Μια ιστορία φρίκης έρχεται στη δημοσιότητα μετά την καταγγελία δύο κοριτσιών, που είναι αδερφές, ηλικίας 20 και 15 ετών, ότι η μητέρα τους τις κακοποιούσε σεξουαλικά από τότε, όπως οι ίδιες λένε που «τα κορμιά τους άρχισαν να μοιάζουν γυναικεία». 


Τα όσα αποκαλύπτουν, μιλώντας στο Mega, σοκάρουν. «Ήταν απαίσιοι, η μαμά μου με βίαζε. Μας έχουν καταστρέψει τη ζωή» αναφέρει η 20χρονη.

Από την πλευρά της η 15χρονη, που καταγγέλλει κακοποίηση και από τον σύντροφο της μητέρας, δηλώνει πως «υπήρχαν βράδια που δεν αντιδρούσα. Δεν μπορούσα να κουνηθώ όσο με κακοποιούσαν. Δεν μπορώ να συνεχίσω να ζω άλλο έτσι. ‘Οταν της έλεγα ότι το σώμα μου μου ανήκει και δεν θέλω να μου κάνει αυτά τα πράγματα, εκείνη έλεγε ότι της ανήκω και ότι θα κάνω αυτό που θέλει. Την κλώτσαγα, την έσπρωχνα, την παρακαλούσα να σταματήσει αλλά εκείνη συνέχιζε».

Λυγίζει η 15χρονη – «Της φώναζα να με βοηθήσει κι εκείνη απλά έφυγε»

Καθώς η 15χρονη αφηγείται όσα σοκαριστικά έχει βιώσει, δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
«Η μαμά μου και ο σύντροφός της με έβαλαν στο δωμάτιο και με έβαλαν να ξαπλώσω στο κρεβάτι. Τότε αυτός έβαλε το χέρι του μέσα από το εσώρουχό μου. Κοίταξα τη μητέρα μου, της έδειξα πόσο με ενοχλεί, εκείνη μου είπε να κάτσω. Της φώναζα να με βοηθήσει, κι εκείνη απλά έφυγε», περιγράφει.

Η ίδια κατήγγειλε ότι την έχει βιάσει και ένας 17χρονος. «Πήδηξε πάνω μου και άρχισε να με φιλάει, μου έβγαλε το παντελόνι, τα εσώρουχα, με χτυπούσε. Προσπαθούσα να βρω την κατάλληλη στιγμή να του ξεφύγω, αλλά εκείνος με άρπαζε, με χτυπούσε και συνέχιζε.

Σύμφωνα με την 20χρονη κοπέλα, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η απόπειρα αυτοκτονίας που έκανε η μικρότερη αδελφή της, μη μπορώντας πλέον να αντιμετωπίσει αυτόν τον εφιάλτη. Για την ώρα η επιμέλεια της ανήλικης έχει ανατεθεί σε μια θεία τους, ενώ όπως λέει ο δικηγόρος τους όλοι περιμένουν με αγωνία την απόδοση δικαιοσύνης».

«Η μητέρα μου με εξέδιδε» λέει η 20χρονη
«Η μαμά μου με προωθούσε σε άντρες και έβγαζε λεφτά από αυτό. Αυτή ήταν η φιλοσοφία της ως μάνα. Μάλιστα, μια μέρα, μπήκα στο δωμάτιο και είδα την μητέρα μου να χαϊδεύει την αδελφή μου. Εκεί τρελάθηκα. Άρχισα να ουρλιάζω» αποκαλύπτει η 20χρονη.

Έχει αφαιρεθεί η επιμέλεια των παιδιών από τη μητέρα
Ο εφιάλτης τους δεν έχει τέλος με την 15χρονη να αποκαλύπτει ότι πολλές φορές έφτασε πολύ κοντά στην αυτοκτονία.

Ο κ. Στυλιανός Θανασάρας, ο δικηγόρος των αδελφών, δήλωσε «κάθε μέρα που περνάει γι’ αυτά τα παιδιά είναι μία ακόμα ημέρα κόλασης. Αυτά που έχουν ζήσει είναι πρωτοφανή». Παράλληλα ανέφερε ότι η επιμέλεια έχει αφαιρεθεί από τη μητέρα και η αστυνομία έχει σοβαρότατες ενδείξεις ότι όλα αυτά έχουν συμβεί. Για τη σοκαριστική υπόθεση αναμένεται σύντομα η δίκη.

 
Top