Gerasimos Nikolatos 
Καταγγελια προς wind / κινητη τηλεφωνια.
Προς wind
Καλημέρα σας . 22/6/2018 το απόγευμα έβαλα 10 ευρώ στην κάρτα μου για να ανανεώσω την επόμενη . Πριν είχα υπόλοιπο 3.46 + 10 - τον φόρο έμειναν 12.39 το πρωί στέλνω μήνυμα στο 1264 το αριθμο 1000 και μου λέει δεν επαρκεί το υπόλοιπο σου . Κοιτάω και εχω 7.91 € . Παρακαλώ να μου διευκρινηστε πως γίνεται αυτό που μου έχει τύχει πολλάκις φορές την προηγούμενη μου είπατε ότι είναι τα πενταψηφια νούμερα τώρα περιμένω να δω τι εφεύρεση θα Βρείτε πάλι να μου πείτε εφόσον έχω κάνει σε αυτά φραγη .
Ευχαριστώ και αναμένω απάντηση μέχρι στο τέλος να με διώξτε απο την wind. Τώρα έβαλα το πρόγραμμα το 6€ και με υπόλοιπο 1.91 και με 7 mb δεδομένα. Αφού δεν μπόρεσα να πάρω το κανονικό πρόγραμμα αφού εκλάπησαν 4.48 € που τόση είναι η αξία σας για την προστασία των πελατών σας . Το έχετε βάλει στον αυτόματο και όποιον πάρει ο χάρος εφόσον δεν βρίσκεται ο Έλληνας εισαγγελέας!!! Για να σας κλείσει το καφενειο. Τα παραπάνω θα κοινοποιηθούν δημόσια.
 
Top