Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται 22 χρόνια από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ και πρώην Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου. Η τελευταία σύζυγός του Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου μίλησε για τον έρωτά τους στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρωινό».

«Αν δεν έχει λόγο πιστεύω ότι δεν πρέπει να βγαίνεις, δεν πρέπει να αποτελείς σε καμία περίπτωση τον μαϊντανό» ανέφερε αρχικά η κ. Παπανδρέου και συνέχισε λέγοντας πως «ήταν πέρα κάθε φαντασίας ότι θα γινόμουν γυναίκα του Ανδρέα. Ήταν ένας έρωτας συναρπαστικός και δεν με ενδιέφερε το πού θα πήγαινε».

«Είδα τον εαυτό μου σε άσχημα πρωτοσέλιδα. Τότε δεν είχε βγει ο νόμος περί προσωπικών δεδομένων. Με μεταχειρίστηκαν με αισχρό τρόπο» ανέφερε στη συνέχεια η κ. Παπανδρέου. «Ο Ανδρέας είχε μια γραμμή. Δεν κάνεις ποτέ μήνυση στον Τύπο. Ήταν φορές που ήθελα να κινηθώ νομικά αλλά εκείνος μου έλεγε "άστο καλύτερα". Αυτό θα γυρίσει μπούμερανγκ».

Το νεύμα που έμεινε στην ιστορία

Απαντώντας σχετικά με το ιστορικό νεύμα του Ανδρέα Παπανδρέου προς την ίδια κατά την επιστροφή του από το Χέρφιλντ υπογράμμισε ότι «δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο και δεν νομίζω να ξαναγίνει. Εκείνη την εποχή αυτό προϋπόθετε χοντρά κότσια. Οι άνδρες αυτοί σπανίζουν σήμερα.Η κίνησή του ήταν αυθόρμητη, δεν το γνώριζα. Το μετά ήταν πολύ δύσκολο. Ήταν πολύ ψηλά ο πήχης που είχα ανεβάσει εκείνη την εποχή».

Σύμφωνα με την ίδια «το πιο δύσκολο είναι να μένεις μόνος σου. Επέλεξα να είμαι μόνη μου γιατί δεν είναι και ότι ευτυχέστερο αλλά ότι και προσπάθεια να έκανα υπήρχε μέτρο σύγκρισης. Έτσι λοιπόν μετά από κάποιες δυσάρεστες προσπάθειες αποφάσισα να μείνω μόνη μου».

«Για μένα τίποτα δεν ήταν λυμένο. Όλα ήρθαν απανωτά, υπήρξαν ένα σωρό προβλήματα . Υπέστην διώξεις, κυνηγητό, λασπολογία. Ζω και εγώ όπως όλοι οι άνθρωποι σήμερα με τα ελάχιστα που παίρνουν» πρόσθεσε.

Δεν έχω καμία σχέση με την οικογένεια Παπανδρέου

Απαντώντας σε ερώτηση αναφορικά με τις σχέσεις της με την οικογένεια Παπανδρέου ξεκαθαρίζει ότι «δεν έχω καμία σχέση μαζί τους. Ήμουν η κακιά εγώ για αυτούς» καταλήγει.

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1

 
Top