Ιστορία, να έχουν μεγάλη μνήμη, και ούτε καν κατεδαφίζοντας κάθε σπιθαμή της Παλαιστίνης δεν θα μπορέσουν ΠΟΤΕ να τη σβήσουν και να την ονομάσουν όπως αυτοί θέλουν.
Και παρόλο που ο διαγωνισμός ομορφιάς τελείωσε με τη στέψη της Μις Μεξικό, για εμάς η μόνη αληθινή βασίλισσα του πολιτισμού και της ομορφιάς είσαι εσύ, Ναντίν Αϊούμπ: η Παλαιστίνια βασίλισσά μας!
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
»

Francesca Quibla
Μετάφραση, μεταφορά και συνυπογραφή Νίκος Κλειτσίκας

«Είναι μια αληθινή Παλαιστίνια βασίλισσα, που αντιπροσωπεύει τον πιο όμορφο λαό σ' όλη την ανθρωπότητα. Τον λαό που αξίζει Δικαιοσύνη, Ελευθερία και Ειρήνη.
Γιάλα Ναντίν! ❤️🇵🇸 Για εμάς, είσαι η πιο όμορφη!»
Francesca Quibla

Επειδή η φίμωση κι η λογοκρισία από το 4ο Ράιχ είναι σκληρή κι αμείλικτη, ειδικότερα σήμερα με την εθνοκάθαρση στην Παλαιστίνη και θα εντείνεται καθημερινά... όσοι κι όσες θέλουν, μπορούν ν' ακολουθούν... Για να μην "χαθούμε" θα βρισκόμαστε στο Telegram ΕΔΩ
 
Top